Skip to main content

Hallo,

ik ben al ruim 5 maanden bezig met het opzeggen van spotify. Van het kastje naar de muur word ik gestuurd contact kpn ze zeggen er iets aan gedaan te hebben. Factuur zegt nog steeds online aankopen. Weer contact op gezocht met kpn daarna verwijzen ze je door naar spotify die weer antwoord geven dat het probleem bij de provider ligt omdat het via hun is afgesloten. Kpn geeft nog steeds aan niks aan dit probleem te kunnen doen. Raar. 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Welkom op de community ​@cf moto. 5 maanden is erg lang om iets op te zeggen! Staat Spotify alleen als Online Aankoop, of ook nog bij de Entertainment opties in MijnKPN? Als het niet meer bij de entertainmentopties staat, kan je het zelf niet meer stopzetten. Dat Spotify je weer naar ons doorverwijst klopt, zij kunnen dit niet. Dit is iets wat wij moeten doen.

Gaat het om Spotify bij een mobiel abonnement of bij een Thuis abonnement? Zou je jouw profiel volledig kunnen invullen, zodat de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant er staan, en als het om een mobiel abonnement gaat ook het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Daarna kan je hieronder een seintje geven en kan ik voor je kijken.

Gedaan. enkel de laatste 3 cijfers waaronder vul ik die in?

Het is bij een mobiel abonnement afgesloten via mijn KPN 

Gedaan. enkel de laatste 3 cijfers waaronder vul ik die in?

Die kan je bij 'Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle vakjes waar (Privé) bij staat kan je privé informatie delen, die vakjes zijn alleen voor jou en ons moderators zichtbaar. Zo kan niemand anders je gegevens zien.

Als je de IBAN toevoegt kan ik er mee bezig.

Gedaan alvast bedankt 

Dank je! Ik heb een achterliggende afdeling gevraagd om dit voor ons te bekijken. Als ik daar een terugkoppeling op krijg deel ik het hier met je. Door de feestdagen kan dat iets langer duren.

Hoi ​@cf moto, de feestdagen hadden in dit geval geen invloed. Ik heb een bericht teruggekregen dat Spotify nu voor je is beëindigd, de facturatie stopt ook dus. Kan je kijken of het aan jou kant ook goed staat nu?

Bedankt alvast dit kan ik toch pas controleren bij mij eerst volgende factuur.

Kijk als het probleem bij kpn ligt heb ik uiteraard recht op credit nota vanaf datum opzegging de 2 keer die ik al gehad heb

Mvg Richard 

Geen zorgen, ik ga natuurlijk kijken naar de vergoeding. Maar zoals je je kunt voorstellen wil ik eerst zeker weten dat het gelukt is. Als je nu inlogt bij Spotify, zie je daar nog steeds staan dat het Premium is, of staat het er nu als Free?

Volgens de screenshot staat er volgens mij nog premium 

Staat het er ook als je op de Premium knop drukt? Of staat er dan bijvoorbeeld dat je het kan afsluiten of een einddatum ervan?

Admin: privégegevens verborgen in screenshot

Dat ziet er beter uit, daar heb je de optie om Premium te nemen. Het is nu echt inactief dus 👌 Nu we dat zeker weten zal het nog een keer op de factuur verschijnen, met een kortere periode. Daarnaast zal je een vergoeding zien staan die ik net heb ingevoerd, voor de maanden dat je er mee bezig was.

Reageer