Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

JanK1953
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 maart 2020

Spotify premium terug gezet. Terwijl ik een kpn compleet abonnement incl. heb. Ben ook de code kwijt.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 maart 2020

Hoi. 

ik heb net zoals de rest dezelfde problemen met mijn premium account. Sinds een paar dagen heb ik in de spotify app geen premium meer maar in Mijn KPN staat het wel nog altijd. 

Zou ik ook een actievatiecode mogen ontvangen?

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 21 maart 2020

@Beelz  Bedankt voor je reactie. Goed dat je het hier aangeeft. Ik heb een nieuwe activatiecode naar je toegestuurd. Deze ontvang je binnen 3 uur via de sms. Als het goed is kan je via de link in de sms je account weer opgraden naar Premium. Laat het mar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 maart 2020
Lisa schreef:

@Beelz  Bedankt voor je reactie. Goed dat je het hier aangeeft. Ik heb een nieuwe activatiecode naar je toegestuurd. Deze ontvang je binnen 3 uur via de sms. Als het goed is kan je via de link in de sms je account weer opgraden naar Premium. Laat het mar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. 

Helemaal top Lisa. Het werkt inmiddels weer. Bedankt. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 22 maart 2020

Ik heb Spotify Premium via kpn. Ineens staat hij op free. Abonnement is wel betaald.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 23 maart 2020

Hi @M2020, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik help je graag verder, maar heb hiervoor wel gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Als dat gelukt is, hoor ik graag van je!

Hallo ik heb onlangs mijn abonnement verlengt ik had Spotify premium en zou dit behouden  maar het werkt niet meer hoe kan dit ik betaal er wel voor

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 23 maart 2020

hoi ik zou graag spotify Premium activeren maar bij opvragen code herkent ie mijn nummer en mailadres niet   kunt u helpen. 

alvast bedankt

Michilovic78
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 23 maart 2020

Goedemiddag,

Een paar weken geleden heb ik mijn abonnement gewijzigd en een nieuwe Iphone bij KPN gehaald, maar nu heb ik geen spotify premium meer op mijn telefoon terwijl ik daar wel voor betaal en hij staat ook geactiveerd op Mijn KPN zag ik. Hoe zorg ik dat ik mijn premium weer terug krijg op mijn telefoon?

Alvast bedankt,

Michiel

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 23 maart 2020

Wij hebben al jaren het alles in een pakket van kpn. Maar nooit spotify erbij aangevraagd. Zou dat nu nog gratis kunnen, omdat wij al jarenlang lid zijn. En niet veranderd zijn van pakket.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 23 maart 2020
Michilovic78 schreef:

Goedemiddag,

Een paar weken geleden heb ik mijn abonnement gewijzigd en een nieuwe Iphone bij KPN gehaald, maar nu heb ik geen spotify premium meer op mijn telefoon terwijl ik daar wel voor betaal en hij staat ook geactiveerd op Mijn KPN zag ik. Hoe zorg ik dat ik mijn premium weer terug krijg op mijn telefoon?

Alvast bedankt,

Michiel

Dag @Michilovic78 Het kan zijn dat zo'n abonnementswijziging onbedoeld wat zaken in de war schopt. Ik kijk het graag voor je na. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 23 maart 2020
dobbeltje schreef:

hoi ik zou graag spotify Premium activeren maar bij opvragen code herkent ie mijn nummer en mailadres niet   kunt u helpen. 

alvast bedankt

Natuurlijk, @dobbeltje Zou jij ook jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

R. Siebert schreef:

Wij hebben al jaren het alles in een pakket van kpn. Maar nooit spotify erbij aangevraagd. Zou dat nu nog gratis kunnen, omdat wij al jarenlang lid zijn. En niet veranderd zijn van pakket.

Hallo @R. Siebert Bij enkele wat oudere abonnementen was een Premium-account onderdeel van het pakket. Als je nog zo'n pakket hebt kan ik kijken of ik het kan aanzetten. Ik heb dan wel je gegevens nodig. Vul jij ook jouw KPN Forum profiel in met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 maart 2020

Code spotify ontvangen

Maar ik krijg de premium niet goed..

Deze activeringscode is gedeactiveerd en kan niet meer gebruikt worden om Spotify Premium te activeren.
Neem contact op met onze klantenservice om weer van Spotify Premium te kunnen genieten.

Wat doe ik verkeerd? ik heb mijn Hotmail,en mijn KPN email gebruikt.

Als ik de code opnieuw probeer op te vragen geeft die aan dat het email adres en/of telefoonnummer niet juist is,terwijl ik gewoon ben ingelogd op mijn KPN.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @Monique0572. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en emailadres achter willen laten op het KPN Forum profiel. Het e-mail adres kan je achterlaten in het β€˜Persoonlijke opmerkingen’ veld. Dan kunnen wij een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

hoi, helaas werkt spotify premium niet meer na het verlengen van mijn abonnement. volgens de mijn kpn app zou spotify premium gewoon geactiveerd moeten zijn.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Jan uit Blijham Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van Spotify Premium. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, mobiele nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan zoeken wij het verder voor jouw uit. Laat je ook een berichtje achter in dit topic?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 maart 2020

@Vikash ik heb mijn persoonlijke gegevens ingevoerd. En mijn email op privΓ©.

Alvast bedankt voor je hulp :)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Monique0572 Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Je ontvangt binnen 3 uur een activatiecode per e-mail. Op deze pagina kan je een nieuwe Spotify Premium account aanmaken. Laat je ons weten of het is gelukt?

Vikash schreef:

@Jan uit Blijham Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van Spotify Premium. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, mobiele nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan zoeken wij het verder voor jouw uit. Laat je ook een berichtje achter in dit topic?

Heb het ingevuld  

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Jan uit Blijham schreef:

Heb het ingevuld  

Bedankt! Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode aangevraagd. Binnen 3 uur ontvang je een sms. :relaxed:

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Auteur
  • Moderator
  • 28527 reacties
  • 24 maart 2020
JanK1953 schreef:

Spotify premium terug gezet. Terwijl ik een kpn compleet abonnement incl. heb. Ben ook de code kwijt.

Hallo @JanK1953, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie. Zou jij je forumprofiel willen invullen en hier willen reageren als je dit  hebt gedaan. Dan kijk ik dit voor je na en regel een nieuwe code.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 maart 2020

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 24 maart 2020

@R. Siebert, met het klantnummer heb ik een Alles-in-1 Instap pakket gevonden. Alles-in-1 Instap heeft geen Spotify inbegrepen, alleen de Standaard en Premium versie. Je kan het niet zonder extra kosten aanvragen helaas.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 maart 2020

@Vikash , het is gelukt!.

Dank je voor je goede werk.

Mvg Monique

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 maart 2020

Ik heb mijn Spotify weer geactiveerd via kpn maar ook bij mij word inlog naam en e-mail niet herkend! 

wil er graag weer in!