Skip to main content
Beantwoord

Airplay van KPN TV+ app naar Apple TV werkt niet sinds update?

• May 12, 2025
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Dag, sinds de up-date doet airplay het niet naar mijn AppleTV. Apple kan geen fouten vinden omdat alles werkt. Airplay van mijn foto,s werkt, airplay van YouTube werkt. Alleen KPN+TV werkt airplay niet dus…..zal wel aan de App en dergelijke moeten liggen. Wie heeft zelfde probleem en of heeft probleem opgelost gekregen. Ik hoor graag van jullie

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@BuurmanWouter, vandaag heeft Apple ook een update uitgebracht, iOS 18.5. Het lijkt erop dat het met die update weer goed werkt, zou je die kunnen installeren en kijken of het daarmee lukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 12, 2025

Is bekend. Er komt deze week een update, of je hebt 'm al, met wat oplossingen. Maar nog niet helemaal definitief.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 12, 2025

Heb nieuwe app gedownload, echter zoals je al zei het werkt nog niet automatisch. Werkt nu met pincode. Het is niet anders maar de streaming doet het nu. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@BuurmanWouter, vandaag heeft Apple ook een update uitgebracht, iOS 18.5. Het lijkt erop dat het met die update weer goed werkt, zou je die kunnen installeren en kijken of het daarmee lukt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2025

Dag Jasper. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Het werkt nu weer. Mijn dank

Jasper van KPN
Moderator

Dat is goed om te lezen ​@BuurmanWouter 🙂 Veel kijkplezier weer, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden!