Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
Sennie1989 schreef:

Ik heb mijn Spotify weer geactiveerd via kpn maar ook bij mij word inlog naam en e-mail niet herkend! 
wil er graag weer in! 

​​​​@Sennie1989 Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van Spotify Premium. Als het goed is heb je na deze bestelling een sms of e-mail ontvangen met daarin een activatiecode. Met deze activatiecode kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken of een bestaande account upgraden naar Premium. Laat je jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel als je geen activatiecode hebt ontvangen. Dan sturen wij het alsnog naar jou. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 maart 2020

Hallo,

Ik heb al jaren een Alles-in-1 Thuis Standaard pakket. Hier zit ook Spotify Premium bij. Ik heb dit abonnement alleen nooit geactiveerd maar wil dit nu wel graag doen. Ik wilde een activeringscode aanvragen maar hij gaf aan zowel mijn mailadres als telefoonnummer niet te herkennen. Wat moet ik nu doen? 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 27 maart 2020

Hoi,

Ik heb sinds een maand of meer Spotify premium aangevraagd. Nu wil ik net muziek luisteren en tot mijn verbazing kreeg ik ineens reclame.

Blijkt dat ik via Spotify geen premium meer heb. Ook via KPN zie ik nergens meer een Spotify optie.

Heb verder ook geen bericht gehad dus ik begrijp niet zo goed wat er nu aan de hand is.

Mvg,

Wesley

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 27 maart 2020

Hoi @Kaatje65 . Kun jij je profiel aanvullen en als je dat gedaan hebt hier een seintje geven? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 27 maart 2020

Hoi @Wesleyvk . Ik heb gezocht met de gegevens in je profiel. 

Ik kom een overgezet mobiel telfort abonnement tegen maar daar is geen spotify bij te vinden. Zie ik iets over het hoofd? Alle info is welkom

• Deelnemer
  • 8 reacties
  • 27 maart 2020

Mijn mobiel is inderdaad overgezet naar KPN. Dit ivm met overname van Telfort.

Vorige maand heb ik Spotify aangevraagd en deze gewoon kunnen activeren. Alleen sinds vandaag (kan iets langer zijn dan vandaag) heb ik het blijkbaar niet meer.

Er was bij de eerste aanvraag wel een beetje gedoe. Wellicht dat ik daar eerste aanvraag misschien geannuleerd heb?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 27 maart 2020

@Wesleyvk . Dank voor de info!

Ik ben er ook nog even iets dieper ingedoken. Het lijkt er op dat er op de dag dat het besteld is ook gelijk een annulering van spotify in het systeem is gekomen. Dat komt dus wel overeen met wat je schrijft. 

Mijn advies is om spotify opnieuw aan te vragen via MijnKPN.  Je krijgt dan binnen een dag een nieuwe activatiecode waarmee je je huidige account weer kunt activeren. :-)

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 27 maart 2020

Hoi! Ik heb Spotify premium bij mijn kpn abonnement in. Kan ik met meerdere mensen gebruik maken met dit account? 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 maart 2020

Beste KPN mijn spotify account werkt niet meer, hij staat nu op free en niet meer op premium

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22149 reacties
  • 27 maart 2020

Heb je recent verlengd of een ander abonnement afgesloten?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • 12980 reacties
  • 28 maart 2020

@Bdikken99, meerdere mensen zouden er gebruik van kunnen maken. Maar, je kan niet tegelijkertijd luisteren! Dus luister jij, en iemand anders gaat Spotify aanzetten, dan wordt jij eruit gegooid zeg maar. Dat lijkt me niet heel fijn. Daar is Spotify Family juist voor!

@Deeny, dat is niet de bedoeling! Heb je iets gewijzigd in je abonnement? Ik help je graag verder hiermee, wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 maart 2020

Ik heb spotify aangezet bij KPN. Hoe koppel ik mijn huidige spotify premium aan KPN?

sking
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 maart 2020

Hoi ik heb hetzelfde probleem nieuwe telefoon maar ik kan spotify premium niet meer installeren omdat het email adres waaraan dit account gekoppelt is niet meer bestaat,

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 28 maart 2020

Helaas ben ik zowel mijn accountgegevens kwijt als wachtwoord van mijn spotify premium account.

Activatiecode kan ik niet aanvragen omdat het mailadres niet klopt..

