Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91470 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • February 9, 2020

Wel op Spotify maar geen premium

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 9, 2020

@Fam.Mulder, hmm.. Wil je dan even je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en gebruikersnaam van Spotify (bij persoonlijke gegevens) waarmee je inlogt? Dan kan ik kijken of dat overeenkomt met onze gegevens. Trouwens, als je met dezelfde gegevens ergens anders inlogt (bijvoorbeeld gewoon via een webbrowser), krijg je dan ook geen Premium te zien in het account?

• Nieuwkomer
  • February 10, 2020

Hallo. 

Het lukt mij niet om de premium van Spotify eraf te halen. Kan iemand mij helpen alsjeblieft?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • February 11, 2020

mijn spotify is blijkbaar nog steeds actief als premium terwijl ik al een tijdje geen abonnement meer bij kpn heb. Gaat dit automatisch… heb geen zin in een rekening straks 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 11, 2020

Hallo. 

Het lukt mij niet om de premium van Spotify eraf te halen. Kan iemand mij helpen alsjeblieft?

Hallo @Miesje78 Je bedoelt dat je Spotify niet meer via KPN wilt hebben? Wat ik kan doen is je account weer naar Free zetten. Zal ik dat doen? Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

mijn spotify is blijkbaar nog steeds actief als premium terwijl ik al een tijdje geen abonnement meer bij kpn heb. Gaat dit automatisch… heb geen zin in een rekening straks 

Ha @emilio84 Wanneer heb je je abonnement bij ons opgezegd? Spotify heeft vaak iets langer nodig om dat te verwerken, ze doen dit één keer per maand. 

• Nieuwkomer
  • February 11, 2020

dit is volgens mij al een jaar geleden

Hallo. 

Hallo @Miesje78 Je bedoelt dat je Spotify niet meer via KPN wilt hebben? Wat ik kan doen is je account weer naar Free zetten. Zal ik dat doen? Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ha @emilio84 Wanneer heb je je abonnement bij ons opgezegd? Spotify heeft vaak iets langer nodig om dat te verwerken, ze doen dit één keer per maand. 

• Nieuwkomer
  • February 11, 2020

hoi KPN,

Ik zie dat wij bij ons alles in een pakket gratis spotify hebben.
Hoe kan ik dit activeren?

Groetjes Marion

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 11, 2020

Dan kan ik me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat wij dit nog aan je factureren. Kun je je abonnementsgegevens van destijds in je Forum Profiel zetten? Je adresgegevens, je mobiele nummer en je klantnummer heb ik dan nodig! 

hoi KPN,

Groetjes Marion

Dat kijk ik graag voor je na, @MarionHoskens Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • February 11, 2020

Dan kan ik me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen dat wij dit nog aan je factureren. Kun je je abonnementsgegevens van destijds in je Forum Profiel zetten? Je adresgegevens, je mobiele nummer en je klantnummer heb ik dan nodig! 

hoi KPN,

Groetjes Marion

Dat kijk ik graag voor je na, @MarionHoskens Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

jullie factureren ook niets… maar mijn spotify account is nog steeds premium vandaar dat ik vroeg het vroeg

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • February 11, 2020

Ah, het komt heel af en toe voor dat een opdracht tot stopzetten niet goed verwerkt wordt. Dan blijft het doorlopen. Ik kan dit laten nakijken. Vul dan alsnog even je forumprofiel in.

• Nieuwkomer
  • February 12, 2020

Onze spotify premium niet meer (twee gebruikers met beide mobiel en alles in 1 van kpn), en kunnen dus alleen de spotify free versie gebruiken. Dit terwijl we in contract gewoon gratis spotify premium hebben staan?

Als ik mijn gegevens invullen bij kpn spotify activeren, krijgen we de melding dat mijn gegevens onbekend zijn.

Graag wat het probleem is,

Mvg Erik

• Nieuwkomer
  • February 12, 2020

Beste KPN,

Via jullie heb ik een spotify premium account afgesloten.

Ik heb alleen nu een gebruikersnaam die ik wil wijzigen.

Op dit moment heb ik een gebruikersnaam van 25 willekeurige letters en cijfers.

Ik zou dit graag anders willen.

Gr. Joost van der Kroft

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 12, 2020

Hah @Jstvndrkrft, welkom op het KPN forum. Ik kan het voor je aanpassen door je account te deactiveren en een nieuwe activatiecode te versturen. Daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je die willen invullen in je forumprofiel? Geef je hier een gil als je dat hebt gedaan?  

• Nieuwkomer
  • February 12, 2020

Ik heb bij KPN SPOTIFY PREMIUM Gratis maar wordt door Spotify ook zelf nog doorbelast met €9,99 per maand. Wat is hier fout gegaan ??? 

• Nieuwkomer
  • February 12, 2020

Ook bij mij lukt het opvragen van de activeringscode van Spotify niet, Mail en mobiel nummer worden beide niet herkend. Kan een moderator mij hierbij helpen?

• Nieuwkomer
  • February 12, 2020

Hah @Jstvndrkrft, welkom op het KPN forum. Ik kan het voor je aanpassen door je account te deactiveren en een nieuwe activatiecode te versturen. Daarvoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je die willen invullen in je forumprofiel? Geef je hier een gil als je dat hebt gedaan?  

Hi Nadia,

Top! Via klantenservice verwezen ze me door naar Spotify zelf. Spotify weer naar jullie 😂.

Van mij mag je het annuleren en nieuwr activeringscode aanvragen 😀

Zou je ook kunnen kijken of de 5 euro korting aangevinkt staat?

In de bevestiging staat namelijk geen korting 🙄

Alvast bedankt voor je moeite!

