Skip to main content

MijnKPN app - update november 2024

MijnKPN app versie 6.29.0

Wij houden je graag op de hoogte van nieuwe mogelijkheden, verbeterde prestaties en functies van de MijnKPN app. 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van al onze updates.

Wat zit er in deze update?

• Nieuwe vormgeving van de pagina Voor Jou
    We hebben de Voor Jou pagina in een nieuw jasje gestoken. Kaartjes voor Oranje? Een filmkadootje? Of toch liever korting? Je vind het allemaal terug onder Voor Jou in de MijnKPN app.

• Vernieuwde Aanbod pagina
    Onze aanbod pagina, ook wel de winkel van KPN is verbeterd. De pagina is overzichtelijker gemaakt en voortaan vind je hier alle KPN producten in een oogopslag. 

• Game in MijnKPN app
    De komende 3 weken kun je Memory spelen. Door mee te spelen maak jij als klant kans op mooie prijzen. Meer informatie over het Flip & Win spel lees je hier.

• Verlengaanbod zichtbaar op de internetpagina
    Ben je verlengbaar? Het aanbod is dan direct zichtbaar met 1 klik op "Bekijk je verlengaanbod". Ben je nog niet verlengbaar? Dan moet je nog even wachten, in de notificatie zie je wanneer je verlengbaar bent.  

• Makkelijker simkaart beheer
    Nu kun je nog makkelijker je SIM-kaart blokkeren of deblokkeren en je PUK-code bekijken. Dit is handig als je je SIM-kaart tijdelijk niet wilt gebruiken of als je hem kwijt bent.​

Wie krijgt de update en wanneer?

De update is vanaf maandag 04 november beschikbaar. 

Hoe controleer ik welke versie van de MijnKPN app heb?

Je kunt de versie van de MijnKPN app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel)
  • Onderaan staat de versie van de app

We zijn benieuwd naar jouw mening!

Heb je vragen, feedback, een probleem of een goed idee voor de app? Laat het ons hieronder weten!
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan gerust je eigen topic aan, we helpen je graag verder.

Iets wat ik al langer graag zou willen is bij het kopje verbruik, daar zie je staan hoeveel je gebruikt hebt, maar niet hoeveel je over hebt om nog te gebruiken.

Om dit na te gaan moet ik inloggen op de site van KPN waar het er dus wel staat.

Dankjewel voor de suggestie @MandersOnline, we nemen 'm mee!

Leuk zo'n spelletje. Maar wat gebeurt er als je het meerdere keren speelt? Vergroot je zo je kansen om te winnen? Wat als je verschillende e-mailadressen gebruikt?

@Marlon92 Goede vragen. Je kunt 1x per week spelen. Je speelt via de MijnKPN app, voor wie dat leuk vindt, dus je bent ingelogd met je KPN ID. Daar is je abonnement aan gekoppeld. Dus je kunt niet zomaar meerdere malen gaan spelen om meer kans te maken. Alle informatie over flip en win lees je hier.

Ik heb al 2 keer gespeeld met 2 verschillende e-mailadressen 😳😬

Dankjewel voor de input in dat geval, ik neem het mee 😉 Ik neem aan dat je zelf ook snapt dat dat bedoeling niet helemaal is.

Aanvulling op bovenstaande: Je kunt de game meerdere keren spelen, maar alleen de eerste keer telt mee. Je kunt dus één keer per week de game spelen om kans te maken op prijzen.

Waarom vraagt het spelletje dan om het (2x) invullen van een e-mailadres @Alexandra van KPN ?

@Marlon92 Goede vragen. Je kunt 1x per week spelen. Je speelt via de MijnKPN app, voor wie dat leuk vindt, dus je bent ingelogd met je KPN ID. Daar is je abonnement aan gekoppeld. 

Om ervoor te zorgen dat iemand het juiste contacte-mailadres opgeeft. Is volgens mij tegenwoordig bijna altijd zo bij elke willekeurige winactie. 
Achter de schermen vind er een controle plaats op KPN ID niveau. 

Ik wil graag even de volgende ervaring delen…

Zowel op Android telefoon als IPad had ik de mijnkpn app geïnstalleerd.

Een aantal dagen geleden viel het mij op dat ondanks de recentste app versies in zowel IOS als Android ik geen Pathé voucher kreeg aangeboden. Er was een melding dat mijn persoonlijke aanbiedingen niet getoond konden worden. Ik heb toen alle tips opgevolgd maar nog steeds geen voucher. Vandaag heb ik op zowel Android als IOS de mijnkpn app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Die melding van het niet kunnen tonen van aanbiedingen is nu verdwenen maar toch nog geen voucher aanbieding. Ik zit daar ook niet echt op te wachten maar ik zie graag dat alles goed werkt. 
Dan opeens na een half uur zowel een email, een SMS en nog een spam SMS (wist niet dat dit bestond) met de boodschap dat onze experia box 10 ge-update gaat worden de komende nacht. Is dit puur toeval dat ik nu deze meldingen krijg of is het een bug in het upgrade proces van de V10 als er iets mis met de mijnkpn app?

