Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Deelnemer
  • January 27, 2020

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost. 

Nog steeds geen activering code ontvangen. Nu doet het website inmiddels al https://campagne.kpn.com/spotify/activeer/enter-code

Maar als ik daar mijn nummer invoer dat zegt die dat het niet wordt herkend.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 27, 2020

@Surjendra De storing is inmiddels verholpen. Ik heb een activatiecode naar je kunnen sturen. Deze ontvang je binnen 3 uur. Wil je voor de zekerheid je e-mail én sms in de gaten houden? Ik weet niet zeker waar ik hem naartoe gestuurd heb. 
Fijne avond nog! Ik hoop dat je de code snel ontvangt. 

• Deelnemer
  • January 27, 2020

@Surjendra De storing is inmiddels verholpen. Ik heb een activatiecode naar je kunnen sturen. Deze ontvang je binnen 3 uur. Wil je voor de zekerheid je e-mail én sms in de gaten houden? Ik weet niet zeker waar ik hem naartoe gestuurd heb. 
Fijne avond nog! Ik hoop dat je de code snel ontvangt. 

Dank je wel, het is gelukt!

• Deelnemer
  • January 28, 2020

Hallo,

Mijn abonnement zit in de migratiefase van Telfort naar KPN. Gisteren was mijn Spotify-abonnement (dat onderdeel van m’n Telfort abo) ineens teruggezet naar Spotify-free met reclame - dus leek mij dat er een her-activatie nodig was om het via mijn KPN abonnement weer naar Spotify-premium te zetten.

Echter, als ik via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer een nieuwe activatiecode opvraag (waarbij ik mijn “0611…...” opgeef om de activatiecode op te vragen), dan krijg ik als reactie “Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.“

Hoe kan ik nu toch Spotify Premium (nu via een KPN mobiel abo) activeren?

Alvast bedankt,
Matthijs

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • January 28, 2020

Goedemorgen, 

Per 27-1-20 zou mijn Spotify account omgezet worden, helaas werkt momenteel alleen de Free versie.

MvG Rob 

• Deelnemer
  • January 28, 2020

Hallo,

Mijn abonnement zit in de migratiefase van Telfort naar KPN. Gisteren was mijn Spotify-abonnement (dat onderdeel van m’n Telfort abo) ineens teruggezet naar Spotify-free met reclame - dus leek mij dat er een her-activatie nodig was om het via mijn KPN abonnement weer naar Spotify-premium te zetten.

Echter, als ik via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer een nieuwe activatiecode opvraag (waarbij ik mijn “0611…...” opgeef om de activatiecode op te vragen), dan krijg ik als reactie “Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.“

Hoe kan ik nu toch Spotify Premium (nu via een KPN mobiel abo) activeren?

Alvast bedankt,
Matthijs

...en ik zie nu in Spotify, zonder dat ik opnieuw heb hoeven activeren, dat ik een Premium abonnement heb, “ Je abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN. Benader KPN voor vragen over je abonnement.”. Ofwel, het lijkt automagisch opgelost te zijn. :slight_smile:

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 28, 2020

Goedemorgen, 

Per 27-1-20 zou mijn Spotify account omgezet worden, helaas werkt momenteel alleen de Free versie.

MvG Rob 

Ha @Rob vG Dat kijk ik graag voor je na! Waar zou je account naar worden omgezet? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

...en ik zie nu in Spotify, zonder dat ik opnieuw heb hoeven activeren, dat ik een Premium abonnement heb, “ Je abonnement is gekoppeld aan onze partner KPN. Benader KPN voor vragen over je abonnement.”. Ofwel, het lijkt automagisch opgelost te zijn. :slight_smile:

Kijk, @M_v_A Dat is het beter nieuws. Het kan zijn dat er even extra verwerkingstijd nodig was, maar fijn dat alles nu in orde is. 

• Nieuwkomer
  • January 29, 2020

Ik kan mijn inlog gegevens voor spotify premium niet meer vinden kunnen jullie daar bij helpen?

