Skip to main content

ik krijg op beide apparaten foutmelding zodra ik disney plus wil activeren:

403 Forbidden

Microsoft-Azure-Application-Gateway/v2

 

gebruik geen vpn, via eigen wifi

Dat is een Azure foutmelding. Dat is de publieke cloud van Microsoft. Ik denk daarom dat het probleem niet aan jouw kant zit. Probeer het morgen nog eens, ik vermoed een storing/onderhoud.


Dank voor je snelle reactie! Ik heb het al.meerdere dagen achter elkaar geprobeerd maar blijf hier tegenaan lopen helaas.


Als je dit al meerdere dagen probeert dan zal er iets anders aan de hand zijn. Ik heb een paar dagen geleden Disney+ ook geactiveerd maar op mijn iPad lukte dat ook niet. Aangezien ik mijn werklaptop toch aan had heb ik via dat apparaat zonder problemen kunnen activeren.

Je logt neem ik aan via je kpn id waarmee je ook de bestelling deed? Je zou ook eens de browser cache kunnen legen of opnieuw inloggen met je kpn id. Een 403 is een permission probleem.


Zal eens proberen via werklaptop morgen. En ja klopt dat ik zelfde kpn-id hebt gebruikt. Thanks voor je tips! Hopelijk lukt het me zo om alsnog te activeren. 


Dit is inderdaad iets op de Azure omgeving die wordt gebruikt voot het activeren van dit soort diensten. Ik heb dit intern doorgegeven aan het team wat daar verantwoordelijk voor is en ze zijn aan het onderzoeken.


Fijn dat nader wordt onderzocht. Helaas is het me tot nu toe nog steeds niet gelukt om te activeren. Ook niet via werklaptop. 


Door Firefox ipv chrome gebruiken kon ik wel activeren op mobiel


Reageer