Hi @Kaapeejen, goed dat je al het een en ander uitgeprobeerd hebt, samen met de suggesties van @Arjan van B.
Heel opvallend dat alleen de Spotify app geen geluid geeft, zowel via je geluidsinstallatie als via de tv. Daardoor lijkt me dit een dingetje waarbij geluid nog op een ander apparaat afgespeeld wordt. Zou dat kunnen? Ik gok dat je je Spotify app op meerdere apparaten gebruikt. Een voorbeeld: Als ik de Spotify app op mijn PC open en afspeel terwijl die nog geconnect is met bijvoorbeeld mijn telefoon, of een van mijn smart speakers in huis, dan heb ik dus geen geluid via mijn PC. De Spotify app geeft dan dus wel aan dat hij afspeelt, ik hoor alleen niks.
Ik denk dat hier ook zoiets aan de hand is, dat de Spotify app naast op je TV+ Box, ook op een telefoon of ander apparaat actief is, en dat geluid daarheen gaat.
Je kunt dit testen door expliciet de Spotify app op TV+ te openen en van daaruit muziek te starten. Zorg er tegelijkertijd voor dat alle andere apparaten waarop je Spotify gebruikt écht uit staan. Wat gebeurt er dan?
Daarnaast raad ik je ook aan om deze vraag voor te leggen in de Spotify Community. Mogelijk hebben ze daar ook informatie en tips voor je die we hier niet hebben, omdat dat forum specifiek van Spotify is.