Skip to main content

Heb op 1-3-2023 Viaplay besteld. KPN bevestigt deze bestelling met een mail. Daarin staat dat ik een activatielink zal ontvangen. Dat is nu 24 uur geleden. Nog niets ontvangen. Morgen beginnen de trainingen.

Staat er gewoon een link naar activatie op dit forum. Kijk bij het antwoord van HarryaanZet. Hoop dat andere F1 fans ook verder kunnen!


Hallo @Aizo, er waren problemen met de verzending van de activatiemail naar klanten. Deze zijn inmiddels opgelost. 

Voor meer informatie over het activeren en gebruiken van Viaplay kun je terecht op de KPN Forum Kennisbank: Viaplay bij KPN


Hallo @Aizo, er waren problemen met de verzending van de activatiemail naar klanten. Deze zijn inmiddels opgelost. 

Voor meer informatie over het activeren en gebruiken van Viaplay kun je terecht op de KPN Forum Kennisbank: Viaplay bij KPN

NEE, heb nog steeds geen activatielink ontvangen! Heb zelf wat tijd geinvesteerd een een link gevonden in het forum. Dit antwoord heb ik op mijn eigen vraag gegeven om andere F1 fans niet teleur te stellen.


NEE, heb nog steeds geen activatielink ontvangen! Heb zelf wat tijd geinvesteerd een een link gevonden in het forum. Dit antwoord heb ik op mijn eigen vraag gegeven om andere F1 fans niet teleur te stellen.


Ik heb ook nog steeds geen link ontvangen!


Nu wel. Klaar!


@Aizo Fijn, goed om te horen! Ik reageer in jouw topic omdat Jeroen vrij is :)

@gebolwd Ik hoop dat jij 'm intussen ook binnen hebt. Zo niet, maak dan een eigen topic aan. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en houden we het forum overzichtelijk.