Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • January 6, 2020

Ik wil spotify opzeggen maar krijg het niet voor elkaar.

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic

• Topper
  • January 6, 2020

goedenavond,

Ondanks een alles in 1 pakket inclusief Premium ben ik weer eens teruggeschaald naar Spotify regulier. Hoe kom ik weer terug bij Premium obv mijn KPN Pakket?

• Nieuwkomer
  • January 6, 2020

Hoi, zojuist spotify premium toegevoegd bij mijn 06 nummer. Alleen hoe koppel ik die aan mijn spotify account? 
heb geen code ontvangen… wel een mail met wijzigen in abbonment maar deze word niet volledig geopend. 

ik hoor het graag

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 6, 2020

@Renels Welkom! Wij kunnen een (nieuwe) activatiecode naar je sturen, waarmee je het ‘Free’ account kunt omtoveren naar een ‘Premium’ account. Ik heb er meteen een naar je toe kunnen sturen, want je hebt je gegevens ingevuld in je profiel. De code wordt naar een Gmail adres van je gestuurd, dit kan maximaal drie uren duren. Veel succes met activeren. 

• Topper
  • January 7, 2020

Hallo,

Ik ben al.vele jaren trouwe en tevreden klant van KPN en genoot erg van de inbegrepen Spotify Premium.

En opeens, weg.

Waarom? Waarom vaste klanten opeens benadelen?

Joost

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 7, 2020

U heeft geen abonnement aangepast of verlengt?

• Topper
  • January 7, 2020

U heeft geen abonnement aangepast of verlengt?

Nee hoor, ik mag al wel verlengen maar nog niet gedaan.

• Topper
  • January 7, 2020

Ik lees nu dat bij verlengen Spotify premium vervalt, maar ik heb niet verlengd dus hoe kan dit?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @anoniempjuh. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat niet meer gebruik kan maken van Spotify Premium, aangezien je geen aanpassingen hebt gedaan in jouw abonnementen. Zou je jouw postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij uitzoeken of Spotify Premium nog in jouw pakket zit. Laat je een berichtje achter in dit topic?

• Topper
  • January 7, 2020

Hoi @anoniempjuh. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat niet meer gebruik kan maken van Spotify Premium, aangezien je geen aanpassingen hebt gedaan in jouw abonnementen. Zou je jouw postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij uitzoeken of Spotify Premium nog in jouw pakket zit. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Hi,

Zojuist ingevuld.

Bedankt voor de hulp.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en kom helaas geen inbegrepen Spotify Premium abonnement tegen bij één van jouw abonnementen. Ook op de facturen uit het verleden staat geen gratis Spotify Premium vermeldt. Staat één van jouw abonnementen misschien op een ander adres? 

• Topper
  • January 7, 2020

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en kom helaas geen inbegrepen Spotify Premium abonnement tegen bij één van jouw abonnementen. Ook op de facturen uit het verleden staat geen gratis Spotify Premium vermeldt. Staat één van jouw abonnementen misschien op een ander adres? 

Eerder stond het abonnement op een anders adres, kan het daaraan liggen? Ik heb toch echt jaaaaaaaaaaren gratis Spotify premium gehad via KPN..

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@anoniempjuh Dat is inderdaad wel erg vreemd. Ik kom geen Spotify abonnement tegen op het adres dat je hebt achter gelaten in het KPN Forum profiel. Zou je kunnen aangeven bij welke abonnement je gratis Spotify Premium hebt gehad, dan kan ik het verder voor je uitzoeken.

• Topper
  • January 7, 2020

@anoniempjuh Dat is inderdaad wel erg vreemd. Ik kom geen Spotify abonnement tegen op het adres dat je hebt achter gelaten in het KPN Forum profiel. Zou je kunnen aangeven bij welke abonnement je gratis Spotify Premium hebt gehad, dan kan ik het verder voor je uitzoeken.

Bij mijn huidige abonnement. Sinds vandaag heb ik.opeens heen premium meer. Maar ik verleng al vele jaren mijn abonnement bij KPN dus ik gebruik Spotify premium al wel vijf jaar. Dus alle abonnementen hiervoor hadden het ook!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@anoniempjuh  Ik zie dat je 2 mobiele abonnementen en een Internet en TV abonnement afneemt op jouw adres. Bij alle abonnementen dat je op dit adres afneemt zit Spotify Premium niet inbegrepen. In het verleden was dit ook niet het geval. Als dit wel het geval zou zijn, dan had het je het terug kunnen vinden op de facturen uit het verleden. 

Als je verder geen andere abonnementen afneemt bij KPN kan je Spotify Premium toevoegen in Mijn KPN voor een bedrag van €8,99 p/mnd. Op de pagina “Activeer Spotify Premium of Family” vindt je meer informatie. 

• Topper
  • January 7, 2020

@anoniempjuh  Ik zie dat je 2 mobiele abonnementen en een Internet en TV abonnement afneemt op jouw adres. Bij alle abonnementen dat je op dit adres afneemt zit Spotify Premium niet inbegrepen. In het verleden was dit ook niet het geval. Als dit wel het geval zou zijn, dan had het je het terug kunnen vinden op de facturen uit het verleden. 

