Skip to main content
update

MijnKPN app update 6.34.0

Categorie:MijnKPN
  • July 17, 2025
  • 66 reacties
  • 877 keer bekeken
MijnKPN app update 6.34.0
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

MijnKPN app - update juli 2025

MijnKPN app versie 6.34.0

Wij houden je graag op de hoogte van nieuwe mogelijkheden, verbeterde prestaties en functies van de MijnKPN app.

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van al onze updates.

Wat zit er in deze update?

• Meer mogelijkheden om wifi te verbeteren en beheren

Via ‘Mijn Wifinetwerk’ op het Home-scherm kun je nu niet alleen je wifi optimaliseren, maar ook ouderlijk toezicht instellen. Zo bepaal je per apparaat wanneer het toegang heeft tot wifi.

Je ontvangt bovendien persoonlijk advies over hoe en wanneer je je wifi kunt verbeteren.

Let op: 

Heb je nog geen KPN Software op jouw modem? Dan zijn de nieuwe functies voor jou nog niet zichtbaar. Je wordt in dat geval automatisch doorverwezen naar de KPN Thuis app, waar je je vertrouwde functies kunt blijven gebruiken.

Zodra je over bent op de nieuwe KPN Software, krijg je vanzelf toegang tot de nieuwste mogelijkheden.

• Frisse start met een vernieuwd inlogscherm
    Open jij de app voor de eerste keer, dan zie je nu een vernieuwd login-scherm met videobeelden voor een frisse start.

• Factuurstatus in één oogopslag
    In het factuurdetailscherm zie je nu direct of je factuur:
    • al betaald is

• nog in afwachting van betaling is

• of nog openstaat

Wie krijgt de update en wanneer?

Let op: deze update wordt gefaseerd uitgerold en is binnen enkele dagen voor iedereen beschikbaar. 
Houd je app up-to-date om de nieuwste functies als eerste te gebruiken!

Hoe controleer ik welke versie van de MijnKPN app heb?

Je kunt de versie van de MijnKPN app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel)
  • Onderaan staat de versie van de app

We zijn benieuwd naar jouw mening!

Heb je vragen, feedback, een probleem of een goed idee voor de app? Laat het ons hieronder weten!

Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan gerust je eigen topic aan, we helpen je graag verder.

66 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 17, 2025

Ja, die versie binnen gehengeld. Twee dagen terug al.   

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • July 17, 2025

Versie ook binnen gekregen. 
Werkt prima. 

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • July 17, 2025

Na de update kan ik ‘mijn wifinetwerk’ niet benaderen.
Ik krijg de melding ‘Je bent verbonden met een ander netwerk’, terwijl dit niet zo is.
Dit gebeurt zowel op mij telefoon, als mij tablet.

• Helper
  • July 17, 2025

Ok, beter dan de eerste poging. Apparaatnamen kloppen nu ook.

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • July 17, 2025

Ik had gisteren al de app binnen en eindelijk ziet dat er overzichtelijk en verzorgd eruit

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • July 17, 2025

Ja hier ook al 2 dagen terug maar geen fris inlogscherm nog.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb die verse inlogscherm ook niet, verder vind ik dit erg vervelend:

Ik zou graag zien dat er een functie is dat je die “tips” uit kunt zetten. Want ik vind die erg aanwezig! 

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Na de update kan ik ‘mijn wifinetwerk’ niet benaderen.
Ik krijg de melding ‘Je bent verbonden met een ander netwerk’, terwijl dit niet zo is.
Dit gebeurt zowel op mij telefoon, als mij tablet.

@BasT heb je de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, krijg je de melding dan ook te zien?

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • July 17, 2025

@Dennis Overbeek Na verwijderen en opnieuw installeren hetzelfde probleem.

Alleen is de melding nu: ‘Geen of onjuiste wifi verbinding’.
Met Chrome of Edge kom ik er wel in.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 17, 2025

Gaat iets niet helemaal goed met afbeelden van knoppen op iPad (6e gen, iPadOS 17.7.6)

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Dennis Overbeek Na verwijderen en opnieuw installeren hetzelfde probleem.

Alleen is de melding nu: ‘Geen of onjuiste wifi verbinding’.
Met Chrome of Edge kom ik er wel in.

Vreemd om wat voor een tablet en mobiele telefoon gaat het dan exact? Is dit Apple iOS of Android?   

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • July 17, 2025

@Remco van KPN Het gaat om een Samsung Galaxy A53 en een Samsung Tab A9.
Op beiden heb ik de app opnieuw geïnstalleerd en de Experia box V10 opnieuw gestart.
Het maakt niet uit, of ik verbinding maak met de V10 of één van mijn access points.
Vanuit de browser (Chrome) op mijn telefoon lukt het wel via het lokale op-adres.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

@Remco van KPN Het gaat om een Samsung Galaxy A53 en een Samsung Tab A9.
Op beiden heb ik de app opnieuw geïnstalleerd en de Experia box V10 opnieuw gestart.
Het maakt niet uit, of ik verbinding maak met de V10 of één van mijn access points.
Vanuit de browser (Chrome) op mijn telefoon lukt het wel via het lokale op-adres.

Welke Androidversie draait er op jou Samsung Galaxy A53 en Samsung Tab A9?

