Skip to main content

De activeringscode die ik krijg van KPN wordt niet door Disney+ geaccepteerd en zegt dat deze verkeerd is.

Jammer van de KPN, “cadeau” geven dat niet werkt. Ben ondertussen alweer 40 min verder zonder activatie….

Als ik de KPN code gebruik in de Disney+ app kan ik alleen maar mijn een nieuwe lidmaatschap aangaan maar dan moet ik betalen bij Disney+


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Freek_! Welkom op de KPN Community en bedankt voor je bericht. Ik denk graag met jou mee:

Ik ben erg benieuwd om welke activeringscode het precies gaat. Voor het activeren van Disney+ bij KPN heb je namelijk geen activeringscode nodig: wel een activeringslink.

Wij sturen je deze activeringslink per e-mail toe. Het activeren werkt dan als volgt:

  1. Klik op Disney+ activeren
  2. Log in met je KPN ID (of maak er eerst een aan)
  3. Activeer Disney+ bij KPN
  4. Ga door naar de Disney+ website en maak een Disney+ account aan of gebruik je bestaande Disney+ account
  5. Download de Disney+ app op je favoriete apparaten

Disney+ bij KPN

Wil je eens checken of jij de activeringslink ontvangen hebt en of het activeren met de bovengenoemde stappen lukt? 


Leuk om ter herhalen wat ik natuurlijk allang geprobeerd heb. Dit is het afspelen van een langspeelplaat. Jammer.

Dit is het scherm dat ik krijgen wanneer ik bovenstaande probeer.

 


In je eerste bericht staat niet wat je al wel of niet geprobeerd hebt: jammer. Het lijkt mij dan niet meer dan logisch om te beginnen bij het begin en uit te leggen hoe Disney+ bij KPN geactiveerd moet worden.

Het wissen van de browsergegevens (cookies en geschiedenis) en/of het activeren eens vanaf een ander apparaat: is dat ook al iets wat je geprobeerd hebt?

Zo ja, dan adviseer ik je om te bellen met onze klantenservice, zodat er een ticket voor onze achterliggende afdeling geregistreerd kan worden. Mijn collega's zijn te bereiken op het nummer 0800 0402.


Op welk apparaat en in welke browser open je de activeringslink? 


Reageer