Als je verder geen andere abonnementen afneemt bij KPN kan je Spotify Premium toevoegen in Mijn KPN voor een bedrag van €8,99 p/mnd. Op de pagina “Activeer Spotify Premium of Family” vindt je meer informatie. 

Waarom heb ik het dan jaren gehad? Wat een raar verhaal hoe kunt u dat nou niet terug vinden als het er wel was.

Bedankt voor de moeite maar ik ga niet na.jaren opeens betalen terwijl ik al vele jaren een goede en trouwe klant ben. Ik ga maar eens verder kijken.

Fijne dag.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • January 7, 2020

Hoi @Paulien Mu, je kunt Spotify opzeggen via je MijnKPN. Mocht je er op die manier niet uitkomen, vul je forumprofiel in en laat hier in het topic weten dat je dat gedaan hebt. Geef dan ook even aan of het gaat om Spotify bij een vast of mobiel abonnement. Dan helpen we je verder. 

@anoniempjuh, we hebben nog even verder gekeken en ik zie dat je toch inderdaad Spotify hebt gehad. Bij een van je oudere mobiele abonnementen zat dit inbegrepen. Alleen, toen jij in 2016 verlengde naar Zorgeloos Standaard zat het daar niet meer bij in.  Door een foutje in ons systeem is op dat moment Spotify achter de schermen niet opgezegd. Wat betekent dat je de afgelopen jaren onterecht gratis gebruik hebt kunnen maken van Spotify Premium. Periodiek controleren we dit soort dingen en zeggen we onterecht actieve accounts alsnog op. Dit heeft bij jou even geduurd maar is vorige maand ook voor jouw account uitgevoerd. Spotify hanteert daarin dan nog een maand opzegtermijn waardoor je nu per vandaag geen Premium meer hebt. Dit kunnen we ook niet herstellen. Je kunt, zoals Vikash al aangaf, via de MijnKPN Spotify toevoegen voor €8,99 per maand.

• Topper
  • January 7, 2020

Hoi @Paulien Mu, je kunt Spotify opzeggen via je MijnKPN. Mocht je er op die manier niet uitkomen, vul je forumprofiel in en laat hier in het topic weten dat je dat gedaan hebt. Geef dan ook even aan of het gaat om Spotify bij een vast of mobiel abonnement. Dan helpen we je verder. 

@anoniempjuh, we hebben nog even verder gekeken en ik zie dat je toch inderdaad Spotify hebt gehad. Bij een van je oudere mobiele abonnementen zat dit inbegrepen. Alleen, toen jij in 2016 verlengde naar Zorgeloos Standaard zat het daar niet meer bij in.  Door een foutje in ons systeem is op dat moment Spotify achter de schermen niet opgezegd. Wat betekent dat je de afgelopen jaren onterecht gratis gebruik hebt kunnen maken van Spotify Premium. Periodiek controleren we dit soort dingen en zeggen we onterecht actieve accounts alsnog op. Dit heeft bij jou even geduurd maar is vorige maand ook voor jouw account uitgevoerd. Spotify hanteert daarin dan nog een maand opzegtermijn waardoor je nu per vandaag geen Premium meer hebt. Dit kunnen we ook niet herstellen. Je kunt, zoals Vikash al aangaf, via de MijnKPN Spotify toevoegen voor €8,99 per maand.

Ahhhh duidelijk, bedankt voor de opheldering.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi, zojuist spotify premium toegevoegd bij mijn 06 nummer. Alleen hoe koppel ik die aan mijn spotify account? 
heb geen code ontvangen… wel een mail met wijzigen in abbonment maar deze word niet volledig geopend. 

Hoi ​​​​@HBoon. Ik zie dat je al een Spotify Premium account hebt aangemaakt. Klopt dat? Als je nog steeds wacht op een activatiecode, laat dan even een berichtje achter in dit topic. Wij zullen dan handmatig een activatiecode voor jou opvragen. We horen graag van je!:slight_smile:

@c99b Wanneer je Spotify Premium opzegt word jouw Premium account automatisch omgezet naar een Free account met behoud van jou afspeellijsten. Dit account kan je weer koppelen aan Spotify Family. Op deze manier kan je jouw gegevens en afspeellijsten behouden.

• Nieuwkomer
  • January 8, 2020

Het is inmiddels gelukt! Bedankt voor je reactie

• Deelnemer
  • January 8, 2020

Ook mijn Spotify account is teruggezet naar de gratis versie, graag een activatiecode. spotify zit in mijn kpn thuis abbo. Hiervoor had ik spotify via mijn mobiele telefoon. 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 9, 2020

Hallo @Truusje23 Ik heb je zonet een nieuwe activatiecode laten toesturen. Je zult 'm straks ontvangen. Laat je weten of het gelukt is? 

• Deelnemer
  • January 9, 2020

Hoi Bart, hoe krijg ik de code binnen ? Via e-mail of sms? Heb nog niets ontvangen nl.

• Deelnemer
  • January 9, 2020

Dank je Bart code is ontvangen en het werkt . 😄

• Nieuwkomer
  • January 9, 2020

Is het mogelijk dat dit Spotify account gereset wordt en gekoppeld aan mijn e-mailadres wat in mijn kpn als referentie staat vermeld . BVD