Skip to main content
Vraag

Aanbod gratis Netflix full HD heeft slechte kwaliteit en korting opname module niet verrekend

• 9 maart 2025
  • 10 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb recent gebruik gemaakt van gratis  NETFLIX.

Daarbij zou ik recht hebben op full HD. De kwaliteit voldoet echter bij lange na niet aan full HD.

Verder zou volgens mijn informatie opname en terugkijken gratis worden. Ik zie die korting niet terug in mijn factuur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• 6251 reacties
  • 9 maart 2025

Terug kijken is sowieso toch al gratis. En de kwaliteit van Netflix heeft KPN geen invloed op. 

Je betaald nu 4,99 voor opnemen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 9 maart 2025

Ik zou nu dus € 4,99 minder moeten betalen.

KPN biedt NETFLIX aan met full HD, dan verwacht ik ook dat het full HD is. Ik sluit het contract met KPN dus moet zij het garanderen. (Ik ga met mijn auto ook niet naar de fabrikant als hij niet voldoet.) 🙂

PeterG
Superuser
  • 64733 reacties
  • 9 maart 2025

Heb je nu Netflix Basic t.w.v. € 8,99? Dat is 720p HD kwaliteit. Zéker geen Full HD. 

Netflix Basic zit bij Level 1 en 2.

Alleen bij Level 3 heb je Netflix Standaard. Dat is wel Full HD 1080p.

• 6251 reacties
  • 10 maart 2025
JNGlasvezel schreef:

Ik zou nu dus € 4,99 minder moeten betalen.

Dat krijg je alleen als je het daadwerkelijk betaald. Als je bijvoorbeeld een Alles-in-1 Standaard/Premium abonnementen hebt waar gratis opnemen in zit, dan krijg je geen € 4,99 korting. Ook bij Hussel of TV+ met meer dan 1 ontvanger kreeg je al gratis opnemen. In die situatie krijg je niet nogmaals € 4,99 korting ofzo.

Dus betaal je daadwerkelijk € 4,99 per maand?

• 6251 reacties
  • 10 maart 2025
JNGlasvezel schreef:

KPN biedt NETFLIX aan met full HD

Waar staat dat?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 maart 2025

Ik heb level 3. Full HD staat bij de daarbij aangeboden bundel. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 maart 2025

@PeterG 

Ik heb level 3. Maar zeker geen 1080 p.

• 6251 reacties
  • 10 maart 2025
JNGlasvezel schreef:

Ik heb level 3. Full HD staat bij de daarbij aangeboden bundel. 

Bij level 3 kun je kiezen voor gratis Netflix Standaard dacht ik zo uit m'n hoofd. En dat zou Full HD moeten zijn. Heb jij Netflix Standaard? 

PeterG
Superuser
  • 64733 reacties
  • 10 maart 2025

Netflix

Basic: 720p

Standaard: 1080p 

Het FHD van Netflix is een stuk mooier dan zenders. 

(Premium: 4k / 1080p)

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 8422 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi ​@JNGlasvezel , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Als je level 3 bent, heb je inderdaad recht op Netflix Standaard en die zou ook Full HD moeten zijn. Alles daarover kun je alles trouwens teruglezen in dit artikel op onze Kennisbank over de vernieuwde Combivoordelen.

JNGlasvezel schreef:

​​​​​​

Ik heb level 3. Maar zeker geen 1080 p.

Hoe ben je precies tot deze conclusie gekomen?