Skip to main content

Ik heb viaplay 9 maanden gratis nu heb ik perongeluk viaplay opgezegd dat had pluspakket moeten zijn.

Nu blijkt dat ik moet gaan betalen voor viaplay als hem terug wil zetten terwijl ik nog tot maart 2023 op gratis viaplay 

Ja, @1dvvV , dat is dan jammer en niet terug te draaien.

Maar misschien kun je bij Viaplay zelf nog van een aanbieding gebruik maken, dus buiten KPN om?

 

 


Als je gebruikt hebt gemaakt van de KPN actie voor nieuwe klanten dan had je niet tot maart 2023 (is 12 maanden) maar tot 31 december (is 9 maanden) gratis Viaplay kunnen kijken.

Alleen als je rechtstreeks bij Viaplay een jaarabonnement koopt, kan je 12 maanden niet gratis maar voordeliger kijken.


@TvG2016 Die actie is verlengd tot 30 juni 2022. 😎

 


Zonde, @1dvvV om je welkomstcadeau vroegtijdig te deactiveren!

Je kunt dit inderdaad zelf niet terugdraaien, ik wil wel graag meekijken of ik dat voor je kan regelen.
Wil jij jouw klantgegevens noteren in jouw Forum profiel en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Jouw volledige naam, geboortedatum, klantnummer en postcode en huisnummer is fijn. Alvast bedankt!
 

Als je gebruikt hebt gemaakt van de KPN actie voor nieuwe klanten dan had je niet tot maart 2023 (is 12 maanden) maar tot 31 december (is 9 maanden) gratis Viaplay kunnen kijken.

Klopt wat hier zegt, @TvG2016 maahaaaaar…. 😉 in de actievoorwaarden van deze actie staat ook: 
Wanneer de activatie van jouw abonnement later dan 1 maart plaatsvindt, dan krijg je 9 maanden gratis Viaplay vanaf de activatiedatum.   

Ik denk dat deze situatie hier van toepassing is en dan kunnen we wel uitkomen op Viaplay gratis tot maart 2023.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!