Skip to main content

MijnKPN app update 6.33.2 / 6.33.3

Categorie:MijnKPN
  • April 22, 2025
  • 26 reacties
  • 711 keer bekeken
MijnKPN app update 6.33.2 / 6.33.3
Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

MijnKPN app - update april 2025

MijnKPN app versie 6.33.2

Wij houden je graag op de hoogte van nieuwe mogelijkheden, verbeterde prestaties en functies van de MijnKPN app.

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van al onze updates.

Wat zit er in deze update?

• Schudden voor Feedback verwijderd
    Wanneer je je toestel schudde kwam er een feedbackscherm tevoorschijn. Veel klanten geven aan dat het Feedbackscherm ongewenst verscheen, daarom is deze functionaliteit verwijderd. Feedback is nog steeds heel erg welkom, te vinden helemaal onderin op de Hulp pagina of hier, op de KPN Community!

• Facturen op Home scherm
    De facturen werden op het Home scherm tweemaal getoond. Dit vonden wij toch een beetje overdreven. Voortaan vind je de facturen enkel nog via de navigatietegels bovenaan het scherm.

Wie krijgt de update en wanneer?

De update is vanaf 22 april of 23 april beschikbaar.

Hoe controleer ik welke versie van de MijnKPN app heb?

Je kunt de versie van de MijnKPN app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel)
  • Onderaan staat de versie van de app

We zijn benieuwd naar jouw mening!

Heb je vragen, feedback, een probleem of een goed idee voor de app? Laat het ons hieronder weten!
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan gerust je eigen topic aan, we helpen je graag verder.

26 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 22, 2025

Ik heb kennelijk geen trilhand, want die feedback is bij mij tot op heden niet spontaan verschenen.

Hmm. Dat schudden even geprobeerd. Staat aan in instellingen. Kan me echter een versuffing schudden. Werkt dus niet op mijn Samsung A40.

Schudden kon/kan uitgezet. Waarom dan nu helemaal eruit halen?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Van beide opgeloste problemen heb ik nooit last gehad.
De schudden functie gebruikte ik al sowieso niet, omdat ik dat een onzinnige functie vind.
En bij mij stonden en staan de facturen gewoon keurig in een rij en op volgorde.

Dus bovenstaande problemen, kwamen dus niet bij alle klanten voor die de Mijn KPN app gebruiken.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 22, 2025

Puntsgewijs wat opmerkingen.

1. De feedback “schudden” kon je ook uitzetten in de instellingen. Je vindt de feedback niet op de Hulp pagina, maar onder Profiel → Instellingen.
  2. Er stond op het home scherm zowel een tegel “Facturen” als een lijstje van de drie laatste facturen. Dat lijstje is nu weg
  3. Helaas is er nu een nieuw probleem. Als ik naar Profiel ga en op Account klik, dan krijg ik een foutmelding:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank voor het melden ​@RBxx wat betreft die foutmelding

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 22, 2025

@Jeroen van KPN 

De optie Account doet het zojuist weer. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Yes, we kregen zojuist inderdaad ook de melding dat het weer werkt. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 22, 2025

Update binnen. Eenduidigheid is belangrijk en daarmee is de factuuraanpassing een verbetering mijn inziens.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2025

Blijf het raar vinden. 

Heb nog de vorige en zie maar één blokje facturen op de beginpagina.

En schudden ondersteunt m'n mobiel kennelijk niet. En bovendien kon/kan dat uitgezet in de app.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 23, 2025

Hi ​@PeterG 

Ik had op de Home pagina 2 verwijzingen naar de facturen. De “tegel” bovenaan en onder het uitgelichte product nog een lijstje met facturen. De tegel is gebleven, maar het lijstje is weg. De facturen zie je nu alleen nog als je de tegel Facturen opent.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 23, 2025

Oh, dat. Dus nu moet je 2 klikken doen voor de laatste facturen. 

Want de directe klik naar de recente verdwijnt. 

Ook dát vind ik raar….

Blokje weghalen zou niet mijn keuze zijn geweest.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Ik heb onlangs versie 6.33.3 gekregen en ik heb dan aangegeven dat ik Bèta tester wilde zijn, dus denk dat ik die versie eerder heb dan anderen, maar dat weet ik niet geheel zeker.

Nou heeft mijn moeder exact hetzelfde toestel, maar is zeker geen Bèta Tester en ze heeft hetzelfde probleem als ik heb. Helaas was ze net iets te snel gestopt om mij de juiste informatie te geven over haar versie van de App omdat ze weg moet, anders zou ik kunnen zeggen welke versie zij heeft.

Maar als wij de app openen op een Nokia G22 met Android 14 volledig up to date, dan sluit die zichzelf al vrij snel weer af, je kan er dus niks mee. De app geeft geen crash of zoiets dat je iets kan melden dat wil dus ook niet lukken, de app is gewoon afgesloten.

Wat heb ik al bij mezelf gedaan: Zowel Cache als alle gegevens gewist en opnieuw geregistreerd zodat ik de app kan inloggen.