Ik hen hetzelfde probleem.. 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

• Nieuwkomer
  • January 29, 2020

Ik ga veranderen van provider en wil mijn huidige spotify premium koppelen aan een family account. Kunnen jullie dat regelen? 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo @danzielan, welkom! Zeker kunnen we dat! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en, als het via je mobiele nummer loopt, ook je 06-nummer? Geef hier even een seintje als je dat gedaan hebt, dan kijken we er naar. 

@pwftop welkom! Je bedoelt dat je Premium losgekoppeld wilt hebben via ons om het vervolgens aan een bestaand Family account te koppelen? Als je je diensten bij ons opzegt, dan wordt jouw Spotify abonnement binnen 30 dagen automatisch omgezet naar Free. Je kunt 'm dan, als je merkt dat je reclame krijgt, koppelen aan Family.

• Nieuwkomer
  • January 29, 2020

Had een telfort abonnement met tv, internet en een mobiel. Ik wil graag een Spotify zonder reclame abonnement erbij hebben. Hoe kan ik dit regelen?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 29, 2020

Wat voor abonnement heeft u nu? Hussel? 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • January 30, 2020

Hoi @Polleke12, welkom op het forum! Je kunt zowel bij Telfort als bij KPN Spotify Premium toevoegen aan je abonnement. Dit kan via je MijnKPN of MijnTelfort voor €8,99 per maand.  

SilviavanLeeuwen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo, 

Ook ik loop er tegenaan dat mijn Spotify premium account plots is overgegaan naar Spotify free. Dat dit bij het verlengen van mijn abonnement is gebeurd kan ik goed begrijpen. Echter heb ik bij het verlengen ervoor gekozen om Spotify Premium als extra optie bij mijn abonnement af te nemen. Toch blijkt dit bij Spotify (nog) niet bekend te zijn.

Ik heb al even op het forum en de website rondgestruind, daar zag ik iets staan over een activatiecode opvragen. Dit heb ik geprobeerd, maar mijn telefoonnummer en e-mailadres worden hierbij niet herkend. Hoe krijg ik mijn premium account van Spotify weer terug? Mijn autoritten van en naar werk zijn een stuk minder aangenaam geworden deze week haha :(

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • January 31, 2020

Hey Silvia, welkom op het forum! Dit komt af en toe voor bij een verlenging. Gelukkig is het dan ook snel op te lossen. Vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan help ik je verder.

SilviavanLeeuwen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hoi Erik,

Bij deze heb ik mijn forumprofiel ingevuld.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • January 31, 2020

Top, dank je! Ik heb bij dezen een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Die krijg je per sms binnen een paar uur. Daarna kun je met die code op de activatiepagina je huidige account weer Premium maken.

SilviavanLeeuwen
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hoi Erik,

Je bent best wel een held.
Het is weer geregeld, hartstikke bedankt hiervoor!

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 31, 2020

Graag gedaan, @SilviavanLeeuwen. De complimenten zijn doorgegeven. Bedankt voor je leuke bericht :) 

Forum|alt.badge.img

Kan mij uitgelegd worden waarom mijn post hier is verwijderd, terwijl de vraag en de klacht over de verwerking van een aanvraag van Spotify Family relevant was?

Chats verdwijnen, forum-vragen verdwijnen. Top...

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 31, 2020

Hey @Ramsey.Jansen, jouw vraag / klacht is dermate belangrijk en veelomvattend dat ik deze heb afgesplitst in een nieuw topic. Hier moet even grondig naar gekeken worden. We komen spoedig aan jouw topic toe om te behandelen. Nog even geduld :) 

• Deelnemer
  • January 31, 2020

Ik kan de code nergens vinden aangezien ik al een paar jaar deze abonnement form heeft iemand enig idee waar deze stond vermeld? Help of hoe ik aan een nieuwe kan komen 

• Deelnemer
  • January 31, 2020

Er gebeurd namelijk niets als ik een nieuwe code aanvraag op het bekende e mail adres

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 31, 2020

Welkom @arnoldvg 

Vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. 

Dan kan een moderator je helpen.

Erwin van KPN
Moderator

@arnoldvg : Ik heb je huidige spotify losgekoppeld en je een nieuwe code gestuurd. Deze gaat naar je hotmail adres. Laat je weten of het hiermee lukt?