Skip to main content

Hoe kan ik zorgeloos online opzeggen?

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi, welkom op het forum :)

Volgens mij kan je dit uitzetten in de app.

Je kunt het ook met *142*009# beltoets.

Je kunt een bundel ook uit laten zetten via de klantenservice.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.

(ellende, die automatisch verlengende bundels met prepaid)


Wat is er ellende aan automatisch verlengen van prepaid bundels? je kan het zo uit doen namelijk, zoals je zelf ook aangeeft, als je niet genoeg beltegoed hebt om te verlengen word de bundel sowieso al niet verlengt, hoef je niet eens iets te doen.

Daarnaast heeft de zorgeloos bundel 2 versies, 1 die automatisch verlengt en 1 die dat niet doet,  iemand kiest er dusecht zelf voor ;)


Hartelijk dank voor je reactie Peter, het is gelukt!

 

Gonny


@Misja20

Als ik zelfs moeite heb om (steeds) te zoeken hoe je zo'n repeterende bundel weer uit zet….

En ik vind iets dergelijks heel onlogisch bij prepaid. Dan gaat het meer op een abonnement lijken en nog héél duur ook.

prijs t.ov. aanbod in de bundel

Zorgeloos online: 120 min/sms en 1 GB met 128 Kb/s voor 14,99

Mijn abo: onbeperkt min/sms en 2 GB met 25 Mb/s voor 15,00


@Misja20

Als ik zelfs moeite heb om (steeds) te zoeken hoe je zo'n repeterende bundel weer uit zet….

En ik vind iets dergelijks heel onlogisch bij prepaid. Dan gaat het meer op een abonnement lijken en nog héél duur ook.

prijs t.ov. aanbod in de bundel

Zorgeloos online: 120 min/sms en 1 GB met 128 Kb/s voor 14,99

Mijn abo: onbeperkt min/sms en 2 GB met 25 Mb/s voor 15,00

uhm dat ligt meer aan KPN zelf denk ik zo, stukje informatie voorziening wat niet op orde is aan de kant van kpn, zie niet in wat dat met prepaid bundels te maken heeft.

Als kpn een abonnement aanbied en verzuimt om normaal op de site aan te geven hoe je kan opzeggen, komt het op hetzelfde neer ;)

Ook klopt je vergelijking niet helemaal, bij een abbonnement zit je er aan vast, bij prepaid niet, dus als je tijdelijk een bundel nodig hebt is dat altijd goedkoper,

 

Overigens kost de zorgeloos online bundel 8,99 per maand, de bundel die jij aangeeft is een andere en daar is de snelheid 25mb/s

 

Â