Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Helper
  • January 18, 2020

Goedemorgen kan niet inloggen dit jaren gedaan met helfde wachtwoorst en inlogcode maar lukt nu niet meer. Aanvullende info heb ik ingevuld hopend dat het zo goed komt

• Nieuwkomer
  • January 18, 2020

@Niels91, bedankt voor de gegevens. Op jouw adres en klantnummer zie ik een Internet en TV pakket, de opvolger van Alles-in-1. Hierbij zit geen Spotify Premium. Ook bij de mobiele abonnementen zit dit er niet bij inbegrepen helaas. Je kan het wel als extra toevoegen voor € 8,99 per maand. 

hallo,

maar bij het afsluiten van het Alles-in-1 pakket heb ik toch gratis spotify gekregen, alleen ik heb er nooit gebruik van gemaakt. Dan is het neem ik aan toch nog gewoon geldig ?

gr Niels

• Nieuwkomer
  • January 18, 2020

Dag allemaal,

Heb al veel berichten over Spotify en KPN gelezen  hier maar kom niet verder.

In 2015 heb ik een KPN alles in 1 account afgesloten incl. Spotify.

Blijkbaar heb ik dus bij het verlengen van mijn telefoon abonnement in 2017 nog een spotify account gekregen (betaald).

Recent heb ik bij de nieuwe verlenging 1 van de 2 stopgezet. Volgens de verkoper was het de juiste.

Nu is mijn account die ik gebruikte een ''Free'' account geworden ineens. Heb alleen geen flauw idee wat de inlog voor de andere (via KPN alles in 1) account is.

Als ik de activatiecode wil opvragen krijg ik de melding dat mijn email en/of 06 nummer niet herkend worden.

Kan iemand mij helpen zodat ik weer gebruik kan maken van Spotify?
Misschien mogelijk om mijn Premium te koppelen aan mijn account die nu ''Free'' is? 

Zal wellicht de playlisten die ik heb moeten overzetten dan maar dat zoek ik wel uit dan.

Alvast bedankt!

• Nieuwkomer
  • January 18, 2020

Ik heb een alles in 1 abonnement met gratis spotify, maar als ik een activatiecode wil opvragen word mijn mailadres niet herkend. 
kunnen jullie mij een activatiecode sturen?

• Nieuwkomer
  • January 18, 2020

Hallo,
Ik zie dat ik gratis spotify premium in mijn abbonoment heb.
Nu wil ik die graag activeren. 
Als ik op de pagina ben waar je een nieuw activeringscode kan aanvragen (https://campagne.kpn.com/spotify/send-code) kent hij mijn e-mail adres niet, ook mijn telefoon nummer niet. Hoe kan ik er wel bijkomen ? En zit er bij de activeringscode ook een uitleg hoe ik het verder moet activeren ?

Met vriendelijk groet

• Nieuwkomer
  • January 18, 2020

Als ik een code aanvraag krijg ik dezelfde melding.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 19, 2020

@jansen j, ik heb de gebruikersnaam even opgezocht en via een privébericht gestuurd. Indien het wachtwoord niet meer correct is kan je met die gebruikersnaam een nieuw wachtwoord aanmaken via https://www.spotify.com/nl/password-reset.

@Niels91, met het wijzigen van jouw abonnement in februari vorig jaar (2019) ben je een nieuw contract aangegaan voor Internet en TV, waar geen Spotify Premium bij in zit. Je Alles-in-1 pakket is daarbij stopgezet. Het is niet zo dat je de maanden dat je het niet hebt gebruikt meeneemt of iets dergelijks.

@Arjen84, ik heb even voor je gekeken en ik zie dat bij je Alles-in-1 pakket Spotify nog aan staat. Logisch, want dat is nog zonder extra kosten! De gebruikersnaam die daaraan gekoppeld was heb ik nu losgekoppeld en een nieuwe activatiecode is onderweg. Die code kan je gebruiken om het account dat nu Free is weer Premium te maken!

@Mirjamo, er was nog een ander account gekoppeld maar het abonnement staat op jouw naam. Dus ik heb dat account op Free gezet en een nieuwe activatiecode toegestuurd!

@kb_in_life, ik heb een activatiecode toegestuurd!

@RemcoD1986, ik help je hier graag bij! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en een seintje geven als het gelukt is?

• Nieuwkomer
  • January 19, 2020

Top! Nog niks ontvangen, maar zou goed gaan komen. Dank je wel Susan!

• Nieuwkomer
  • January 19, 2020

Ik heb een abonnement bij KPN en daarbij recht op gratis spotify premium. Omdat ik hiervoor zelf al een account had, moest ik deze eerst deactiveren en zou KPN dan vervolgens automatisch mijn spotify premium account opnieuw weer activeren zodat beiden aan elkaar gekoppeld zijn. Wanneer ik inlog op spotify, heb ik echter geen premium account meer. Ik kan nergens vinden hoe ik zelf KPN en spotify aan elkaar kan koppelen en heb ook geen activatiecode gekregen.

