Skip to main content
Update

TV+ Box: Update naar launcher versie 1.184.1

Categorie:TV+ Box
  • April 8, 2025
  • 126 reacties
  • 4715 keer bekeken
TV+ Box: Update naar launcher versie 1.184.1
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

126 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • May 21, 2025

Ook moet ik steeds 2x op het icoontje klikken om een opgenomen programma  terug te kunnen kijken. Dit had ik bij vorige versies ook al. 

Ja, dat laatste irriteer ik mij ook aan. Je selecteert een opgenomen programma, dan kies(OK) je voor afspelen, gebeurt er niks. Moet je nog een keer OK drukken. Is al een tijdje zo.

Ik breek nog even in  op deze, verder gesloten, Product Update met een stukje terugkoppeling/info hierover.

We hadden eerder dit jaar een issue waarbij er een soort donkere waas over het scherm kwam bij het afspelen van opnames. Dit hebben we verholpen. Onderdeel van die oplossing is een kleine time-out op de afspeelknop voordat deze werkt. Betekent dat als je te snel op OK drukt, er dus niets gebeurt. Dit is dus bewust, en in ieder geval op dit moment iets wat we ook niet verder kunnen aanpassen. Wacht, bij het openen van een opname, even een fractie langer voor je op OK drukt. Dan zal de Afspeelknop wel werken.