Skip to main content
Antwoord

Waarom is mijn prepaid account opgeschort of geblokkeerd na annulering abonnement?

• April 7, 2025
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Mijn account is geblokkeerd nadat ik een e-sim abonnement had besteld en weer op had gezegd doordat er dingen niet helemaal lukten. Ik kan nu ook geen prepaid meer halen en zit dus zonder 4g?

Waarom is mijn account geblokkeerd of opgeschort

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@fabian159, welkom bij onze community. 

Marlon legt dit al goed uit. Maar ook belangrijk, was het abonnement al actief? Ik verwacht dat dit het geval is, dan ben je helaas het nummer kwijt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• April 7, 2025

Mijn account is geblokkeerd nadat ik een e-sim abonnement had besteld en weer op had gezegd...

Je hebt opgezegd. Dat betekent dus dat alles stopgezet word. Jij ging er misschien vanuit dat je dan weer terug ging naar prepaid zoals het voorheen was. Maar dat is niet zo als je gewoon normaal opzegt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 9, 2025

Hi ​@fabian159, welkom bij onze community. 

Marlon legt dit al goed uit. Maar ook belangrijk, was het abonnement al actief? Ik verwacht dat dit het geval is, dan ben je helaas het nummer kwijt.Â