Skip to main content
Vraag

Wat gaat er met mijn prepaid saldo gebeuren?

• July 28, 2025
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Naar KPN winkel geweest. Men kon het probleem niet achterhalen. En Men kende de problemen ook niet. Verder gaven ze aan dat prepaid gaat stoppen en dat dat ook breed in de media is gebracht. Ik ben er in ieder geval niet verder gekomen: Ik moet de geldigheidsduur maar gewoon onthouden. En de ontvangen bundel zou gratis zijn. Ik heb hen gevraagd in ieder geval hier een notitie van te maken. 

Wat gaat er nu met mijn saldo gebeuren?

Slecht gevoel aan over gehouden. 

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 28, 2025

Er is een storing in de Prepaid app. De bundel wordt daardoor niet goed weergegeven. En er staat een repeterende bundel in die niemand heeft.

Welke winkel heeft je die onzin verkocht dat Prepaid gaat stoppen? Ik neem aan niet een KPN winkel.

Check je saldo met *101# beltoets.

Als je langer dan 6 maanden geen mobiel verbruik hebt wordt het nummer geblokkeerd. Gebruik via wifi telt niet mee voor geldig houden. Dus uit zuinigheid via wifi met Whatsapp bellen kan uiteindelijk tot een probleem leiden. Ook af en toe normaal bellen dus.

Na die 6 maanden heb je 3 maanden om met opwaarderen 'm weer te activeren. Daarna wordt het beschouwd als opgezegd.

Opwaarderen dan met bon uit winkel.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 28, 2025

Beste ​@JdK1 degene die jouw verteld heeft dat KPN prepaid gaat stoppen moet terug naar de schoolbanken.

Je zou denken dat een medewerk(st)er van een KPN winkel goed op de hoogte is van het productenpakket van KPN.

Zie onderstaande link van KPN over prepaid:

https://www.kpn.com/prepaid?campaignid=ps:s=go:t=KPN-Mobiel-KPN:c=KPN+CM+-+SBRD+-+Generieke+Termen+-+Exact:d=Prepaid:co=kpn+com+welkom+prepaid:f1=19507075630:f2=142300574142:f3=644663216321:f4=kwd-2221510515348&gad_source=1&gad_campaignid=19507075630&gbraid=0AAAAAD9l4ZEfu6MKFTVpVKdz0Z97-36xw&gclid=EAIaIQobChMI4_GIhNjfjgMVlLGDBx3u7h9-EAAYASAAEgKNFPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Theo B.
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • July 28, 2025

Toch wel jammer dat die KPN-winkel niet gewoon zegt dat ze het niet weten maar een antwoord geeft wat niet klopt. Zoals PeterG al schrijft is het een storing in de app. Dat de KPN met prepaid zou stoppen en dat dat breed in de media gebracht is… Misschien een fout berichtje op Facebook :). Saldo checken en geldigheid kan ook  via 1266 met als tekst “SALDO”

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2025

Info van officiele KPN winkel in 's-Hertogenbosch, Schapenmarkt 13. En wel door twee medewerkers samen.