Skip to main content
Antwoord

Waarom is het zo moeilijk om je extra beltegoed op te waarderen

• September 1, 2020
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Ik koop een prepaidkaart. U krijgt 7.50 extra als je 3 stappen doorloopt. 1 en 2 heb ik al gedaan, deze mag ik overslaan. U kunt verder met stap 3. 

Ik ga verder met stap 3 en kom bij algemene info met 1001 mogelijkheden maar een duidelijke verwijzing naar het opwaarderen va het extra beltegoed ho maar.

Zo vervelend en zo onduidelijk voor een leek.

U kunt mij vast duidelijk maken waar ik iets over het hoofd zie? Waar kan ik mijn extra beltegoed 7,50 opwaarderen?

Vriendelijke groet

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Ppppffffffff , de laatste stap staat idd wat verborgen, je moet klikken op ‘hier’.

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 1, 2020

Hallo @Ppppffffffff , de laatste stap staat idd wat verborgen, je moet klikken op ‘hier’.

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier.

Selecteer het product Prepaid en klik daarna op hier. Zie het “handje” in het plaatje.

Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.