Skip to main content

Ik heb gisteren Spotify Premium toegevoegd aan mijn account. Vervolgens wil ik het activeren nadat ik jullie email met de activatielink heb ontvangen. Kom ik op de site van Spotify, krijg ik te zien dat ik niet in aanmerking kom voor de aanbieding van KPN voor 3 maanden gratis abonnement omdat ik ooit eerder al een abonnement op Spotify heb gehad. Ik moet dus via Spotify zelf upgraden.
Echter, die 3 maanden gratis heb ik niet gekozen, die zit er gewoon standaard bij op jullie KPN site. Ik wil gewoon dat Spotify elke maand in mijn mobiele rekening wordt afgeschreven. 
Nu kan ik dus niet activeren. Maar de betaling voor 9.99 per maand staat nu wel in mijn account en dit kan ik pas uitzetten op 23 juni. Nu betaal ik dus 9.99 voor iets wat ik niet eens kan gebruiken. Ik kan nu ook niet via Spotify zelf upgraden omdat ik dan dubbel betaal.

Hoi @CHWL en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt. Ik kan dit niet meteen plaatsen maar denk natuurlijk graag met je mee. Waar op de site heb je precies die 3 maanden gratis zien staan? Die zie ik op dit moment niet meer staan maar het kan zijn dat iets tijdelijks was. Ik zal er sowieso voor gaan zorgen dat je niet betaalt voor iets waar je geen gebruik van kunt maken want dat is, vanzelfsprekend, niet de bedoeling. 


Die 3 maanden zag ik ook niet staan toen ik het abonnement afsloot, daar was ik ook niet op uit. Pas toen ik jullie activatie link kreeg in mijn mail, en die aanklikte, en vervolgens op de site van Spotify uitkwam kwam het tevoorschijn. Bovenaan op de site van Spotify stond: 3 maanden gratis voor KPN leden. Geen mogelijkheid om dat uit te vinken. Dus daar loop ik vast want zodra ik verder wil gaan met activeren staat er dat ik niet in aanmerking kom.


Die 3 maanden zag ik ook niet staan toen ik het abonnement afsloot, daar was ik ook niet op uit. Pas toen ik jullie activatie link kreeg in mijn mail, en die aanklikte, en vervolgens op de site van Spotify uitkwam kwam het tevoorschijn. Bovenaan op de site van Spotify stond: 3 maanden gratis voor KPN leden. Geen mogelijkheid om dat uit te vinken. Dus daar loop ik vast want zodra ik verder wil gaan met activeren staat er dat ik niet in aanmerking kom.

Bedankt voor de toelichting @CHWL!
Als jij je forumprofiel in zou willen vullen en een seintje kunt sturen zodra je dit hebt gedaan, dan kan ik even met je mee gaan kijken.


Ik heb zojuist mijn forumprofiel ingevuld


Ik heb zojuist mijn forumprofiel ingevuld

Dankjewel @CHWL.

Had je hier toevallig een mail over ontvangen dat je 3 maanden voor gratis Spotify kon kiezen?


Nee dat had ik niet. Ik ben gewoon zelf naar mijn kpn account gegaan omdat ik wist dat spotify ook via kpn afgesloten kon worden. Ik vind het wel handig als mijn spotify abo met mijn telefoonrekening betaald wordt.


Nee dat had ik niet. Ik ben gewoon zelf naar mijn kpn account gegaan omdat ik wist dat spotify ook via kpn afgesloten kon worden. Ik vind het wel handig als mijn spotify abo met mijn telefoonrekening betaald wordt.

Bedankt voor de toelichting @CHWL.

Ik heb Spotify nu uit je abonnement gehaald en stuur je nog even een PB voor verdere informatie!


Dank je wel daarvoor.