Skip to main content

ik las dat als ik nu een jaar abonnement neem op viaplay dat het voor het hele jaar 12 euro kost per maand klopt dat

nog een aan vulling op de vraag de prijs geld wanneer je voor maart aanmeld

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 
 


Hallo @cgjaltema ,

Nee, bij KPN betaal je Viaplay per maand. 

Wat kost Viaplay op dit moment bij KPN?

Een Viaplay abonnement kost €15,99 per maand. Combineer je KPN Internet met Mobiel en Viaplay én ontvang je nog geen Entertainmentkorting voor NetflixSpotifyFilm1 of ESPN Compleet? Dan kun je de Entertainmentkorting voor Viaplay gebruiken om € 5,- extra korting te krijgen. 

Heb je dus nog geen entertainmentkorting, dan kun je netto voor € 10,99 klaar zijn. 

Op de website lees je verder van alles over Viaplay bij KPN

of in de bron (kennisbank) : 

 


 

nog een aan vulling op de vraag de prijs geld wanneer je voor maart aanmeld

Hoi @cgjaltema 

Welkom op het forum van KPN.

Zou je jouw persoonlijke gegevens willen verwijderen uit je topic en antwoord!
Dit is een openbaar forum, waar iedereen kan meelezen, dus ook kwaadwillende personen.
Je kunt deze gegevens kwijt in jouw forum profiel, zodat alleen jezelf en een KPN moderator deze gegevens kan inzien.

Tik hiervoor op jouw avatar met de letter C in het midden, links naast de blauwe button met de tekst “+Stel je vraag”.
Vervolgens klik je op “Mijn Profiel” en daarna op “Bewerk Profiel” daar kun je jouw gegevens kwijt.
 

Meestal heb je een uur de tijd om je tekst te bewerken, nadat je hem hebt geplaatst.


Dan is het niet handig Michel om die privégegevens te quoten. Snel weghalen aub 😉


Hallo @cgjaltema ,

Wat kost Viaplay bij KPN?

Een Viaplay abonnement kost €15,99 per maand. 

 

Volgens bericht van tweakers.net kost Viaplay vanaf 22 mei 17.99€ per maand


Hallo allemaal! Het klopt helemaal wat hierboven wordt gezegd. Bij KPN betaal je maandelijks voor Viaplay. Op dit moment is dat 15,99 euro per maand. 

 

De hele discussie over wie wanneer waar meldt of ergens privégegevens vermeld staan, heb ik verwijderd. Dat lijkt me hier niet nodig.  


Hallo @cgjaltema , nog even terugkomend op jouw vraag

ik las dat als ik nu een jaar abonnement neem op viaplay dat het voor het hele jaar 12 euro kost per maand klopt dat

Zoals al aangegeven betaal je bij KPN maandelijks voor Viaplay. Op dit moment is dat €15,99 per maand en is het elke maand opzegbaar. Je kan dan eventueel de Entertainmentkorting van €5,00 toepassen.

Viaplay biedt op dit moment de mogelijkheid om een abonnement voor een jaar af te sluiten. Dat kost nu €12,79 per maand en is pas opzegbaar na 12 maanden. Daarvoor moet je rechtstreeks bij Viaplay zijn, dat kan niet via KPN.