Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Erwin van KPN
Moderator

@miepje2 Kun jij je profiel aanvullen en ons een seintje geven? Dan proberen we het direct in orde te maken. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 5 maart 2020

Ik wil graag mijn spotify prem overzetten op mn eigen account, huidig staat het op mijn ex vrouw…

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Ik heb met mijn abonnement  kpn spotify premium, maar afgelopen week ben ik uitgelogd en kom ik er niet meer in. Terwijl er op mijnkpn app staat dat het premium account aan staat.

ik heb al gebeld maar krijg nooit geen duidelijkheid dus wil graag dat dit opgelost wordt.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Auteur
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 6 maart 2020

Hoi @Luca vreeswijk, welkom op het forum! Als je bent uitgelogd bij Spotify, dan moet je weer opnieuw inloggen. Je geeft aan dat je er niet meer inkomt. Gaat het dan om het wachtwoord dat je niet meer weet, of lukt het met de gebruikersnaam ook niet?

Als je het wachtwoord niet meer weet kun je dat via deze pagina resetten.  Als je ook de gebruikersnaam niet meer weet, vul je forumprofiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Dan kan ik kijken welk account je bij ons gekoppeld hebt en de gebruikersnaam doorgeven.

Ik heb weer ingelogd maar op spotify staat dat ik een free account heb maar ik heb een via kpn een premium account zoals op mijn kpn vermeld staat

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Auteur
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 6 maart 2020

@Luca vreeswijk, dan log je in met het verkeerde account. Vul je forumprofiel in, en reageer opnieuw als je dat gedaan hebt. Dan check ik hier wat je daadwerkelijk premium account is en geef dat aan je door.

@MikeNa, welkom op het forum! Je bent aan het goede adres hier. Vul je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan koppelen wij het huidige account af, en krijg je een nieuwe activatiecode waarmee je dan je eigen account Premium kunt maken.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 6 maart 2020

Hallo,

pas overgestapt van telfort naar kpn mobiel, met spotify. Alleen heb nog geen activaitecode

gehad. 

M.v.g

Jimmy Liem

Ik heb mijn forumformulier ingevuld. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Auteur
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 6 maart 2020

Dank je, @Luca vreeswijk. Ik zie al wat er gebeurt is. Je account is onlangs omgezet terug naar Free. Dit als gevolg van je abonnementsverlenging vorige maand. Bij die verlenging ben je van een inbegrepen Spotify naar een Spotify als losse optie gegaan. Dan komt het soms voor dat Spotify teruggezet wordt naar Free. Gelukkig is dat ook snel te herstellen. Zojuist heb ik een nieuwe activeringscode voor je aangevraagd. Deze krijg je binnen een paar uur per sms. Met die code kun je op deze pagina je bestaande Spotify account weer Premium maken. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 6 maart 2020

Info ingevuld, hoop dat het nu wel lukt!

Erwin van KPN
Moderator

@MikeNa Ik heb een nieuwe code naar je outlook e-mail adres gestuurd. De code zou binnen 3 uren binnen moeten zijn. Fijn weekend!

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Jimmy Liem : Kun jij je profiel aanvullen en hier een seintje geven? Dan gaan we kijken.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 maart 2020

Best KPN 

Heb een een alles in 1 abo sinds aan aantal jaar maar nooit spotify geactiveerd 

zit gratis bij de abo zoals het staat op het abo overzicht 

zou graag alsnog een activeringscode ontvangen 

gr

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 7 maart 2020
R de p schreef:

Best KPN 

Heb een een alles in 1 abo sinds aan aantal jaar maar nooit spotify geactiveerd 

zit gratis bij de abo zoals het staat op het abo overzicht 

zou graag alsnog een activeringscode ontvangen 

gr

Hallo @R de p Ik kijk dat graag voor je na. Ik heb dan enkele gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 maart 2020

Via ons thuis abonnement hebben we gratis Spotify Premium. Daarnaast heeft mijn vrouw via haar mobiele abonnement gratis Spotify Premium.

Momenteel gebruiken we één Spotify account, maar we willen ze graag allebei gebruiken.

Hoe kan ik zien welke van de twee geactiveerd is?
En hoe activeer ik de andere?

BVD

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 7 maart 2020

Hoi Bart gegevens zijn aangevuld

gr r

Geertjan_vD
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 maart 2020

Hallo, wij hebben een spotify premuim account via kpn dat kregen we een aantal jaren terug gratis maar nu zouden we graag het account over willen zetten naar mijn account wat ik al heb hoe kan ik dit doen iemand die mij kan helpen 

Groetjes Geertjan van Deelen

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 7 maart 2020
R de p schreef:

Hoi Bart gegevens zijn aangevuld

gr r

Dank! Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd! Hij komt naar je toe! 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 maart 2020

Hallo, het lukt mij niet om spotify geactiveerd te krijgen, ik krijg niet eens een activatiecode wanneer ik de gevraagde gegevens ingeef.. alvast bedankt voor de info

goedemiddag, ook ik had graag een nieuwe activatiecode ontvangen. Bij het invullen van mijn e-mail adres en/of mob. nummer wordt dit niet herkend????

Het probleem is dat ik spotify premium wel op mijn mobiel heb maar niet op de pc. Ook niet als ik al een nieuwe account heb aangemaakt. Ik wordt hiet knettergek van. Ook telefonisch word je van het kastje naar de muur gestuurd. Ik lees ook dat ik niet de enige ben! waardeloze service.!

Dit is mijn laatste optie en als dit niet lukt is het tabee KPN. na 25 jaar….

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 maart 2020
Erwin_ schreef:

Hoi @Jimmy Liem : Kun jij je profiel aanvullen en hier een seintje geven? Dan gaan we kijken.

Hoi Erwin,

Yes gedaan 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 maart 2020

Goedemorgen,

Heb vorige week abonnement verlengd, ook het spotify abonnement. Echter zoals hierboven alle, heb ik nu ook de gratis versie en niet meer de premium.

Wil ook gaarne dat dit opgelost word.

Alvast dank

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 maart 2020

Ik heb al een Spotify Premium abonnement en ik kom er nu achter dat deze gratis is bij het abonnement die ik heb

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 9 maart 2020

@Sittard46, om een nieuwe activatiecode te sturen hebben we enkele gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is :wink:

@Jimmy Liem, je hebt in januari een activeringscode ontvangen. Ik heb er nogmaals eentje gestuurd, deze kan je binnen enkele uren verwachten per sms!

@Sandijk, het is natuurlijk zonde om te betalen voor iets wat je ook 'gratis' krijgt! Je kan dan het beste je Spotify Premium account opzeggen (laten omzetten naar Free). Vanaf het moment dat je account weer op Free gezet is kan je vanuit KPN een activeringscode krijgen om hem direct weer Premium te maken. Afspeellijsten blijven op deze manier gewoon behouden!

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 9 maart 2020

Beste Bart, 

de code voor r de p; wordt de code per post

verstuurd??

gr R de p