Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Dat is allemaal wel erg vreemd, @vleutej . Als je nu (nadat je bent ingelogd) weer switcht naar je mobiele data. Wat gebeurt er dan? 

• Deelnemer
  • March 2, 2020

@Erwin_ 
Als ik WiFi uitzet, gebeurd er dit...

• Deelnemer
  • March 2, 2020

@Marcia_  @Erwin_ 
opgelost! In de instellingen van mijn iPhone stond de optie mobiele data uit.. Deze zorgde er dus voor dat de app offline was ondanks de 4G

• Nieuwkomer
  • March 3, 2020

Hallo, na verlening van mijn abonnement met spotify is mijn spotify abonnement er mee gestopt, en ik heb geen nieuwe code gekregen. Wat nu?

Er staat trouwens wel op de site dat spotify geactiveerd is, maar dat is dus niet het geval

groeten marc

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 3, 2020

Hallo, na verlening van mijn abonnement met spotify is mijn spotify abonnement er mee gestopt, en ik heb geen nieuwe code gekregen. Wat nu?

Er staat trouwens wel op de site dat spotify geactiveerd is, maar dat is dus niet het geval

groeten marc

Ga ik voor je uitzoeken, @Wassenaar Ik heb daarvoor wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Topper
  • March 3, 2020

Ik heb gisteren spotify family aangeschaft.

Alleen ik had al spotify premium bij mijn mobiele abbo, die heb ik daarna stop gezet, alleen word pas gedeactiveerd aan het eind van de maand.

Alleen de spotify family is wel al aangeschaft, nu is mijn vraag of ik dan ook 2 keer ga betalen daarvoor? 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @TurboTim, welkom! Als je Spotify Premium stopzet, dan worden de kosten wel meteen stopgezet. Je gaat dus vanaf dat moment niet meer voor Premium betalen en daarmee maak je dus gelukkig ook geen dubbele kosten :-).

• Nieuwkomer
  • March 4, 2020

groeten marc

Ga ik voor je uitzoeken, @Wassenaar Ik heb daarvoor wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo, excuus, ik had je bericht niet gezien. Het staat er nu in!

• Nieuwkomer
  • March 4, 2020

groeten marc

Ga ik voor je uitzoeken, @Wassenaar Ik heb daarvoor wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Er staan trouwens 6 nummers op hetzelfde account, het gaat om het nummer eindigend op ‘74

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hallo, excuus, ik had je bericht niet gezien. Het staat er nu in!

Dankjewel! Binnen 3 uur ontvang je per sms een activatiecode. Op deze pagina kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken of een bestaande Spotify Free account upgraden.  Laat je ons weten of het gelukt is?

Hoi!

Ik ben al een tijdje weg bij KPN, maar kennelijk loopt m'n Spotify Premium abonnement nog steeds door via jullie. Nu wil ik over op een Family account, maar dat gaat niet zolang Spotify via jullie loopt. Ik wil mijn Spotify Premium account dus opzeggen, maar aangezien ik geen klant meer ben bij jullie weet ik niet hoe. Inloggen op Mijn KPN lijkt ook niet te werken.

Kunnen jullie mij helpen door mijn abonnement op te zeggen? Alvast bedankt!

Groeten,

Annemarie

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

• Deelnemer
  • March 4, 2020

Ik heb voorheen altijd een mobiel abonnement gehad met spotify. Sinds 2 maart jl is mijn huidige abonnement, met spotify voor €9,99 extra pm, verlengt echter heb ik nu geen spotify premium meer. Als ik via kpn een activeringscode probeer op te vragen wordt er aangegeven dat m’n mobiele nummer niet wordt gevonden idem

dito met m’n mailadres. 
net nogmaals gecheckt of ik inderdaad Spotify bij m’n abo hem en dit staat inderdaad op ‘aan’. Hoe krijg ik weer m’n premium account terug?

