Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Deelnemer
  • January 31, 2020

Alles is ingevuld op het forum profiel

• Deelnemer
  • January 31, 2020

Ok ga even opzoek Erwin

• Deelnemer
  • January 31, 2020

Is gelukt super bedankt fijn weekend top

Erwin van KPN
Moderator

Joepie! Fijn weekend, @arnoldvg 

Hoe stel ik mijn gratis Spotify in op mijn telefoon? 

Hoi allemaal, ik wil graag mijn spotify premium activeren! Maar geeft fout melding wat kan ik doen??

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

• Nieuwkomer
  • February 1, 2020

Ik heb bij mijn KPN abonnement een Spotify premium abonnement. Sinds vanmiddag zegt Spotify dat ik alleen een free account heb. Er is niets gewijzigd in mijn abonnement. Hoe kan dit weer recht getrokken worden?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 1, 2020

Hi @Larsvanamstel, @RebeccavanDraanen en @Minte. Welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor jullie na. Lars en Rebecca. ik neem aan dat jullie wel Spotify hebben binnen jullie pakket? 

Zou jullie jullie KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hoe kan spotify premium activeren

• Deelnemer
  • February 2, 2020

Ik heb hetzelfde probleem als Minte… Sinds gisteren heb ik in plaats van Spotify Premium alleen Spotify Free. Ik heb het wel ‘aan’ staan in Mijn KPN. Er is als het goed is niks veranderd aan mijn abonnement. Help?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 2, 2020

@Lemeleh, dat is niet de bedoeling! Ik zag dat je jouw 06-nummer al had toegevoegd aan je gegevens. Ik heb meteen een nieuwe activatiecode toegestuurd, deze kan je binnen 3 uurtjes per sms verwachten! Excuses voor het ongemak!

• Deelnemer
  • February 2, 2020

@Lemeleh, dat is niet de bedoeling! Ik zag dat je jouw 06-nummer al had toegevoegd aan je gegevens. Ik heb meteen een nieuwe activatiecode toegestuurd, deze kan je binnen 3 uurtjes per sms verwachten! Excuses voor het ongemak!

Dank u dank u! Ik laat wel weten of het is gelukt :)

• Deelnemer
  • February 2, 2020

Dank u dank u! Ik laat wel weten of het is gelukt :)

Nou het is nu al geregeld, ik kan weer advertentieloos luisteren! Hartelijk dank voor de snelle actie!

• Nieuwkomer
  • February 2, 2020

Hi @Larsvanamstel@RebeccavanDraanen en @Minte. Welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor jullie na. Lars en Rebecca. ik neem aan dat jullie wel Spotify hebben binnen jullie pakket? 

Zou jullie jullie KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hoi, ik heb mijn profiel inmiddels aangevuld. Gr Minte

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 2, 2020

@Minte Je bent even onder de grote Spotify noemer geschoven. Ik heb een activatiecode naar je toegestuurd. Deze ontvang je binnen 3 uur via de e-mail. 

• Nieuwkomer
  • February 2, 2020

@Minte Je bent even onder de grote Spotify noemer geschoven. Ik heb een activatiecode naar je toegestuurd. Deze ontvang je binnen 3 uur via de e-mail. 

Yes, het werkt weer! Thnx! 

• Nieuwkomer
  • February 3, 2020

Hi!

Mijn nieuwe abonnement is al enkele weken in gegaan en ook hierbij heb ik weer Spotify Premium genomen. Alleen herkent Spotify opeens mijn Premium account niet meer en krijg ik weer alle reclames. Hoe is dit te herstellen?

Hoor het graag, alvast bedankt!

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @marjolijnvh : Kun jij je profiel aanvullen en vervolgens hier een seintje geven? Dan ga ik kijken wat er precies aan de hand is. 

• Nieuwkomer
  • February 4, 2020

Hai,

mijn abonnement is net verlengt en die van Spotify ook, echter werkt het laatste nog niet. Zou ik een activeringscode mogen ontvangen hier voor?

Dankjewel,

Daniel

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 4, 2020

Hallo @Daniel Z Ik kijk dat graag even voor je na. Zet je je postcode, huisnummer en klantnummer nog in je Forum Profiel? Dan kan ik aan de slag. 

• Nieuwkomer
  • February 4, 2020

Hallo @Daniel Z Ik kijk dat graag even voor je na. Zet je je postcode, huisnummer en klantnummer nog in je Forum Profiel? Dan kan ik aan de slag. 

Top - heb de rest toegevoegd. Thanks

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 4, 2020

Hallo @Daniel Z Ik kijk dat graag even voor je na. Zet je je postcode, huisnummer en klantnummer nog in je Forum Profiel? Dan kan ik aan de slag. 

Prima! Ik heb zojuist de nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je zult 'm snel ontvangen! 

• Nieuwkomer
  • February 4, 2020

Prima! Ik heb zojuist de nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je zult 'm snel ontvangen! 

dankjewel, het werkt weer!

• February 4, 2020

Mijn Spotify Premium werkt niet meer. Extra uit- en inloggen geeft geen resultaat. Bij KPN staat Spotify Premium op “AAN”. Mijn facturen zijn betaald… ;-)

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 4, 2020

@Leaper Goed dat je hier meldt, dan is het nu aan ons even een nieuwe activatiecode naar je toe te sturen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde. 
@Daniel Z Aah, je had ook een reactie geplaatst een een topic van mij. Ik heb je dus voorzien van nóg een activatiecode. Deze code mag je negeren! Fijne dag verder. :smile: