Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 30 maart 2020

Hoi @Rusbach . Het zou goed kunnen dat er aan onze kant iets is misgegaan.

Kun jij je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

Mijn premium spotify doet het niet meer

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 30 maart 2020

Hoi @The young one : Kun jij jouw profiel aanvullen en mij hier vervolgens een seintje geven? 

Rusbach
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 maart 2020

Inmiddels gedaan.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 30 maart 2020
Rusbach schreef:

Inmiddels gedaan.

Zou je nog even goed kunnen kijken naar je gegevens, @Rusbach ? Je huisnummer klopt volgens mij niet en het klantnummer dat je vermeldt ook niet. Het klantnummer vind je op je factuur. J

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27629 reacties
  • 31 maart 2020

Hoi @Johnny Nova : kun jij je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik begrijp dat je een eigen betaald premium account hebt bij spotify? Heb je die opgezegd?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 maart 2020

Inmiddels opgezegd en activatielink bij kpn gekregen en geactiveerd. Kpn geeft aan dat het abonnement automatisch wordt omgezet als mijn premium bij spotify afgelopen is.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 31 maart 2020

Ons spotify premium werkt niet meer.

We weten het wachtwoord niet meer 

(En voor heen was er een inlog met Facebook, maar FB is verwijderd.

Wat nu te doen?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @MarleenZ. Welkom! Wat jammer dat je nu niet meer kan inloggen. Zal ik een nieuwe activatiecode toesturen, dan kan je daarmee een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Laat je jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer achter op het KPN Forum Profiel? Dan kunnen we een nieuwe code toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 31 maart 2020

Hallo, ik heb al een tijdje een Spotify Premium account en die heb ik nu maar eens opgezegd om gebruik te gaan maken van het spotify account dat bij mijn KPN abonnement zit. Hiervoor heb ik nog een activatiecode nodig. Hoe kom ik daar alsnog aan?

Rusbach
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 31 maart 2020
Bart_ schreef:
Rusbach schreef:

Inmiddels gedaan.

Zou je nog even goed kunnen kijken naar je gegevens, @Rusbach ? Je huisnummer klopt volgens mij niet en het klantnummer dat je vermeldt ook niet. Het klantnummer vind je op je factuur. J

Dag Bart,

OK, klantnr en huisnr staan nu goed.

Anton

• 2 reacties
  • 31 maart 2020

Heb al twee keer Spotify premium geactiveerd en twee keer betaald 0.01 cent  en teruggeboekt maar nog steeds geen Spotify premium nu is er 9.95 van mijn rekening gehaald voor iets wat ik niet heb. Ben naar de KPN app gegaan om dit te veranderen kan ik niet want ik heb geen Spotify premium🀷hoe is dit mogelijk

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23592 reacties
  • 31 maart 2020
Rusbach schreef:
Bart_ schreef:
Rusbach schreef:

Inmiddels gedaan.

Zou je nog even goed kunnen kijken naar je gegevens, @Rusbach ? Je huisnummer klopt volgens mij niet en het klantnummer dat je vermeldt ook niet. Het klantnummer vind je op je factuur. J

Dag Bart,

Anton

Dankjewel, ik zie wel dat is gekoppeld aan gebruikersnaam Rusbach. Log je ook in op dit account? Zo ja, dan stuur ik je een nieuwe code om het weer te koppelen aan de Premium versie. 

Ik hoor graag van je. 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 1 april 2020

Ik heb een spotify premium via KPN, staat ook aan in mijn hussel, maar op Spotify zelf doet die het niet, heb activatiecode opnieuw van KPN ontvangen, maar Spotify geeft aan dat het momenteel helaas niet mogelijk is om te upgraden naar premium; ik kan dus nergens vinden waar de activatiecode kan invullen?? Wie weet een oplossing?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Erwin van KPN
Moderator

@McSleth @Rominiel : Kunnen jullie je profiel invullen en vervolgens hier een seintje geven? Dan ga ik kijken hoe de vork in de steel zit. 

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 april 2020

Done.

Erwin van KPN
Moderator

@McSleth : dankjewel. Ik zie dat er momenteel een actief spotify abonnement is. Die is gekoppeld aan een facebook account. Herken jij dit?

Als je wilt, koppel ik dat account los en krijg je een nieuwe activatie code. 

Rusbach
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 1 april 2020
Alex_P schreef:
Rusbach schreef:
Bart_ schreef:
Rusbach schreef:

Inmiddels gedaan.

Dag Bart,

Anton

Dankjewel, ik zie wel dat is gekoppeld aan gebruikersnaam Rusbach. Log je ook in op dit account? Zo ja, dan stuur ik je een nieuwe code om het weer te koppelen aan de Premium versie. 

Ik hoor graag van je. 

Dat is correct, graag een nieuwe code naar mijn Kpnmail adres.

alvast bedankt,

Anton

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32

Ha @Rusbach, ik heb je een nieuwe activatiecode per mail gestuurd. Die ontvang je binnen drie uur op je kpnmail-adres.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
TRoks schreef:

Ik heb een spotify premium via KPN, staat ook aan in mijn hussel, maar op Spotify zelf doet die het niet, heb activatiecode opnieuw van KPN ontvangen, maar Spotify geeft aan dat het momenteel helaas niet mogelijk is om te upgraden naar premium; ik kan dus nergens vinden waar de activatiecode kan invullen?? Wie weet een oplossing?

Hoi @TRoks. Welkom op het KPN Forum! Je kan op deze pagina jouw activatiecode invoeren en een Spotify Premium account aanmaken. Als het niet lukt, laat dan jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Wij zullen dan een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Erwin van KPN
Moderator

@McSleth : ik heb je privΓ©berichtje ontvangen. Je spotify is nu op free gezet en ik heb een nieuwe activatiecode naar het e-mail adres gestuurd dat je ook op het forum gebruikt.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 2 april 2020

@Vikash, ik heb een activatiecode ontvangen van KPN, maar in App Spotify staat letterlijk β€œ Je kunt in de App niet upgraden naar Premium. Tsja , wij vinden het ook niet ideaal”  Ik kan dus niet bij veldje komen waar je activatiecode moet invullen.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 2 april 2020

@Vikash. via website kan ik het ook niet vinden, want kan daar niet inloggen met KPN-ID

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Mijn excuses. Ik ben vergeten om het juist linkje in mijn bericht te plaatsen. Zou je op de onderstaande pagina jouw activatiecode willen invullen?

Activeer jouw Spotify Premium van KPN

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 2 april 2020

@Vikash, dank je, ik heb premium terug.  Wel zo fijn nu met verplicht thuiswerken Top