Skip to main content
Beantwoord

Account Amazon tijdelijk vergrendeld

• December 2, 2024
  • 7 reacties
  • 194 keer bekeken

Ik heb 3 maanden gratis Prime gekregen, maar kan niet activeren.

Telkens krijg ik melding: Account tijdelijk vergrendeld

elk contact dat ik met Amazon probeer te krijgen levert niks op. Ik moet op ander moment terugbellen. Nu krijg ik van KPN de melding dat ik uiterlijk vandaag mijn prime moet activeren.

Ik noem dit van kastje naar de muur gestuurd worden.

Beste antwoord door Paul.K

Amazon
Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier voor alle zaken met betrekking tot je klantaccount, bestellingen en algemene vragen. Je kunt ons ook bellen op 0800 022 4059.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo Dirk ik kwam jou topic tegen en ik snap volkomen dat je daar duidelijkheid over wil hebben. Is het uiteindelijk nog gelukt. Op de status van het Amazonaccount zelf hebben wij niet direct invloed. Wat was de reden voor de blokkade?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2024

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • December 7, 2024

Tja, je zult dit toch echt bij Amazon moeten oplossen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Tja, je zult dit toch echt bij Amazon moeten oplossen. 

Daar moet ik mij  bij aansluiten ik zou even contact zoeken met de klantenservice van Amazon.

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • December 7, 2024

Amazon
Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier voor alle zaken met betrekking tot je klantaccount, bestellingen en algemene vragen. Je kunt ons ook bellen op 0800 022 4059.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 8, 2024

Amazon is gelukt, maar inmiddels geeft KPN mijn korting (3 maanden Amazon Prime) verwijderd omdat ik niet snel genoeg heb geactiveerd. Ik neem aan dat dit wel iets is wat bij KPN zelf ligt ​@Remco van KPN . Is hier iets aan te doen?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Misschien dat het een tijd gebonden aanbieding was ​@DirkvR. Ik zou even contact zoeken met de klantenservice dan. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!