Skip to main content
Update

TV+ Box: Update naar launcher versie 1.175.1

Categorie:TV+ Box
  • 14 januari 2025
  • 57 reacties
  • 3144 keer bekeken
TV+ Box: Update naar launcher versie 1.175.1
Toon eerste bericht

57 reacties

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 26 januari 2025
Maja van KPN schreef:

@Snelledre zou je hier een eigen topic voor aan kunnen maken (klik!) zodat we hier even beter naar kunnen kijken? Zoals al eerder aangegeven is een product update niet de juiste plek voor een troubleshoot dus iets anders dan het verzoek om een eigen topic aan te maken zal je hier niet ontvangen 🙂

@Gerardplop ook jou wil ik verzoeken om een eigen topic aan te maken voor de problemen die je op het moment ervaart!

Beste, inmiddels het probleem gevonden bij toeval.

In het menu beeld staat sinds ik klant ben de instelling “automatisch de beste beeldkwaliteit” aan.

Sinds deze update continu stilstaand beeld en blokken.

Zet ik deze instelling uit dan heb ik geen problemen maar niet meer automatisch de beste beeld kwaliteit.

Dit ter info voor de ontwikkelaars, er zal best wel iets veranderd zijn in de optie.

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2749 reacties
  • 27 januari 2025
Snelledre schreef:
Maja van KPN schreef:

@Snelledre zou je hier een eigen topic voor aan kunnen maken (klik!) zodat we hier even beter naar kunnen kijken? Zoals al eerder aangegeven is een product update niet de juiste plek voor een troubleshoot dus iets anders dan het verzoek om een eigen topic aan te maken zal je hier niet ontvangen 🙂

@Gerardplop ook jou wil ik verzoeken om een eigen topic aan te maken voor de problemen die je op het moment ervaart!

Beste, inmiddels het probleem gevonden bij toeval.

In het menu beeld staat sinds ik klant ben de instelling “automatisch de beste beeldkwaliteit” aan.

Sinds deze update continu stilstaand beeld en blokken.

Zet ik deze instelling uit dan heb ik geen problemen maar niet meer automatisch de beste beeld kwaliteit.

Dit ter info voor de ontwikkelaars, er zal best wel iets veranderd zijn in de optie.

Als hier wat in veranderd zou zijn moeten meer mensen die ervaren.

Meestal is het als het met de optie aan niet werkt het eigen netwerk of snelheid van de verbinding.

Maar zoals al eerder gevraagd zou hier een eigen topic voor maken.

ps het erg warm worden van de tv box ervaar ik hier met 3 boxen niet.

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 107 reacties
  • 27 januari 2025

Ik heb dat ook ontdekt tijdje geleden slecht beeld stilstaan ed.

Na beste beeld uitgeschakeld werkte alles weer normaal.

Overigens heb ik hem nu wel weer aanstaan zonder problemen.

Weet dus niet wat de oorzaak/gevolg was.

Maar weet wel als ik weer een dergelijke storing heb zet ik gewoon weer beste beeld uit.

DexterXL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 136 reacties
  • 27 januari 2025

Ik hoop nu echt dat alle problemen opgelost zijn, sinds ik deze tv box heb was ik zeer tevreden ermee, maar ergens in een update zijn behoorlijk wat bugs ontstaan, gevolg vastlopen na een film uit het pluspakket of een paar filmpjes op youtube te hebben gekeken, soms met opstarten tot wel 4 minuten moeten wachten voordat er leven in de box kwam (bleef op KPN logo hangen).

En dan vraag ik mij altijd af waarom een goed werkend product veranderd moet worden, alleen voor de looks ?

DexterXL
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 136 reacties
  • 29 januari 2025

Helaas helaas, heeft geen invloed gehad op mijn klachten.

Net weer een film uit het pluspakket gekeken, zodra ik terug ga en op gids druk, dan lijkt alles normaal, totdat je een pagina omhoog gaat:

Zoals je ziet mist er links de zender namen, en de onderste balk (grijs) mist een stuk, blijft dan hangen in gids.

Druk ik dan nog een keer op gids dan word het nog interessanter:

Nu is er helemaal geen gids meer, dit gebeurt dus ook als ik youtube heb gekeken, om dit “op te lossen” herstart ik elke keer de tv box…..handig is anders, begint heel erg te lijken wat er een jaar of 3 geleden, toen heeft het bijna 1 jaar geduurd voordat er een oplossing kwam, ik hoop echt dat er iemand goed wakker is en het oplost

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2749 reacties
  • 29 januari 2025
DexterXL schreef:

Helaas helaas, heeft geen invloed gehad op mijn klachten.

Net weer een film uit het pluspakket gekeken, zodra ik terug ga en op gids druk, dan lijkt alles normaal, totdat je een pagina omhoog gaat:

Zoals je ziet mist er links de zender namen, en de onderste balk (grijs) mist een stuk, blijft dan hangen in gids.

Druk ik dan nog een keer op gids dan word het nog interessanter:

Nu is er helemaal geen gids meer, dit gebeurt dus ook als ik youtube heb gekeken, om dit “op te lossen” herstart ik elke keer de tv box…..handig is anders, begint heel erg te lijken wat er een jaar of 3 geleden, toen heeft het bijna 1 jaar geduurd voordat er een oplossing kwam, ik hoop echt dat er iemand goed wakker is en het oplost

Hier net even getest maar helaas niet voor elkaar gekegen.

Was het vorige probleem op een andere box dan? want de TV+ box is er nog geen 3 jaar namelijk

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23268 reacties
  • 29 januari 2025

Hi ​@DexterXL, zou je hiervoor een eigen topic willen aanmaken? Dan kunnen we dit daar oppakken want dit koppel ik niet aan deze update. Dan blijft het hier ook overzichtelijk. Je kunt in ieder geval ook de ontvanger alvast een frisse start geven. 

Reageer