Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Nieuwkomer
  • April 2, 2020

Ik heb een kpn telefoon abonnement met spotify premium .Nu kan ik helemaal niet meer inloggen bij spotify .Melding je kan maar 14 gebruik maken in het buitenland.Wat kan ik daar aan doen.

Dank je wel,

Nico

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • April 2, 2020

Ik zag net in mijn facturen dat ik gratis spotify premium heb. Hoe kan ik deze instellen?

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 2, 2020

@Faither010 Welkom hier! Die melding die je geeft is mij niet bekend. Wanneer krijg je deze melding precies? Je kunt dus helemaal niet inloggen op je account? 
Ik ben bang dat dit weinig te maken heeft met de Premium licentie en meer in het account zelf zit. Wij kunnen je alleen een activatieccode toesturen, voor de rest hebben wij geen inzage in de gegevens. Heb je al contact gehad met Spotify hierover?

@Qian. Om gebruik te kunnen maken van Spotify heb je allereerst een Spotify account nodig. Je kunt je via de website van Spotify registreren. Als dit is gebeurd, dan kun je een Spotify activatiecode aanvragen via onze website, je hebt immers recht op één gratis Premium licentie. Je ontvangt de code in de e-mail. Als je klikt op de link, word je doorverwezen naar de website van Spotify. Daar dien je in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord en hups wordt je of automatisch op premium gezet of je kunt de code invoeren. 

Kun je hiermee uit de voeten? Laat het maar weten! 

• Nieuwkomer
  • April 2, 2020

@Faither010 Welkom hier! Die melding die je geeft is mij niet bekend. Wanneer krijg je deze melding precies? Je kunt dus helemaal niet inloggen op je account? 
Ik ben bang dat dit weinig te maken heeft met de Premium licentie en meer in het account zelf zit. Wij kunnen je alleen een activatieccode toesturen, voor de rest hebben wij geen inzage in de gegevens. Heb je al contact gehad met Spotify hierover?

@Qian. Om gebruik te kunnen maken van Spotify heb je allereerst een Spotify account nodig. Je kunt je via de website van Spotify registreren. Als dit is gebeurd, dan kun je een Spotify activatiecode aanvragen via onze website, je hebt immers recht op één gratis Premium licentie. Je ontvangt de code in de e-mail. Als je klikt op de link, word je doorverwezen naar de website van Spotify. Daar dien je in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord en hups wordt je of automatisch op premium gezet of je kunt de code invoeren. 

Kun je hiermee uit de voeten? Laat het maar weten! 

Ik heb al een spotify account, maar als ik de code wil aanvragen krijg ik een melding dat het email adres niet klopt. Moet ik mijn spotify account eerst met kpn koppelen?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 3, 2020

@Qian., als je al een 'Free' Spotify account hebt en geen code hebt ontvangen, kunnen we die nasturen. Wil je daarvoor even jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer en opnieuw een seintje geven?

• Nieuwkomer
  • April 3, 2020

Ik heb mijn Spotify activatie code ontvangen van KPN, echter als ik hem probeer te verzilveren in de account setup van Spotify, krijg ik een foutmelding (al een paar dagen). Spotify zelf is niet bereikbaar (niet telefonisch en niet via email). Wat te doen?

• Nieuwkomer
  • April 3, 2020

goedemiddag,

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengt en dus ook mijn Spotify Premium.

Vanaf de datum dat het nieuwe contract is ingegaan werkt Sportify Premium niet meer.

Alle tips welke ik op dit forum heb gelezen heb ik geprobeerd maar nog steeds staat mijn account op "free”.

De apps op de verschillende apparaten heb ik allemaal uitgelogd en verwijderd, niks helpt!

Op mijn factuur staat inmiddels ook dat de eerste termijn afgeschreven is.

Wanneer ik via de KPN site mijn telefoonnummer of emailadres invul om een activatiecode voor Premium te ontvangen, geeft het systeem aan mijn gegevens niet te kennen.

graag jullie reactie,

groet MG0309

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @MariekeVB . Wat voor foutcode is dat precies? Kun je je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? 

Erwin van KPN
Moderator

@MG0309 : Kun jij je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je kijken. 

• Nieuwkomer
  • April 4, 2020

Hallo, ik merkt nu ik een nieuw apparaat heb dat ik geen Spotify meer krijg van KPN maar nu wel extra geld voor Spotify van mijn rekening afgetrokken wordt. €9.95

HOE KAN DAT?

Admin: samengevoegd met verzameltopic

• Nieuwkomer
  • April 4, 2020

Goedendag,

Enige tijd geleden ben ik van mailadres veranderd en sindsdien kan ik geen gebruik meer maken van mijn Spotify Premium account.

Zijn in de tussentijd verhuisd en weet niet meer zeker welk e-mailadres ik daarvoor gebruikte en ook wachtwoord weet ik niet meer zeker

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

• Nieuwkomer
  • April 4, 2020

Goedendag,

Enige tijd geleden ben ik van mailadres veranderd en sindsdien kan ik geen gebruik meer maken van mijn Spotify Premium account.

Zijn in de tussentijd verhuisd en weet niet meer zeker welk e-mailadres ik daarvoor gebruikte en ook wachtwoord weet ik niet meer zeker

Los daarvan, bijna vergeten, ben ik mijn complete afspeellijst kwijt.

• Nieuwkomer
  • April 4, 2020

Hoi Erwin,

Inmiddels de nodige gegevens gevuld.

groet MG0309

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Top, @MG0309, je ontvangt binnen drie uur een sms met een nieuwe activatiecode!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Golfgep welkom! Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. 06-nummer en klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, we helpen je er graag verder mee. 

