Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91473 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• February 4, 2020

Hier van hetzelfde laken een pak, Spotify Premium plotsklaps omgezet naar Free.

Wat ik ook probeer op mijn Spotify account, geen effect. Bij KPN staat het account wel geregistreerd als “AAN”. Hoe is dit op te lossen?

Beste KPN,

ik zit met het volgende probleem:
Ik heb bij jullie een abonnement met spotify premium, maar sinds vanochtend herkent spotify mij alleen nog als FREE account. Ik krijg dus nu reclames etc. Op mijn KPN staat de optie Spotify Premium wel 'aan'. Gistern had ik ook nog premium. Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Mvg

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • February 5, 2020

Hoi Monique, welkom op het forum! Dit kan eigenlijk een van twee dingen zijn. Of je logt in met de verkeerde gebruiksgegevens, of wij hebben om een of andere reden aan Spotify doorgegeven dat het gestopt moest worden. Controleer voor de zekerheid even of je inderdaad met de goede gegevens inlogt. Als dat klopt, vul je forumprofiel in en laat her hier even weten. Dan kijken we het aan deze kant na. Heb je wellicht onlangs je mobiele abonnement verlengd? Want daarbij kan dit nog wel eens gebeuren. Gelukkig is het dan ook meestal snel weer verholpen :)

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Leaper . Kun je je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan gaan we er direct naar kijken.

• Nieuwkomer
  • February 5, 2020

Hoi, ik wil graag weten of ik gratis gebruik kan maken van Spotify in ons abonnement?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic 

Hoi Monique, welkom op het forum! Dit kan eigenlijk een van twee dingen zijn. Of je logt in met de verkeerde gebruiksgegevens, of wij hebben om een of andere reden aan Spotify doorgegeven dat het gestopt moest worden. Controleer voor de zekerheid even of je inderdaad met de goede gegevens inlogt. Als dat klopt, vul je forumprofiel in en laat her hier even weten. Dan kijken we het aan deze kant na. Heb je wellicht onlangs je mobiele abonnement verlengd? Want daarbij kan dit nog wel eens gebeuren. Gelukkig is het dan ook meestal snel weer verholpen :)

Ik heb met de goede gegevens ingelogd en heb niet veranderd aan mijn telefoonabonnement. Ik heb inmiddels voor de zekerheid weer zelf een maand betaald …. hopelijk wordt het opgelost.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 5, 2020

Hoi @Janine86 welkom op het KPN forum. Voor klanten met een ouder type abonnement (Alles-in-1 Standaard en Premium) kan het zijn dat Spotify daar nog bij inbegrepen zit. Dit kun je controleren in je MijnKPN. Mocht je overgaan naar een nieuw type abonnement, zal de inbegrepen Spotify komen te vervallen.

• Nieuwkomer
  • February 5, 2020

Hoi,

Ik heb een Spotify premium abonnement. Ik ben echter ineens teruggezet naar een Spotify free abonnement. Ik heb mijn premium abonnement niet stop gezet en als ik bij mijn mobiele producten kijk loopt het abonnement nog steeds en betaal ik er ook nog steeds voor.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Groet, Menno 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Dag, ik zou graag mijn premium account over willen zetten naar een ander account. Kunnen jullie daarbij helpen?

• Nieuwkomer
  • February 5, 2020

Een telefoontje naar de helpdesk heeft het probleem inmiddels opgelost. Ik krijg een nieuwe activatiecode.

Admin: post verplaatst 

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 5, 2020

Hah @Monique Lambregts, ik zie dat we vlak na elkaar hebben gereageerd. Vandaar dat jouw reactie niet meteen is meegenomen in mijn vorige post. Ook ik heb jouw gegevens erbij gepakt. Op de postcode + huisnummer uit je profiel zie ik een Hussel Internet 100 Mbit/s actief. Bij Hussel kun je Spotify tegen een gereduceerd tarief aanzetten. Heb je misschien nog een mobielnummer, waarbij je een Premium account op geregistreerd had? 

Hallo @Gijs de Vries, welkom op het KPN forum. 

Dag, ik zou graag mijn premium account over willen zetten naar een ander account. Kunnen jullie daarbij helpen?

Wat bedoel je precies? Wil je de afspeellijsten overzetten naar een ander account? 

Hey @Menno83, fijn dat de klantenservice jou al heeft geholpen. Bedankt voor de terugkoppeling! :) 

Dag Nadia,

Ik wil graag Spotify premium overzetten naar een ander account, wat ook beschreven staat in dit forum:

Ik wil een ander Spotify account Premium maken. kan dit?

Ja, dit kan, met een beetje hulp van de klantenservice. Wij kunnen je huidige account terugzetten naar Free en een nieuwe activatiecode opsturen. Daarmee kun je een ander account Premium maken.

Als dit is wat je wilt, reageer hieronder, dan helpen we je verder. Vul dan ook je gegevens in op je profiel (alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators), je kunt dan sneller geholpen worden.

Alvast bedankt!

• Nieuwkomer
  • February 5, 2020

Ik kan geen Spotify vinden op mijn kpn. Dat hoort wel in het pakket te zitten.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 5, 2020

Ha @Gijs de Vries, dank voor de extra informatie. Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Het huidige account wordt daarbij automatisch omgezet naar Free. Als je de afspeellijsten wil meenemen naar je nieuwe account, dan kun je contact opnemen met Spotify via deze link

Hey, @Janine86  Welk abonnement neem je af volgens MijnKPN? 

• February 5, 2020

Hoi @Leaper . Kun je je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan gaan we er direct naar kijken.

Ik heb mijn profiel ingevuld voor zover dat relevant is. 

• Nieuwkomer
  • February 5, 2020

Wij hebben het alles in 1 instap abonnement

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Leaper dank! Ik heb je een nieuwe activatiecode per sms gestuurd. Hiermee zou je Spotify Premium weer mee moeten activeren. Had je verlengd en dat weer geannuleerd o.i.d.? Bij een verlenging komt de 1500 MB bij Spotify te vervallen hè? Ik verwacht dat je dit gezien hebt, maar wil je er toch op attenderen. Ook zie ik dat je je nog niet aangemeld hebt voor KPN Compleet, waarmee je allerlei voordelen krijgt (geen addertjes!).

@Janine86 alleen bij Alles-in-1 Standaard en Premium zit Spotify Premium inbegrepen. Bij instap is dat helaas niet het geval.

• Nieuwkomer
  • February 5, 2020

Voor mij hetzelfde. Opvragen code lukt niet. Ontvang vraag de code. 

*Admin: afgesplitst en samengevoegd met algemeen topic over Spotify

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 6, 2020

Voor mij hetzelfde. Opvragen code lukt niet. Ontvang vraag de code. 

*Admin: afgesplitst en samengevoegd met algemeen topic over Spotify

Hallo @Mubler Ik kijk graag even mee. Wil je je mobiele nummer en/of je klantnummer nog in je Forum Profiel vermelden? Dan kan ik je verder helpen. 

Sinds vandaag ineens teruggezet van spotify premium naar spotify free. Betaal wel voor premium. Irritant. De kpn website waar je een  neiuwe activatiecode kunt opvragen werkt niet. Zowel als ik mijn mobiel nummer invioer als emailadres geeft systeem aan dat nummer niet klopt. Klantebnservice gebeld maar dan kom je in een K menu dat zodra je spotify zegt de verbinding verbreekt en via een sms verwijst naar de zelfde website pagina code opvragen die het dus niet doet. Help

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • February 7, 2020

Hoi @Bennebroekspot, welkom! Vul even je forumprofiel in en laat het hier weten. Dan kijken we dit na :) 

Dank, gisteravond is door een kpn medewerker na wat heen en geweer gesprek op messenger een activatiecode gestuurd waarmee het probleem inmiddels is verholpen!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • February 7, 2020

Top, goed om te horen!

• Nieuwkomer
  • February 8, 2020

Bij ons is dit nu ook het geval..nieuwe telefoon..geen Premium...hellup...:confused:

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 9, 2020

@Fam.Mulder, ik heb je bericht even samengevoegd. Log je in met dezelfde gegevens? Dat is namelijk wel belangrijk!
En kan je wel in Spotify komen en is het account dan niet Premium, of kan je ook al niet in je Spotify account komen?