Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren al is de tekst wel in het Nederlands. Eerder nooit hier last van gehad. Graag hoor ik wat de oplossing is hiervoor.

Admin: afgesplitst van originele topic

Welkom op ons forum @Bruud80.

Ik lees dat je vastloopt in het activeren van HBO. Wanneer en op welke manier heb je HBO aangevraagd? Lukt het als je deze stappen volgt om HBO te activeren? Zo niet, maakt het verschil als je een andere internetbrowser probeert of als je het probeert vanaf een ander apparaat?


Beste Alexandra,

ik heb HBO al vanaf het begin (toentertijd introductie abonnement met levenslange korting). Tot deze week waren er nooit problemen als ik op mijn televisie via de app  HBO keek. 
Op mijn telefoon doet HBO het nog steeds via de app als ik op 4G zit maar als ik thuis op WiFi zit dan doet deze het niet (zelfde melding als op tv l; HBO nog niet beschikbaar in uw regio).

Ik gebruik geen VPN of iets dergelijks. Ook de router aan en uitzetten of resetten heeft niet geholpen.

Mocht u een oplossing hebben dan hoor ik het graag.


@Bruud80 Opvallend dat dit sinds kort ineens gebeurt via je thuisverbinding. Welk modem heb je en hoe heb je 'm gereset? En als je jouw ip adres nakijkt via internet, wat komt daar dan uit? 

Vul je daarnaast ook alvast je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.