Admin: afgesplitst en naar lopend topic verplaatst

diaanenpeet
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2020

Ik zou gratis 3 maanden spotify premium krijgen maar nu is toch het maandbedrag afgeschreven

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo @Arjen84 is het inmiddels gelukt?

@Katearriens en @diaanenpeet welkom! Jij zou inderdaad een code hebben moeten krijgen, @Katearriens. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dit gedaan hebt en ik kijk met je mee. Dat geldt ook voor jou, @diaanenpeet. Dan kijken we waarom je nu toch moet betalen. 

• Nieuwkomer
  • January 20, 2020

@Marcia_ 
Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb mijn profiel aangepast en de gegevens erin gezet.

• Nieuwkomer
  • January 20, 2020

Hallo @Arjen84 is het inmiddels gelukt?

@Katearriens en @diaanenpeet welkom! Jij zou inderdaad een code hebben moeten krijgen, @Katearriens. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dit gedaan hebt en ik kijk met je mee. Dat geldt ook voor jou, @diaanenpeet. Dan kijken we waarom je nu toch moet betalen. 

@Marcia_ Het is inmiddels gelukt! Bedankt.

• Nieuwkomer
  • January 20, 2020

Hoe kan ik Spotify premium op mijn nieuwe telefoon krijgen? In mijn KPN abonnement is Spotify premium inbegrepen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • January 20, 2020

@marcia, zeker, het is gelukt. Had Susan berichtje gedaan . Maar voor ieder die dit leest, het is opgelost.

Erwin van KPN
Moderator

@Populier : Maak je al gebruik van spotify? Zo ja, dan zou je een account moeten hebben (een gebruikersnaam en een wachtwoord). Je kunt vervolgens de app op je telefoon installeren en daar inloggen met die gegevens. Mocht je nog geen account hebben of je bent de gegevens vergeten dan kan ik een nieuwe code sturen. In dat geval heb ik je gegevens nodig. Zou je je profiel kunnen aanvullen en hier een seintje geven? 

• Nieuwkomer
  • January 21, 2020

Hallo , ik heb al jaren een alles in 1 pakket kom ik nu nog steeds in aanmerking voor gratis sotify

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 21, 2020

Hallo , ik heb al jaren een alles in 1 pakket kom ik nu nog steeds in aanmerking voor gratis sotify

Dat durf ik je zo niet te zeggen, @AadT maar ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • January 21, 2020

Heb ik gedaan

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • January 21, 2020

Dank je, @AadT! Jij hebt een Alles-in-1 Instap pakket. Daar zit Spotify niet bij inbegrepen. Je kunt het wel, via je MijnKPN, toevoegen aan je abonnement voor €8,99 per maand. 

• Nieuwkomer
  • January 21, 2020

Sinds vandaag is mijn spotify ineens geen premium meer, terwijl ik daar wel al jaren voor betaal. Heb onlangs mijn abonnement verlengd. Vanmiddag al contact gehad via chat, zou een activatiecode krijgen maar die heb ik nog niet gehad. Graag hulp.

Admin: bericht naar juiste topic verplaatst

• Nieuwkomer
  • January 21, 2020

Mijn spotify is gekoppeld aan mijn kpn account. Ik ga naar een andere provider en wil graag mijn account loskoppelen van KPN. Wie kan mij vertellen hoe ik moet aanlopen, zonder m’n playlists te verliezen. 

Gr joost

Beste,

Sinds 20-01-2020 is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Bij dit abonnement heb ik geen Spotify premium abonnement afgesloten. Dit omdat wij in ons alles-in-1 pakket van KPN 1 gratis Spotify premium abonnement hebben.
Deze staat nu op het telefoonnummer van mijn moeder, echter maakt zij daar nooit gebruik van kan. Mijn vraag aan u is, kunt u dit voor mij omzetten naar mijn telefoonnummer? 

Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Mvg,

Niels Vandeberg 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 21, 2020

Beste,

Sinds 20-01-2020 is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Bij dit abonnement heb ik geen Spotify premium abonnement afgesloten. Dit omdat wij in ons alles-in-1 pakket van KPN 1 gratis Spotify premium abonnement hebben.
Deze staat nu op het telefoonnummer van mijn moeder, echter maakt zij daar nooit gebruik van kan. Mijn vraag aan u is, kunt u dit voor mij omzetten naar mijn telefoonnummer? 

Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Mvg,

Niels Vandeberg 

Hi Niels, 

Het account zit niet vast aan een bepaald toestel of telefoonnummer. Jij kunt dus met het account dat je moeder gebruikt ook op je eigen apparaat inloggen en dit gebruiken. Of heb je zelf al een Spotify Free account dat je Premium wilt maken? In dat geval kunnen we je een nieuwe code toesturen als Spotify Premium in je pakket zit. Zou je dan je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

• Nieuwkomer
  • January 22, 2020

Volgens mijn factuur heb ik gratis Spotify Premium, maar het werkt niet.