Hellluuup, is er een andere manier om achter je login en wachtwoord te komen KPN?

alvast bedankt voor de hulp.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 28 maart 2020

Bij het opvragen van de Spotify activeringscode wordt mijn e-mail adres niet herkent. Hoe kom ik nu aan de activeringscode?

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 29 maart 2020

Al een tijd geleden mijn mobiele KPN abonnement verlengd, toen geen Spotify premium meer gekozen omdat na verlenging van het abonnement geen korting meer werd gegeven op Spotify.

Ondanks dat spotify dus niet meer aan mijn mobiele abonnement gekoppeld is, staat het account nog altijd op premium.

geen probleem natuurlijk, maar wel vreemd.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 maart 2020

Ben mijn gebruikersnaam en ww vergeten. Wil mijn Spotify ook op mijn tablet activeren.  Kunnen jullie mij aan mijn gebruikersnaam helpen. Bvd

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

@Deeny je krijgt binnen 3 uur een nieuwe activatiecode per mail!

@sking, @edy, @CCM Martens   welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. 06-nummer en klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. 

@dvz1975 normaliter wordt dit binnen 30 dagen omgezet. Mochten die al voorbij zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je gegevens? Wellicht is er dan iets misgegaan. 

@Leusden welkom! Heb je je Spotify wellicht gekoppeld aan je Facebook account? Als dat niet zo is, vul jij dan ook je forumprofiel aan met je gegevens? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je ermee. 

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 29 maart 2020
Marcia_ schreef:

@Deeny je krijgt binnen 3 uur een nieuwe activatiecode per mail!

@sking@edy@CCM Martens   welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. 06-nummer en klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. 

@dvz1975 normaliter wordt dit binnen 30 dagen omgezet. Mochten die al voorbij zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je gegevens? Wellicht is er dan iets misgegaan. 

@Leusden welkom! Heb je je Spotify wellicht gekoppeld aan je Facebook account? Als dat niet zo is, vul jij dan ook je forumprofiel aan met je gegevens? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je ermee. 

Gegevens aangevuld

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 29 maart 2020

@dvz1975 Wanneer ik zoek op jou 06-nummer vind ik twee premium activaties. Eentje die verlopen is/beΓ«indigd en eentje die gekoppeld lijkt aan een ander abonnement, waar ik zo 1,2,3 niet achter kan komen. Je kunt hier het beste contact voor opnemen met Spofity zelf,  maar als je gewoon wilt genieten van Spotify Premium, zou ik geen slapende honden wakker maken.:speak_no_evil:  Via ons, op het doorgegeven adres, betaal je in ieder geval niet meer! :hugging:

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 29 maart 2020
Lisa schreef:

@dvz1975 Wanneer ik zoek op jou 06-nummer vind ik twee premium activaties. Eentje die verlopen is/beΓ«indigd en eentje die gekoppeld lijkt aan een ander abonnement, waar ik zo 1,2,3 niet achter kan komen. Je kunt hier het beste contact voor opnemen met Spofity zelf,  maar als je gewoon wilt genieten van Spotify Premium, zou ik geen slapende honden wakker maken.:speak_no_evil:  Via ons, op het doorgegeven adres, betaal je in ieder geval niet meer! :hugging:

Dan laten we de hond maar lekker slapen. πŸ˜‰

sking
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 maart 2020

Oke ik heb mijn profile aangevuld.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 29 maart 2020

@sking Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb een nieuwe activatiecode naar je gmail adres gestuurd! Binnen 3 uur ontvang je deze en kun je een ander spotify account koppelen. Wat je waarschijnlijk wΓ©l kan doen is aan Spotify vragen om jouw afspeellijsten te verhuizen naar het andere account. Ik weet namelijk niet hoe je het e-mailadres/ gebruikersnaam kunt wijzigen als deze niet meer actief is en je geen verificatie mails meer kunt ontvangen:thinking: .

sking
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 maart 2020

Bedankt Lisa het werkt weer.

Rusbach
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 maart 2020

Ik heb een Alles-in-1 Standaard glasvezel abonnement.

Spotify Premium is daarbij gratis, heb ik ook jaren van genoten.

Alleen sinds +/- afgelopen zaterdag kan ik niet meer inloggen. De gebruikersnaam lijkt niet meer te bestaan.

Is dit een probleem bij KPN?