• Nieuwkomer
  • March 4, 2020

Waarom werkt Spotify Premium niet meer?

Wij hebben dit gratis bij ons thuis abonnement maar we kunnen niet meer inloggen. Email is niet veranderd maar de Spotify wel. Hij staat nu op een gratis account terwijl we een Premium zouden moeten hebben.

Hoe kan ik dit oplossen?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @annemariakoekoek, welkom! Ik ga m'n best voor je doen. Wanneer zijn de diensten opgezegd? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer als het om mobiele diensten ging? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt, ik kijk dan met je mee. 

@DebJou welkom terug! Ik zie het inderdaad. Ik heb opnieuw een activatiecode aangevraagd voor je: binnen drie uur krijg je die per sms. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Walstra, welkom! Ik zie dat jouw Spotify gekoppeld is aan een Facebook account. Daar kan je dus ook mee inloggen. Ben je zo geholpen?

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • March 4, 2020

Goede avond.

Ik ondervind problemen met Spotify premium. Wanneer ik een album wil beluisteren krijg ik niets te horen. Ik krijg de melding Spotify kan dit nu niet afspelen. Als het bestand op je computer staat, kun je het importeren.  Ik heb de app verwijderd en daarna weer geïnstalleerd. Zonder enig succes. 

Kunt u mij a.u.b. verder helpen ?  Graag uw reactie. 

groeten Johnnieboy 

Bedankt! @Marcia_

Ik heb mijn oude adresgegevens ingevuld, welke ik bij mijn afgelopen abonnement (incl Spotify premium) had geregistreerd. Ik ben 23-02 overgestapt naar een andere provider. 

Groetjes!

• Nieuwkomer
  • March 4, 2020

Beste @Walstra, welkom! Ik zie dat jouw Spotify gekoppeld is aan een Facebook account. Daar kan je dus ook mee inloggen. Ben je zo geholpen?

Beste marcia,

Bedankt had ik zelf niet meer aan gedacht.

Het ja gelukt bedankt voor de hulp.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Johnnieboy dit is wel een hele specifieke vraag! Wij zorgen alleen voor de koppeling met Spotify. Als het niet werkt, zul je echt even bij Spotify zelf na moeten vragen of zij weten waar het aan ligt. 

@annemariakoekoek top! Ik had niet door dat het nog zo kort geleden was, sorry. Het wordt binnen 30 dagen omgezet naar Free. Ik heb het wel geprobeerd, maar ik kan 'm ook niet eerder omzetten. Je zult dus nog wel even moeten wachten helaas! 

@Walstra is mij ook eens overkomen, dit. Fijn dat het gelukt is! ;-)

• Nieuwkomer
  • March 5, 2020

Ik ben net in de USA aangekomen. Zowel mn iphone X als mn ipad, beide met KPN abo, krijgen geen data verbinding. Alles al geprobeerd: uit aan zetten, even op vliegmodus, APN ook eens op portalmmm.nl   gezet, andere carrier: alles gedaan. Wat nu? Mn roaming staan aan en alle ‘knoppen’ staan goed. Op wifi draait alles perfect. Best lastig. Hopelijk weet iemand het want dit is balen.

Ineens staat mijn account op free ipv premium met als gevolg advertenties 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • March 5, 2020

Ineens staat mijn account op free ipv premium met als gevolg advertenties 

@Wendy Timmerman, welkom op het KPN forum. Daar kan ik bij helpen, daarvoor ik wel je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Alles ingevuld 

Erwin van KPN
Moderator

Dankjewel, @Wendy Timmerman . Ik heb een nieuwe code gestuurd. Die krijg je binnen een paar uurtjes via SMS binnen. 

• Nieuwkomer
  • March 5, 2020

Ik heb een nieuwe telefoon en nu is mijn spotify abonnement automatisch naar gratis gegaan en staat de premium uit. Erg irrtant. Ik heb ook geen nieuwe code gekregen om mijn abonnement opnieuw te activeren