Gr. Joost 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo @Sammaniac, welkom! Ik zie dat je verlengd hebt, maar Spotify Premium is niet mee verlengd. Als je hier wederom gebruik van wilt maken, dan kan je dit het beste via MijnKPN aanzetten. Je krijgt dan binnen drie uur een code per sms. 

@Jstvndrkrft ik heb de Husselvoordelen voor je aangezet én een nieuwe activatiecode voor Spotify voor je aangevraagd. Binnen drie uur heb je die in de mail. Je kunt dan een nieuwe gebruikersnaam koppelen aan je Premium account!

• Nieuwkomer
  • February 12, 2020

Hallo @Sammaniac, welkom! Ik zie dat je verlengd hebt, maar Spotify Premium is niet mee verlengd. Als je hier wederom gebruik van wilt maken, dan kan je dit het beste via MijnKPN aanzetten. Je krijgt dan binnen drie uur een code per sms. 

Beste Marcia,

Dank voor je reactie. Het aanzetten van Spotify via Mijn KPN heb ik reeds geprobeerd. Dit lukt dus niet. Als ik de code aanvraag worden zowel mijn mail als mobiele nummer niet herkend. Ik zie verder ook geen optie binnen MijnKPN om Spotify Premium aan te zetten. Kan er door jullie een nieuwe code worden opgestuurd?

Met vriendelijke groet,

Sam

• Nieuwkomer
  • February 12, 2020

Hallo @Sammaniac, welkom! Ik zie dat je verlengd hebt, maar Spotify Premium is niet mee verlengd. Als je hier wederom gebruik van wilt maken, dan kan je dit het beste via MijnKPN aanzetten. Je krijgt dan binnen drie uur een code per sms. 

Beste Marcia,

Dank voor je reactie. Het aanzetten van Spotify via Mijn KPN heb ik reeds geprobeerd. Dit lukt dus niet. Als ik de code aanvraag worden zowel mijn mail als mobiele nummer niet herkend. Ik zie verder ook geen optie binnen MijnKPN om Spotify Premium aan te zetten. Kan er door jullie een nieuwe code worden opgestuurd?

Met vriendelijke groet,

Sam

Het is mij inmiddels zelf gelukt. Kleine feedback, het is niet erg duidelijk op welke knop je precies moet drukken om Spotify te activeren binnen Mijn KPN. Als je op de eerste activatie optie drukt word je naar het inlog scherm geleid van Mijn KPN. Als je vervolgens inlogt zie je enkel het overzicht scherm van Mijn KPN. 

Groeten, 

Sam

• Nieuwkomer
  • February 13, 2020

Dag KPN, 

We zijn overgestapt naar Ziggo maar nu werkt mijn spotify account niet meer! Hoe verander ik dit?

Mvg, 

M v R

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 13, 2020

Het is mij inmiddels zelf gelukt. Kleine feedback, het is niet erg duidelijk op welke knop je precies moet drukken om Spotify te activeren binnen Mijn KPN. Als je op de eerste activatie optie drukt word je naar het inlog scherm geleid van Mijn KPN. Als je vervolgens inlogt zie je enkel het overzicht scherm van Mijn KPN. 

Groeten, 

Sam

Ha @Sammaniac Goed dat je het nog even terugkoppelt! Ik zal het in elk geval doorgeven! 

Dag KPN, 

We zijn overgestapt naar Ziggo maar nu werkt mijn spotify account niet meer! Hoe verander ik dit?

Mvg, 

M v R

Ha @Perzikje01 En je had Spotify via ons lopen, vermoed ik? Als je je abonnement opzegt zal je Premium Spotify-account weer worden teruggezet naar de Free-variant. Daar kan wel enige tijd overheen gaan; Spotify verwerkt dit soort dingen 1 keer per maand. 

• Nieuwkomer
  • February 13, 2020

Ik betaal al 2 jaar op mijn factuur 8,99 en 9,99 voor spotify premium en spotify premium 1500mb. 

Kan iemand mij dit uitleggen? Wat is het verschil. En waarom betaal ik 2x?

mvg

Eigen account stopzetten en via kpn doorzetten.

ik heb via kpn spotify, dat zit in mijn abonnement kosten. Nu wordt er maandelijks door spotify zelf ook nog afgeschreven. Kan ik dit stopzetten? Moet ik dan gewoon mijn premium uitzetten bij spotify? 

weet iemand hoe dit werkt? 

Sparta18
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • February 13, 2020

Hallo, ik wil mijn huidige Spotify premium abonnement omzetten naar KPN Spotify premium.

Wat moet ik hier voor doen en blijft mijn huidige inlog en playlist hetzelfde of komt deze te vervallen?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • February 13, 2020

Hoi @Sparta18, ik heb je vraag even verplaatst naar het verzameltopic over Spotify. In het startbericht lees je hoe je Spotify kunt omzetten. Dit heeft geen gevolgen voor je account. Als je daarna nog verdere vragen hebt, stel ze vooral :) 

Eigen account stopzetten en via kpn doorzetten.

ik heb via kpn spotify, dat zit in mijn abonnement kosten. Nu wordt er maandelijks door spotify zelf ook nog afgeschreven. Kan ik dit stopzetten? Moet ik dan gewoon mijn premium uitzetten bij spotify? 

weet iemand hoe dit werkt? 

Hey @Spotify opzeggen automatisch, welkom op het KPN forum. Raar dat je naast je Premium abonnement van KPN ook nog eens apart betaalt aan Spotify. Heb je de gebruikersnaam ook gecontroleerd? Misschien heb je per ongeluk met de activatiecode van KPN een nieuw account aangemaakt?