• Nieuwkomer
  • April 4, 2020

Hi Marcia,

Profiel ingevuld, hoop dat het compleet genoeg is

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • April 4, 2020

@Golfgep, meer dan compleet genoeg, dank je! Ik zie dat op de mobiele abonnementen geen Spotify actief is. Het zit echter wel in je vaste abonnement. Alleen, daar is het nooit geactiveerd. We hebben je in 2015 een activatiecode gestuurd, maar die is nooit gebruikt. Ik heb je die opnieuw gestuurd, dan kun je daarmee een  Spotify account, bestaand of een nieuwe, Premium maken.  Je krijgt de code binnen 24 uur op het e-mailadres dat je ook op het forum gebruikt.

Je geeft verder aan dat je al een account hebt, weet je zeker dat die Premium was, en niet nog gewoon Free? Als dat andere account wél Premium was, dan heb je die waarschijnlijk via Spotify zelf. In dat geval raad ik je aan om, als je het wachtwoord van dat account nog weer, in te loggen op de Spotify website. Daar kun je Premium beëindigen als dat actief is en je e-mailadres te wijzigen. Je kunt dan dit account weer opnieuw Premium maken met de code van ons.

Weet je het wachtwoord niet meer, neem dan contact op met Spotify. Normaliter kun je dan het wachtwoord resetten, maar als dit account een e-mailadres gebruikt wat je niet meer hebt kan dat niet. Als Spotify je toegang tot het account kan herstellen, kun je ook bovenstaande uitvoeren. Als Spotify dat niet kan, dan kun je een nieuw account aanmaken en die Premium maken met onze code. Spotify kan dan wel je afspeellijsten kopiëren naar dat account.

MarjanTeijema
Nieuwkomer

Spotify opgezegd per 1 april 

maar volgens de gebruiker is hij  nog actief. 

Om onbedoelde kosten te voorkomen wil ik dat graag weten 

Groetjes Marjan 

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • April 4, 2020

Hallo, ik merkt nu ik een nieuw apparaat heb dat ik geen Spotify meer krijg van KPN maar nu wel extra geld voor Spotify van mijn rekening afgetrokken wordt. €9.95

HOE KAN DAT?

@Alida47, welkom op het forum! Om op een nieuw apparaat gebruik te kunnen maken van je bestaande Spotify Premium moet je op dat apparaat inloggen met het goede Spotify account. Degene die je Premium gemaakt hebt met de code van ons. Als je niet zeker meer weet wat je gebruikersnaam is van het account dat je Premium hebt gemaakt, vul dan je  forumprofiel in en laat dat hier even weten. Dan kijk ik dit voor je na. :)

Wat betreft de prijs, dat klopt. Die is per 1 april gelijkgetrokken met de prijs die Spotify zelf rekent. Je betaalt nu €9,99 in plaats van €8,99. Hier heb je per e-mail bericht van gehad.

Spotify opgezegd per 1 april 

maar volgens de gebruiker is hij  nog actief. 

Om onbedoelde kosten te voorkomen wil ik dat graag weten 

@MarjanTeijema, welkom! Dit klopt. Nadat je Spotify Premium bij ons opzegt stopt de facturatie per direct. Wij geven door aan Spotify dat Premium beëindigt moet worden. Spotify verwerkt dit 1x per maand, op de datum dat het oorspronkelijk geactiveerd werd. Dus het account zal nog maximaal tot aan 1 mei actief blijven. 

• Nieuwkomer
  • April 4, 2020

Ik wil sporiy hoe kom ik daar

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Gerrit, welkom op het forum. 

Wat bedoel je precies? Hoe je los Spotify erbij kunt nemen? Dit kan via Mijn KPN. Of heb je al Spotify en probeer je in te loggen of iets in die richting? 

Zo ja, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

• Nieuwkomer
  • April 7, 2020

Hoi,

Ik ben onlangs verhuisd, heb m’n oude abonnement opgezet (alles in 1) en op een nieuw adres een nieuw abonnement gestart (Hussle), daarbij is tijdelijk mijn Spotify teruggezet naar Free. Ik heb wel dezefde KPN ID gehouden.

Nu wil ik Spotify heractiveren via de mail die ik daarvoor ontvangen heb, volgens de bevestigingsmail is het geactiveerd. Maar in mijn Spotify is het nog steeds een Free account (al anderhalve week). Het lijkt alsof er iets misgaat tussen KPN en Spotify. Kent iemand dit probleem?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Hoi, wij hebben thuis een alles-in-1 standaard abonnement met gratis Spotify premium. Nou willen wij alleen het premium van het ene account naar een andere zetten. Hoe kunnen we dat doen?

Met Vriendelijke Groet,

Mitchell Raats

Ik heb al jaren Spotify Premium, sinds februari via KPN. Bij Mijn KPN zie ik dat Spotify aanstaat, er wordt echter nog steeds elke maand geld afgeschreven door Spotify zelf. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb Spotify eerder ook al omgezet naar free en toen weer naar Premium.

Groet,

Monique

• Nieuwkomer
  • April 8, 2020

Goedemorgen, 

Ik heb al meerdere keren en op verschillende wijze getracht antwoord te krijgen op dat ik betaal voor Spotify Premium maar dat ik hier geen activatiecode voor ontvangen heb en als ik deze wil opvragen KPN mijn emailadres en telefoonnummers niet (her)kent…. Hoe kan ik deze nu opvragen of opzeggen aangezien ik hier al maanden mee bezig ben en geen enkele reactie vanuit KNP ontvang. Gr Claudia 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic