Skip to main content

Hoi goede middag,

Ik ben even benieuwd naar het volgende:

Ik zit momenteel in Indonesiƫ en heb een KPN pre-paid simkaart.

Nu heb ik van een organisatie het bericht gekregen dat ze mij even willen bellen om het een en ander te bespreken. Nu vraag ik mij af of dit voor mij kosten in rekening brengt? zo ja, hoe worden die kosten dan verwerkt? moet er al geld op mijn pre-paid staan, of krijg ik achteraf een rekening?

Ā 

Ik hoor graag van jullie!

Gr,

Levi

Nu vraag ik mij af of dit voor mij kosten in rekening brengt? zo ja, hoe worden die kosten dan verwerkt? moet er al geld op mijn pre-paid staan, of krijg ik achteraf een rekening?

Gebeld worden in IndonesiĆ« kost 2,04ā‚¬/min. Als de beltegoed op is, wordt de verbinding afgebroken.

Super bedankt voor de informatie!Ā 

NB.Ā  Het is altijd voordeliger om een simkaart van een lokale providerĀ  inĀ  IndonesiĆ«Ā  te kopen, als je veel gebeld wordt.Ā  Grtz,Ā  Ruben.

Dat is wel echt een goeie tip van @Xenomatrix2. Een lokale simkaart en zeker in Azie kost echt niet veel aan aanschaf en bespaart je echt wel. Helemaal ten opzichte van een prepaid aansluiting.Ā 

NB.Ā  Het is altijd voordeliger om een simkaart van een lokale providerĀ  inĀ  IndonesiĆ«Ā  te kopen, als je veel gebeld wordt.Ā  Grtz,Ā  Ruben.

Moet je wel op dat Indonesische nummer gebeld worden. Wat bellers vanuit Nederland weer op internationale kosten jaagt.

Wifi verbinding? Bel of laat je bellen via WhatsApp. En via 4G ook niet duur: 1 MB per 4 minuten met alleen geluid.Ā 

Video bellen is vƩƩl meer data!

Jullie zijn geweldig! Voor nu red ik me inderdaad met een MB bundel via E-sim en wifi.Ā 

Reageer