Skip to main content

Vanaf 16:02 zou Videoland plus ingegaan moeten zijn. Ik zie het ook actief staat onder mijn opties . Op meerdere plaatsen(ook via KPN TV+), alleen het lukt niet om Videoland te activeren, omdat dit https://externediensten.kpn.com/Activeren scherm leeg blijft. Er zijn geen abonnementen die geactiveerd moeten worden. Ook activatie geprobeerd via KPN TV+ op het scherm, maar ook daar kom ik niet verder. Twee keer gebeld, na een wachttijd van een kwartier, werd ik in de wacht gezet omdat medewerker niet verder kwam. Het abonnement staat gewoon aan overal, en hun kunnen niet meer zien. Vervolgens werd de verbinding verbroken, weer een kwartier in de wacht, en ook deze medewerker gaf dat hun niet verder kunnen kijken in het systeem omdat ze daar geen rechten voor hebben. Nog een keer(hetzelfde) geprobeerd zonder succes. Er is wel een ticket voor aangemaakt,  zou binnen twee werkdagen worden teruggebeld, ,maar onder tussen is het abonnement ingegaan, en uiteraard wil ik het gewoon werkend hebben.  Hoop dat iemand anders nog een tip heeft wat ik nog kan proberen of een actie kan uitvoeren waardoor ik het werkend krijg. 

Zojuist gebeld door iemand van KPN. Er schijnt een probleem te zijn de activatie van videoland en ook hbo . Dit is intern doorgegeven.  Even afwachten wanneer het is opgelost.


Je moet hem via de site van KPN activeren.

Ik ga ervan uit dat je hem via KPN hebt besteld.

Zie ook hier. 

 

Maar ik lees in jouw 2de bericht dat het probleem bij KPN ligt.

Hopelijk is het snel opgelost. 😉


Heb het net weer geprobeerd, en nu kon ik wel activeren.  Zit alleen een verkeerd e-mail gekoppeld, is er ook nog iets om te deactiveren en weer opnieuw te activeren?:-) Vrees van niet, maar hopen mag


Heb het net weer geprobeerd, en nu kon ik wel activeren.  Zit alleen een verkeerd e-mail gekoppeld, is er ook nog iets om te deactiveren en weer opnieuw te activeren?:-) Vrees van niet, maar hopen mag

 

Voor je gebruikersnaam en wachtwoord ben je helemaal vrij om te kiezen.

 

Voor de mail via KPN, dat kan je in MIJNKPN aanpassen. 


Heb het net weer geprobeerd, en nu kon ik wel activeren.  Zit alleen een verkeerd e-mail gekoppeld, is er ook nog iets om te deactiveren en weer opnieuw te activeren?:-) Vrees van niet, maar hopen mag

 

Voor je gebruikersnaam en wachtwoord ben je helemaal vrij om te kiezen.

 

Voor de mail via KPN, dat kan je in MIJNKPN aanpassen. 

Ja het probleem is dat ik videoland via KPN gekoppeld heb aan een bestaand videoland account.  En dat account bevat een e-mail adres wat niet meer bestaat en om het te wijzigen wordt er eerste een verificatiecode gestuurd naar het niet meer bestaande adres. 


@RobvdPoel 

Heb je je account al aangemaakt?

Zo niet, maar dan een nieuwe account aan met je nieuwe mail adres.

Het enige wat je kwijt bent is je kijkgeschiedenis.


@RobvdPoel

Heb je je account al aangemaakt?

Zo niet, maar dan een nieuwe account aan met je nieuwe mail adres.

Het enige wat je kwijt bent is je kijkgeschiedenis.

Ja, maar ja kpn videoland is al geactiveerd aan het oude e-mail adres.  Ik had het nieuwe account al aangemaakt, maar ja bij het activeren, zag ik te laat dat oude e-mail adres er stond. Te snel geactiveerd. Heb het al met videoland overlegd:

-e-mail sturen naar privacy@rtl.nl om het nieuwe e-mail adres te laten verwijderen

-als dat is gebeurd, kan ik weer terug met videoland contact opnemen dan passen zei het e-mail adres alsnog aan(vragen wel ze om een kpn factuur eerst, maar goed is geen probleem)

het oude e-mail adres was van ziggo, en bestaat al niet meer, dus kan er geen bevestiging code meer heen sturen vanuit videoland.  Dat zou het een stuk simpeler maken.

 

Komt wel goed uiteindelijk. Kan videoland gewoon gebruiken gelukkig via het oude e-mail adres.