Skip to main content

Mijn vader zag gisteren bij de berichten in de KPN TV+ box dat je 3 maanden gratis Disney+ kon krijgen bij KPN en daarvoor moest je op “Aanzetten” drukken. Netjes gedaan maar het werkt niet. Nu lees ik dat je een aparte mail zou moeten krijgen met extra informatie en activeringslink maar die heeft hij niet gehad? En van wie moet je dan die mail krijgen? Van KPN of Disney?

Hoe zit het nou?! Ik ben al op het forum gaan zoeken maar ik lees verschillende dingen en ik kom er niet uit om het werkend te krijgen.

Ontvangt hij wel andere mailtjes van KPN? Mailtjes van de facturen van het thuis abonnement elke maand?


Zover ik weet wel. Hij heeft alles nagekeken en zijn spam filter gecontroleerd.  Disney+ staat ook niet bij de “Mijn Pakketten” in de TV box. Denk dat er toch ergens iets mis gegaan is want het lijkt mij dat het in ieder geval daar tussen zou moeten staan als het aangezet is.


Hallo @Sakura ,

Er worden wel e-mails gestuurd. Hieronder staat de procedure beschreven: 

 

Hoe kijk je Disney+?

Disney+ is een videostreamingdienst. Je kijkt via de Disney+ app, waar en wanneer je wilt op de volgende apparaten:

 

 Let op: Disney+ is niet beschikbaar als app of kanaal op andere KPN tv-ontvangers dan de TV+ Box.

 

Hoe zet je Disney+ aan via KPN?

Je kunt Disney+ aanzetten bij een KPN internet, internet en tv of KPN mobiel abonnement. Je kunt Disney+ op verschillende manieren aanvragen:

Na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarna ontvang je een aparte e-mail om een Disney+ account te activeren.

 

Hoe activeer je Disney+?

Heb je Disney+ bij KPN besteld? Dan is het als entertainmentpakket toegevoegd aan jouw abonnement. Je moet Disney+ alleen nog activeren. Nadat je bestelling klaar is, ontvang je daarover een e-mail. 

Heb je Disney+ ESPN besteld? Disney+ activeer je via de stappen hieronder. Daarna ben je klaar. ESPN hoef je niet te activeren.

Heb je Disney+ i.c.m. een nieuw internet thuis of mobiel abonnement besteld? Dan kan je Disney+ activeren nadat je internet of mobiele verbinding actief is.

 

Disney+ activeren

  1. Klik op Disney+ activeren
  2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)
  3. Activeer Disney+ bij KPN
  4. Ga door naar de Disney+ website en maak een Disney+ account aan of gebruik je bestaande Disney+ account
  5. Download de Disney+ app op je favoriete apparaten

Nog geen KPN ID? Maak dan een KPN ID aan om in te loggen bij MijnKPN.


Ja dat heb ik gelezen maar die mail heeft hij dus niet gehad. Ik denk dat er ergens iets mis is gegaan. 


Ja dat heb ik gelezen maar die mail heeft hij dus niet gehad. Ik denk dat er ergens iets mis is gegaan. 

Dat weet ik wel zeker, want het pakket staat nu niet geactiveerd. 
 

Dan zou hij de procedure nogmaals kunnen uitvoeren volgens de instructie van mijn eerdere bericht. 


Hi @Sakura, welkom hier. Ik denk ook graag mee. 

Ziet je vader dit wel terug in Mijn KPN? Zo ja, ga dan naar de activatiepagina om het te activeren. 


Reageer