Skip to main content

Enkele maanden geleden is er een update geweest waarbij de vernieuwde Videoland app beschikbaar is gemaakt. 

Sindsdien ervaar ik de volgende problemen:

Netflix sluit plotseling af met de melding:

Er is een storing opgetreden in de Netflix app. Start de app opnieuw op. Lukt dit niet, herstart dan de TV-ontvanger
en/of 
Netflix is uitgelogd en er moet opnieuw ingelogd worden.

De oplossing is dan het kastje (Arris VIP2952 V2) opnieuw opstarten. Dan gaat het enkele uren goed. Normaliter hebben wij dit 2 a 3 maal per dag.

Na een tip op dit forum een  volledige reset uitgevoerd.

Netflix gaat nu beter. Nu sluit Videoland zichzelf af. Waarna Videoland opnieuw via een koppelcode gekoppeld moet worden. Dit soms 2 a 3 x achter elkaar. Alleen opnieuw opstarten van de Arris heeft effect.

Wat gaat er mis? Wanneer komt hier een oplossing voor? Moet ik nieuwe kastjes hebben om  dit gedoe te voorkomen? Voor 80 euro per maand wil ik niet 3  x per dag alles moeten resetten!

Ik heb sinds kort ook problemen met videoland. Moet me ook telkens opnieuw koppelen. Heel vervelend. 


Bloed irritant, ik wil vandaag even Videoland kijken maar hij blijft die koppelcode vragen op beide tv’s 

wie heeft hier een oplossing voor? 


Videoland heeft op dit moment storing @ROelie2021. Gisteravond zijn de eerste meldingen gedaan bij Videoland over dat er gevraagd wordt om een koppelcode. De storing ligt bij Videoland en is provider breed. Helaas KPN hier geen oplossing voor bieden. Het is wachten tot Videoland het heeft opgelost.