Telefoon herstart

App “Gedwongen stoppen”

App opnieuw geïnstalleerd met wederom opnieuw inloggen.

Ik wil van alles en nog wat testen en uitvoeren, dus kom maar op met suggesties en vragen. Ik heb al op 3 mei "Privé feedback” gegeven aan de ontwikkelaar in de appstore, dat kan als je bèta tester bent.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 7, 2025

Hier ook 6.33.3 ​@MandersOnline . 6.33.2 is hier overgeslagen. Nooit gehad. 

Versie .3 zal onderwater nog een kleine aanpassing hebben. Helaas is dit topic nooit aangepast op de wijziging 6.33.2 → 6.33.3 ( ​@Jeroen van KPN )

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Zover ik me kan herinneren had ik hem wel even die 6.33.2.

Mijn moeder zal dan ook wel de 6.33.3 hebben, ze is niet zo technisch ingesteld, het moet gewoon werken🤣.

Maar heeft ​@PeterG geen problemen ermee dat die afsluit?

Afsluiten doet de app niet op het moment dat je nog je inloggegevens moet invullen nadat de gegevens gewist zijn of opnieuw geïnstalleerd is.

Wat ik het lastige vind is dat ik geen crash report kan maken dat meteen alle benodigde gegevens eventueel meegestuurd kunnen worden. Blijkbaar crasht de applicatie niet hard genoeg daarvoor.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 7, 2025

De versie 6.33.3 heeft niets te maken met de bèta test en is gewoon voor iedereen beschikbaar.
Ik heb hem 4 dagen geleden geüpdatet. Daarvoor had ik versie 6.33.2 ook al een tijdje. De app start probleemloos op mijn Samsung S22 Android 14.

Bij kleine updates wordt wel vaker een "Product Update” overgeslagen. Versie 6.33.1 ging ook stilzwijgend in productie.

De bèta test is nog niet begonnen.
Die is voorlopig uitgesteld zoals ​@Jeroen van KPN aangaf in het aanmeld-topic: 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 7, 2025

Maar heeft ​ PeterG geen problemen ermee dat die afsluit?

Nee ​@MandersOnline , laatst zelfs de telefoon tijdens gebruik even weggelegd met de app open. En een kwartier later kon ik er gewoon in verder.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

De bèta test is nog niet begonnen.
Die is voorlopig uitgesteld zoals ​@Jeroen van KPN aangaf in het aanmeld-topic: 

Ik heb standaard vanuit Google Play Store al aangegeven een Bèta te willen gebruiken als die er is. Dit staat denk ik nog buiten de genoemde test, wat eerst als een losse app zal zijn en daarna geïntegreerd wordt in de mijnkpn app als het goed is.

Hierbij een stukje screenshot uit Google Play Store

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb zelf net 6.33.3 geïnstalleerd (ik had .1 er nog op staan 😱) en ook bij mijn Samsung S22 werkt de app prima. Dat het voor zover het nu lijkt enkel bij jullie beide misgaat terwijl jullie exact hetzelfde toestel hebben, vind ik dan ook wel bijzonder ​@MandersOnline 

Zou je hiervoor een eigen topic aan willen maken, zodat er wat dieper op ingegaan kan worden? 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Ik heb zoals verzocht een eigen topic aangemaakt zeker omdat het nu inderdaad heel specifiek tot op heden alleen dit model telefoon lijkt te betreffen. 👍🏻

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 20, 2025

@Jeroen van KPN 

6.33.4 is inmiddels uit.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 20, 2025

Typefoutje in de app bij Mijn producten : 

Kies ook voor Mobiel van KPN

Combineer je Internet met Mobiel en krijg nog meer voordelen.

Tot € 7,50 korting op Mobile

Beter is:  Tot € 7,50 korting op je mobiele abonnement

@Shyrin van KPN 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Jeroen van KPN 

6.33.4 is inmiddels uit.

Het klopt dat 6.33.4 recentelijk is uitgebracht. Er zijn geen daadwerkelijk zichtbare verbeteringen voor de klanten. Dat is dan ook meteen de reden dat hiervoor geen Product Update gepubliceerd zal worden. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 18, 2025

Typefoutje in de app bij Mijn producten : 

Kies ook voor Mobiel van KPN

Combineer je Internet met Mobiel en krijg nog meer voordelen.

Tot € 7,50 korting op Mobile

Beter is:  Tot € 7,50 korting op je mobiele abonnement

@Shyrin van KPN 

Inmiddels is versie 6.33.6 uitgerold.

Deze melding is daar nog niet in verwerkt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 18, 2025

@Noordzee schrijft: Inmiddels is versie 6.33.6 uitgerold.

Oh. Dan verwacht ik die binnenkort. Hier nog 6.33.5 aan boord.

• June 18, 2025

@Noordzee schrijft: Inmiddels is versie 6.33.6 uitgerold.

Oh. Dan verwacht ik die binnenkort. Hier nog 6.33.5 aan boord.

Voor Android op mijn telefoon is het nu nog 6.33.5, voor IOS op mijn IPad inderdaad 6.33.6. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het is nogmaals doorgegeven ​@Noordzee