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Gaat iets niet helemaal goed met afbeelden van knoppen op iPad (6e gen, iPadOS 17.7.6)

@Wartywolfs iPadOS 17.7.6? Me vrouw heeft iPadOS 18.5 (4e gen) iPad 12,9 Pro.

Dan zou ik denken dat jou iPad niet up to date is, de nieuwste update is 18.5...

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • July 17, 2025

@Dennis Overbeek Beiden Android 15.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 17, 2025

Ik neem aan dat je voor dit op je eigen wifi moet zitten.

Meer mogelijkheden om wifi te verbeteren en beheren

Via ‘Mijn Wifinetwerk’ op het Home-scherm kun je nu niet alleen je wifi optimaliseren, maar ook ouderlijk toezicht instellen. Zo bepaal je per apparaat wanneer het toegang heeft tot wifi.

Je ontvangt bovendien persoonlijk advies over hoe en wanneer je je wifi kunt verbeteren.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 17, 2025

Dan zou ik denken dat jou iPad niet up to date is, de nieuwste update is 18.5...

Helaas, mijn iPad is “te oud” (werkt nog prima) en kan niet naar 18.x geüpdatet worden…

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Helaas, mijn iPad is “te oud” (werkt nog prima) en kan niet naar 18.x geüpdatet worden…

Je krijgt nog wel belangrijke updates binnen voor jou iPad? Anders wordt jou iPad onveilig qua veiligheid.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 17, 2025

Je krijgt nog wel belangrijke updates binnen voor jou iPad? Anders wordt jou iPad onveilig qua veiligheid.

Nog wel, zojuist gecheckt en bleek me (uit het hoofd) in versienummer vergist te hebben, is 17.7.8 (up to date) - tot de volgende major update van Apple iig.

• Deelnemer
  • July 17, 2025

Waarom moet ik de modem resetten om het wifi netwerk te beheren.

Ben blij dat alles eindelijk eens goed werkt. Zit niet te wachten dat ik weer uren bezig ben om wifi werkend te krijgen. 
Wil gewoon in kunnen loggen met mijn eigen gemaakte modem wachtwoord. 

Groetjes Mandy

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • July 21, 2025

@Remco van KPN Ik vond nog een Samsung Galaxy A6 met android 10 en de mijnkpn app met versie 6.33.5.
Hierbij werkt ‘Mijn wifinetwerk’ prima.
Na update naar versie 6.34.0 was het gelijk over.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 21, 2025

Goedenavond ​@BasT en bedankt voor je terugkoppeling!

Om nog wat meer zaken uit te sluiten; zou je de cache eens willen legen en daarna de app geheel verwijderen om deze vervolgens opnieuw te installeren? En zou je ook nog kunnen controleren of de app op jouw toestel toestemming heeft om locatie- en netwerkinformatie te gebruiken? Deze rechten zijn soms nodig om de functie ‘Mijn wifinetwerk’ goed te laten werken. Benieuwd naar je bevindingen en we zien ze dan ook graag tegemoet.

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • July 21, 2025

@Jan van KPN Dit is al gedaan op alle apparaten,  A53, A6 en de TAB A9. Misschien is het de combinatie van de nieuwe update en de Experio Box V10 met firmware V10.C25.01.05

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • July 22, 2025

Ik neem aan dat je voor dit op je eigen wifi moet zitten.

Meer mogelijkheden om wifi te verbeteren en beheren

Sommige van de mogelijkheden rondom wifi zijn ook buitenshuis te regelen, Peter. Alleen die zaken die je echt expliciet op je eigen modem regelt moet je vanuit huis doen.

Waarom moet ik de modem resetten om het wifi netwerk te beheren.

Ben blij dat alles eindelijk eens goed werkt. Zit niet te wachten dat ik weer uren bezig ben om wifi werkend te krijgen. 
Wil gewoon in kunnen loggen met mijn eigen gemaakte modem wachtwoord. 

Zou in de basis niet moeten hoeven, ​@mandy11. Als jij met je eigen ingestelde wachtwoord kunt inloggen op je modem, dan zou je met dat wachtwoord ook moeten kunnen inloggen via de app. Als dit niet lukt, kun je dan iets meer vertellen over waar je tegenaan loopt?

@Jan van KPN Dit is al gedaan op alle apparaten,  A53, A6 en de TAB A9. Misschien is het de combinatie van de nieuwe update en de Experio Box V10 met firmware V10.C25.01.05

@BasT het is dan inderdaad de versie van de software op je Experia Box. Deze is iets ouder en daarin niet volledig compatibel. Wil je de V10 eens een volledige reset geven. Daarmee zou hij zichzelf een update moeten geven.

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • July 22, 2025

@Jan van KPN Een reset van de V10 ga ik niet doen.
Ik heb hiervoor teveel afwijkende instellingen. Als er een backup-functie in de V10 zat, zou dit geen probleem zijn.
Ook sta ik nog niet in de rij voor de nieuwere update van de V10, dus zou het weinig zin hebben.
De V10 zelf geeft ook al aan, dat er voor mij nog geen nieuwe versie beschikbaar is, dus moet ik afwachten, tot ik eindelijk eens aan de beurt ben.