Voor nu hoop ik dat we morgenochtend nog alles werkend hebben: internet, TV, WiFi en vaste telefoon. Vooral internet omdat we veel thuiswerken.

Dankjewel voor de input in dat geval, ik neem het mee 😉 Ik neem aan dat je zelf ook snapt dat dat bedoeling niet helemaal is.

@Alexandra van KPN ik moet me gegevens invullen nadat ik gespeeld hebt, er hoeft alleen maar je volledige naam in te vullen en mailadres. Erg veilig vind ik dat niet, hadden ze het niet beter zo kunnen doen:

• Naam
  • KPN ID / abonnementsnummer
  • mailadres 

Aangezien dat het mailadres gecombineerd is met je KPN ID kunnen klanten geen andere mailadres gebruiken:

Ik heb al 2 keer gespeeld met 2 verschillende e-mailadressen 😳😬

👆👆👆

Om ervoor te zorgen dat iemand het juiste contacte-mailadres opgeeft. Is volgens mij tegenwoordig bijna altijd zo bij elke willekeurige winactie. 
Achter de schermen vind er een controle plaats op KPN ID niveau

@Jeroen van KPN dan hoop ik dat dit echt een goed waterdicht systeem is. 😁

Het spel is enkel benaderbaar voor zover ik weet via de app. Dan ben je dus ingelogd op jouw KPN ID. Je blijft ook in de app bij het spelen van het potje Memory @Dennis Overbeek 

​​​@Edu2020 dat zal echt puur toeval zijn dat je dan ook de berichten over de nieuwe software hebt ontvangen. 

Ik zie een verlengaanbod voor internet maar zou het niet veel logischer zijn als dat netjes op een plek komt te staan. Voor het verlengen van mobiel moet je op een hele andere plek zijn. Niet heel handig wat mij betreft.

Okay, ik snap een aantal dingen niet. Als ik op deze pagina kijk https://www.kpn.com/service/internet/update/v10#a-v4zXghYBMaAySedP1KL9S zie ik dat er van alles is veranderd aan de modemomgeving en dat ik via de app allerlei zaken kan regelen. Volgens mij gaat het hier om de MijnKPN app, dus misschien vergis ik me. Maar waar zie ik dan welke apparaten verbonden zijn, hoe maak ik dan snel dat gastnetwerk aan (mocht dat nog nodig zijn)? Allemaal functionaliteiten die ik niet terug kan vinden in de MijnKPN app. Maar misschien wordt een andere app bedoeld? 

Okay, ik snap een aantal dingen niet. Als ik op deze pagina kijk https://www.kpn.com/service/internet/update/v10#a-v4zXghYBMaAySedP1KL9S zie ik dat er van alles is veranderd aan de modemomgeving en dat ik via de app allerlei zaken kan regelen. Volgens mij gaat het hier om de MijnKPN app, dus misschien vergis ik me. Maar waar zie ik dan welke apparaten verbonden zijn, hoe maak ik dan snel dat gastnetwerk aan (mocht dat nog nodig zijn)? Allemaal functionaliteiten die ik niet terug kan vinden in de MijnKPN app. Maar misschien wordt een andere app bedoeld? 

Als jij eenmaal de update naar de KPN Software hebt gehad op je V10, dan kun je voortaan de MijnKPN app gebruiken in plaats van de Thuis app voor het beheren van je wifi. Als je dan inlogt in de MijnKPN app zie je bovenaan het beginscherm een nieuw knopje met ‘Wifinetwerk beheren’. Je kunt er ook komen via Producten (onderaan) > Internet. Dan heb je naast een knop voor ‘Wifinetwerk beheren’ ook een voor ‘Wifi verbeteren’.

Dat heeft verder alleen niets met deze update van de app te maken. Dus mocht je hier tegen problemen aanlopen, of vragen hebben, dan kun je die beter stellen in het topic over de modemupdate waar dit bij hoort. Voor de V10 is dat deze, voor de Box 12 deze

Als jij eenmaal de update naar de KPN Software hebt gehad op je V10, dan kun je voortaan de MijnKPN app gebruiken in plaats van de Thuis app voor het beheren van je wifi. Als je dan inlogt in de MijnKPN app zie je bovenaan het beginscherm een nieuw knopje met ‘Wifinetwerk beheren’. Je kunt er ook komen via Producten (onderaan) > Internet. Dan heb je naast een knop voor ‘Wifinetwerk beheren’ ook een voor ‘Wifi verbeteren’.

Dat heeft verder alleen niets met deze update van de app te maken. Dus mocht je hier tegen problemen aanlopen, of vragen hebben, dan kun je die beter stellen in het topic over de modemupdate waar dit bij hoort. Voor de V10 is dat deze, voor de Box 12 deze

Dit werkt dus niet, want ik wordt vanuit de MijnKPN app naar de Thuis app gestuurd (in de App Store), in de App Store. Ik draai versie 6.29 (5 november).