Skip to main content

Goeiemorgen, Mijn vraag:

IK heb al tijden last met het afspelen van opgenomen films ed van RTL 8 op mijn laptop (MacBook Pro). De films lopen voortdurend vast, of zijn niet eens op te starten. Op- en herstarten meermalen toegepast. Wat is er aan de hand en hoe op te lossen? 

Hoi @Ping.01 . Mag ik vragen hoe je itv kijkt op je macbook? Via een browser? Zo ja, welke browser?


Hoi Erwin, Dank voor je reactie. Dat kan inderdaad het verschil verklaren. Ik kan nl wel op de tv of mijn iPhone kijken, die geven geen probleem. Maar de laptop wel omdat ik daar via een link naar kijk en niet met de app (iPhone) of de tv (directe verbinding met de experiabox). Klopt dit volgens jou en kan ik er wat aan doen om ook dezelfde kwaliteit te hebben op m’n MacBook (daar kun je geen apps op downloaden). Gr. Ping


Even ter verduidelijking. Ik maak op de laptop dus contact met KPN en kijk dan de opgeslagen items.


Hoi Erwin, Dank voor je reactie. Dat kan inderdaad het verschil verklaren. Ik kan nl wel op de tv of mijn iPhone kijken, die geven geen probleem. Maar de laptop wel omdat ik daar via een link naar kijk en niet met de app (iPhone) of de tv (directe verbinding met de experiabox). Klopt dit volgens jou en kan ik er wat aan doen om ook dezelfde kwaliteit te hebben op m’n MacBook (daar kun je geen apps op downloaden). Gr. Ping

Ik begrijp het (nog) niet helemaal.   Heb jij chrome of firefox of iets dergelijks op die macbook staan?  Zo ja, werkt het dan wel via:https://tv.kpn.com/opgeslagen


Ik heb dit probleem ook op mijn MacBook Pro. Ik gebruik Safari


Nee het helpt helaas niet. Ik gebruik ook safari zoals Hapqm hierboven. Heb jij al een oplossing gevonden, Hapqm?


Krijgen jullie ook foutmeldingen te zien? Zo ja, zou je daar een screenshot van willen posten?


Nee Erwin, ik krijg geen foutmeldingen. Het beeld hapert en stopt gewoon voortdurend. Kijken is niet vo te houden. Gr. Ping