Skip to main content

Ik heb een Samsung Galaxy Tab 2 met daarop de KPN ITV app. Ik kon al de zenders goed bekijken maar sinds kort kan ik alleen de zenders Ned. 1, 2, 3, ontvangen maar de commerciele zenders RTL 4, 5, 6, SBS 6, Veronica en ESPN ed. die doen het niet meer dan krijg ik de draaiende curser te zien en het beeld blijft zwart. Mijn tablet werkt op WIFI en heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder succes. Op mijn Samsung smartphone A40 werkt de app perfect. Ik ben ook al dichter bij de Experia box gaan ook zonder resultaat. Wat kan de oorzaak zijn.

 

Ik heb helaas niet meer informatie voor je, @japie47. Het TV team is er mee bezig. We laten het weten wanneer er een oplossing is.


Ik krijg nog steeds alleen maar de NPO zenders op mijn Samsung Galaxy Tap S2 en geen andere bv ESPN of RTL 4,5,6 ed. Ik krijg een bericht, het TV team is er me bezig maar wanneer is het opgelost???


@Infokpn kpn is er al 7 jaar mee bezig. De enigste oplossing is over stappen op een concurrent. Ik ben heel tevreden met canaal digitaal. 


Er is helaas weinig informatie om te verstrekken. Er wordt nog altijd aan gewerkt. Maar wanneer er een oplossing komt, is niet bekend. 


Na 1½ maand problemen gehad te hebben met ITV op mijn tablet Samsung Galaxy Tab 2 alleen maar NPO zenders en geen andere zenders te ontvangen, is mijn probleem opgelost.  Aan mijn tablet is niets veranderd dus het lag bij KPN. Ik ben benieuwd of het bij jullie ook is opgelost?? Graag een reactie.


Fijn om te lezen dat het bij jou weer werkt, @Infoforum!


Bij mij werkt het ook weer, helaas heeft het wel lang geduurt. Maar toch bedankt đŸ˜…