Skip to main content
Vraag

Alleen NPO met KPN iTV app

• December 2, 2023
  • 32 reacties
  • 1243 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

32 reacties

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Ik heb helaas niet meer informatie voor je, @japie47. Het TV team is er mee bezig. We laten het weten wanneer er een oplossing is.

• Auteur
  • Topper
  • January 16, 2024

Ik krijg nog steeds alleen maar de NPO zenders op mijn Samsung Galaxy Tap S2 en geen andere bv ESPN of RTL 4,5,6 ed. Ik krijg een bericht, het TV team is er me bezig maar wanneer is het opgelost???

• Slimmerik
  • January 17, 2024

@Infokpn kpn is er al 7 jaar mee bezig. De enigste oplossing is over stappen op een concurrent. Ik ben heel tevreden met canaal digitaal. 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Er is helaas weinig informatie om te verstrekken. Er wordt nog altijd aan gewerkt. Maar wanneer er een oplossing komt, is niet bekend. 

• Auteur
  • Topper
  • January 22, 2024

Na 1½ maand problemen gehad te hebben met ITV op mijn tablet Samsung Galaxy Tab 2 alleen maar NPO zenders en geen andere zenders te ontvangen, is mijn probleem opgelost.  Aan mijn tablet is niets veranderd dus het lag bij KPN. Ik ben benieuwd of het bij jullie ook is opgelost?? Graag een reactie.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Fijn om te lezen dat het bij jou weer werkt, @Infoforum!

Hein Magere
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • February 11, 2024

Bij mij werkt het ook weer, helaas heeft het wel lang geduurt. Maar toch bedankt đŸ˜…