Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91470 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • February 13, 2020

Hallo, wij hebben al jaren kpn compleet. Nou hoorden wij dat je daarbij gratis gebruik kan maken van Spotify. Hoe kan je dat activeren? Wij hebben nooit een code of iets ontvangen en wisten dit dus niet maar willen hier wel graag gebruik van maken.

groeten Cisca

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 14, 2020

Onze spotify premium niet meer (twee gebruikers met beide mobiel en alles in 1 van kpn), en kunnen dus alleen de spotify free versie gebruiken. Dit terwijl we in contract gewoon gratis spotify premium hebben staan?

Als ik mijn gegevens invullen bij kpn spotify activeren, krijgen we de melding dat mijn gegevens onbekend zijn.

Graag wat het probleem is,

Mvg Erik

Hallo @e.venekamp Dat kijk ik dan graag voor je na. Je Spotify is onderdeel van je tv- en internetabonnement? Wil je je klantnummer nog even vermelden in je Forum Profiel? Dan zoek ik uit hoe het zit! 

Ik heb bij KPN SPOTIFY PREMIUM Gratis maar wordt door Spotify ook zelf nog doorbelast met €9,99 per maand. Wat is hier fout gegaan ??? 

Hallo @HermanJSH Als je Spotify via ons laat lopen betaal je €8,99 per maand. Eerder was het onderdeel van een aantal abonnementen en was het Premium-account gratis. Ik kan uiteraard uitzoeken hoe dat zit, maar dan heb ik enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt? Wellicht heb je ook een abonnement rechtstreeks bij Spotify afgesloten? Dat kan ik uiteraard niet inzien. 

Hallo, wij hebben al jaren kpn compleet. Nou hoorden wij dat je daarbij gratis gebruik kan maken van Spotify. Hoe kan je dat activeren? Wij hebben nooit een code of iets ontvangen en wisten dit dus niet maar willen hier wel graag gebruik van maken.

groeten Cisca

Hallo @ciscamarco Welkom: ik heb je vraag in dit algemene topic over Spotify geplaatst. Ik moet je opmerking over gratis Spotify wel iets nuanceren. We hadden enige tijd abonnementen waar een Spotify Premium-account een onderdeel van was. Die verkopen we inmiddels niet meer, al zijn er nog genoeg mensen die wel zo'n abonnement en dus dat Premium-account ook hebben. Tegenwoordig bieden we de mogelijkheid aan om Spotify via ons af te nemen voor €8,99 per maand. Jouw abonnement is weliswaar een ouder abonnement, maar jouw Instap-abonnement had en heeft geen Spotify Premium-account als onderdeel van het pakket. Mocht je dit dus wel willen, dan zou je het via de link die ik je gaf kunnen aanvragen. 

• Nieuwkomer
  • February 14, 2020

Ik wil een activeringscode aanvragen, maar zowel mijn telefoonnummer als mijn e-mail adres kent hij niet

• Nieuwkomer
  • February 14, 2020

Goedenavond, ik heb sinds vanmiddag hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Dus spotify free op de app terwijl ik een premium abonnement heb. Kan ik dit op dezelfde manier (laten) oplossen?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @ArnoudG : Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan gaan we voor je kijken.

Erwin van KPN
Moderator

@Homerhop : Kun jij ook je profiel aanvullen en ons vervolgens hier een seintje geven?

• Nieuwkomer
  • February 14, 2020

Gedaan

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Top! Ik heb je een nieuwe activatiecode per sms verstuurd. Die ontvang je binnen drie uur :-).

• Deelnemer
  • February 15, 2020

Beste KPN,

Deze maand is abonnement verlengd. Super tof. Nu heb ik bij mijn abonnement ook spotify premium verlengd. Helaas werkt deze niet meer.

Na inloggen via een webbrowser valt het mij op dat het account wel wordt herkend, maar Dat er alleen een free account beschikbaar is. 

Ik verneem graag hoe dit op te lossen. Zeker gezien het feit dat ik deze maand al wel betaal voor deze dienst. Althans dat wordt vermeld op de factuur. 

Dank voor uw reactie. 

Met vriendelijke groet

Rik van Brederode

Mijn nummer eindigt op 802

• Nieuwkomer
  • February 15, 2020

Ontvangen en geactiveerd! Thankx!

Ik heb sinds vorige week Sim-only abonnement. Graag wil ik spotify koppelen aan kpn. Maar dit lukt niet. Wanneer ik mijn kpn 06nummer invoer bij vraag één activatie code aan, staat er, ongeldig telefoonnummer of e-mail adres.

kan iemand mij helpen?

groeten Simoen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • February 16, 2020

Ik heb Spotify free. Volgens mijn producten lijst heb ik recht op premium. Hoe zet ik free om naar premium zonder nog een keer extra te betalen?

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Winterhalter, welkom! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer en hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan stuur ik je een nieuwe activatiecode toe! 

• Nieuwkomer
  • February 16, 2020

Beste @Winterhalter, welkom! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer en hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan stuur ik je een nieuwe activatiecode toe! 

Done

• Deelnemer
  • February 17, 2020

Hallo,

Ik ben overgestapt van een normaal spotify premium account naar een KPN spotify premium account. Het normale account is reeds verlopen en ik wil het KPN account activeren. Helaas krijg ik geen code omdat zowel mijn telefoonnummer als mijn e-mail niet wordt herkend.
Hoe kan ik een nieuwe code krijgen?

Grs Kevin 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Simone Derksen en @Zentjono, welkom! Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en we gaan voor jullie aan de slag. 

@Winterhalter ik heb je een nieuwe activatiecode per mail gestuurd. Deze komt binnen drie uur bij je binnen!

• Nieuwkomer
  • February 17, 2020

Beste,

Mijn spotify account is opeens naar free en kan ook geen nieuwe activitatiecode opvragen. Kunnen jullie mij helpen?

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Ptoko, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan helpen we je er graag verder mee. 

• Nieuwkomer
  • February 17, 2020

Gedaan!

• Nieuwkomer
  • February 17, 2020

Hallo, ik krijg een foutmelding als ik me activatiecode op vraag voor spotify Premium.

Fout:

Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.

Hoor graag wat van jullie.

Met vriendelijke groet, 

Wesley

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Yes, top. Je krijgt binnen drie uur een sms met een nieuwe activatiecode!

Erwin van KPN
Moderator

@RBrederode : Kun jij je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven? Dan gaan we er direct naar kijken. 

Erwin van KPN
Moderator

@Wezzy : Ik heb je een activatiecode gestuurd. Ik heb het e-mail adres gebruikt dat in je profiel staat. Binnen drie uren zou de code binnen moeten zijn. Check voor de zekerheid ook even de spam map. 

• Nieuwkomer
  • February 17, 2020

@Erwin_  vriendelijk bedankt. 

Hou het in de gaten!

Met vriendelijke groet,

Wesley

• Nieuwkomer
  • February 17, 2020

Beste KPN-er

Ben ik genoodzaakt mijn bestaande spotify account op te zeggen bij het overzetten via KPN?

Waardoor ik afspeellijsten etc kwijt ben?

Groet Jan