Terug kijken is sowieso toch al gratis. En de kwaliteit van Netflix heeft KPN geen invloed op.
Je betaald nu 4,99 voor opnemen?
Ik zou nu dus € 4,99 minder moeten betalen.
KPN biedt NETFLIX aan met full HD, dan verwacht ik ook dat het full HD is. Ik sluit het contract met KPN dus moet zij het garanderen. (Ik ga met mijn auto ook niet naar de fabrikant als hij niet voldoet.) 🙂
Heb je nu Netflix Basic t.w.v. € 8,99? Dat is 720p HD kwaliteit. Zéker geen Full HD.
Netflix Basic zit bij Level 1 en 2.
Alleen bij Level 3 heb je Netflix Standaard. Dat is wel Full HD 1080p.
JNGlasvezel schreef:
Ik zou nu dus € 4,99 minder moeten betalen.
Dat krijg je alleen als je het daadwerkelijk betaald. Als je bijvoorbeeld een Alles-in-1 Standaard/Premium abonnementen hebt waar gratis opnemen in zit, dan krijg je geen € 4,99 korting. Ook bij Hussel of TV+ met meer dan 1 ontvanger kreeg je al gratis opnemen. In die situatie krijg je niet nogmaals € 4,99 korting ofzo.
Dus betaal je daadwerkelijk € 4,99 per maand?
Ik heb level 3. Full HD staat bij de daarbij aangeboden bundel.
@PeterG
Ik heb level 3. Maar zeker geen 1080 p.
JNGlasvezel schreef:
Ik heb level 3. Full HD staat bij de daarbij aangeboden bundel.
Bij level 3 kun je kiezen voor gratis Netflix Standaard dacht ik zo uit m'n hoofd. En dat zou Full HD moeten zijn. Heb jij Netflix Standaard?
Netflix
Basic: 720p
Standaard: 1080p
Het FHD van Netflix is een stuk mooier dan zenders.
(Premium: 4k / 1080p)
Hoi @JNGlasvezel , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Als je level 3 bent, heb je inderdaad recht op Netflix Standaard en die zou ook Full HD moeten zijn. Alles daarover kun je alles trouwens teruglezen in dit artikel op onze Kennisbank over de vernieuwde Combivoordelen.
JNGlasvezel schreef:
Ik heb level 3. Maar zeker geen 1080 p.
Hoe ben je precies tot deze conclusie gekomen?