Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 9 maart 2020
R de p schreef:

Beste Bart, 

de code voor r de p; wordt de code per post

verstuurd??

gr R de p

Nee: per mail of sms. Je had 'm uiteraard al moeten hebben, @R de p  Zou je het mailadres dat je gebruikt voor de zekerheid in je Forum Profiel willen zetten? Dan kijk ik het na. 

Ik heb in mijn alles in een pakket Spotify Premium maar kan daar niet bij. Hoe kan dit geregeld worden?

Hoor graag van jullie.

Groet

Roel

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 maart 2020

Hallo, na eerder al de vraag gesteld te hebben over het niet lukken om spotify premium te kunnen activeren hier meer info.. Het betreft een kpn all in abbo van 2015 Wanneer ik email adres invoer word deze niet herkend..  ook telefoonnr herkent hij niet.. misschien dat admin iets kan doen..

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 10 maart 2020

@Hansa50 . Kun jij je profiel aanvullen en hier een seintje geven?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 maart 2020

Hoi Erwin,

yes, is aangevuld

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

@spinnincyclist en @Sittard46 welkom! Als jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en hier laat weten dat je dat gedaan hebt, dan stuur ik een nieuwe activatiecode. Je kunt dan zelf een account koppelen aan Spotify Premium.

@Hansa50 check! Je ontvangt binnen drie uur een nieuwe activatiecode per sms. Excuses voor de verwarring!

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 maart 2020

Beste Marcia,

Gegevens zijn aangevuld

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 10 maart 2020

@Sittard46, er is sinds 2015 ook een gebruikersnaam aan Spotify Premium gekoppeld. De code is gebruikt, en het account is nog actief. Dit komt je niet bekend voor? Je achternaam zit namelijk wel in de gebruikersnaam verwerkt.. Kan ik die ontkoppelen en je een nieuwe code sturen?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 maart 2020

Ho Bart, mijn mailadres is toegevoegd

Onder pers opmerkingen 

gr r

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 maart 2020

Hoi susan ja ontkoppel maar 

• Topper
  • 10 reacties
  • 10 maart 2020

goedenavond, ik zou graag spotify premium opnieuw activeren maar krijg alleen geen activatie code. email niet bekend. ik ben al jaren klant(kompleet) bij kpn en het staat ook gewoon bij mijn producten, maar er gaat iets fout

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Theodorus. J. P. schreef:

ook ik had graag een nieuwe activatiecode ontvangen.

Hoi @Theodorus. J. P.. Zou je jouw naam, postcode huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra wij jouw gegevens hebben ontvangen kunnen we een nieuwe activatiecode toesturen.

R de p schreef:

Ho Bart, mijn mailadres is toegevoegd

Bedankt voor het achterlaten van jouw e-mail adres. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail met daarin een activatiecode. 

Sittard46 schreef:

Hoi susan ja ontkoppel maar 

Ook jij ontvangt binnen 3 uur een e-mail met daarin een activatiecode

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 11 maart 2020

@groen54  Kun jij je profiel aanvullen en ons een seintje geven?

• Topper
  • 10 reacties
  • 11 maart 2020

Ik heb mijn profiel aangevuld

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 maart 2020

Hallo 

Ik wil graag mijn spotify ontkoppelen van KPN. Dat is mijn verzoek.

Bij voorbaat dank

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

@groen54 super! Je krijgt binnen 3 uur een mail met daarin een nieuwe activatiecode.

@99Erik welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik het in orde maken. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

@spinnincyclist ook jij krijgt binnen 3 uur een nieuwe activatiecode per mail. Je kunt daar dan een willekeurig Spotify account aan koppelen.

• Topper
  • 10 reacties
  • 11 maart 2020
Marcia_ schreef:

@groen54 super! Je krijgt binnen 3 uur een mail met daarin een nieuwe activatiecode.

@99Erik welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik het in orde maken. 

Dank je wel Marcia, het is gelukt

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 maart 2020

Hallo,

Ik heb nog een oud alles in 1 standaard abonnement.

Hoe kan ik gebruik gaan maken van de gratis Spotify ?

mvg

Jolanda

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Mijn nieuwe abonnement is deze week ingegaan. Sinds die tijd werkt Spotify premium niet meer en staat in de app dat ik een free abonnement heb. Ik de mijn kpn app staat premium wel op aan. Wat kan ik doen? Alvast bedankt voor de hulp. 

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties
  • 12 maart 2020

Yay! Heel goed, @groen54 Bedankt voor de terugkoppeling! 

Ai, dat is zuur. @Babette Tammer. Maar gelukkig snel te verhelpen. Het verzoek voor de nieuwe activeringscode is verstuurd. Je ontvangt de activeringscode binnen 3 uur op het bij ons bekende e-mail adres of mobiele nummer. Daarmee kun je jouw bestaande Spotify (Free) account weer upgraden naar Premium :punch_tone2:

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 12 maart 2020

Hoi @jolanda010 . Welkom op het forum. Kun jij je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven? 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 maart 2020

hallo,

hoe krijg ik de activatiecode van spotify premium familie

dinsdag jl familie geactiveerd

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 12 maart 2020

Hi @Pieter Nas , ik lees dat Spotify Family al actief is bij jou. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijken we dit graag voor je na. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 maart 2020

Hallo, 

Ik heb hetzelfde probleem. Kan geen activatiecode opvragen. 

Mvg, 

Mark