Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 16, 2020

@hamaka dat kan inderdaad gebeuren! Gelukkig is dat ook snel weer opgelost :blush:  Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode +huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Met die gegevens kan ik het abonnement achterhalen en een nieuwe code toesturen! Ik hoor graag van je als het gelukt is met het invullen van je profiel!

• Nieuwkomer
  • April 16, 2020

Ik zou graag een code voor spotifypremium ontv

• Nieuwkomer
  • April 16, 2020

Hallo! Ik heb bij mijn abonnement een spotify premium account gekozen. Nu ben ik dat al een behoorlijke tijd vergeten te activeren, maar betaalde gewoon een 10tje per maand aan spotify voor een premium account. Ik heb inmiddels de activatiecode gevonden maar als ik deze invoer staat er dat de code is gedeactiveerd en niet meer gebruikt kan worden om spotify premium te activeren. Gaarne hulp!

Warme groet

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 17, 2020

Ik zou graag een code voor spotifypremium ontv

Hey @Edjeholla, heb je Spotify geactiveerd op je KPN-abonnement? 

Hallo! Ik heb bij mijn abonnement een spotify premium account gekozen. Nu ben ik dat al een behoorlijke tijd vergeten te activeren, maar betaalde gewoon een 10tje per maand aan spotify voor een premium account. Ik heb inmiddels de activatiecode gevonden maar als ik deze invoer staat er dat de code is gedeactiveerd en niet meer gebruikt kan worden om spotify premium te activeren. Gaarne hulp!

Warme groet,

Hi @Jev92 , welkom hier.  Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan regelen we een nieuwe code voor je :)

• Nieuwkomer
  • April 18, 2020

Ik krijg het ook niet voor elkaar. Ik dacht hem omgezet te hebben maar kreeg nog steeds reclame tussendoor. Als ik via die pagina nogmaals activeer staat er dat ik al een account hebt via KPN. Maar als ik inlog staat er dat ik nog steeds de gratis versie heb.

• Nieuwkomer
  • April 18, 2020

Ik zie dat ik een fout heb gemaakt en de activatiecode gebruikt bij mijn verkeerde spotify account.

Graag zou ik een nieuwe code krijgen zodat ik deze kan activeren op het juiste account.

Ik hoor het graag.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 18, 2020

Hi @Burn, welkom hier. 

Kan gebeuren, ik kan een nieuwe voor je aanvragen. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

• Nieuwkomer
  • April 18, 2020

Ik heb mijn kpn profiel aangevuld met wat nodig is als het goed is. Mocht er meer nodig zijn hoor ik het graag

• Nieuwkomer
  • April 18, 2020

Is het juist dat ik de (gratis) spotify niet kan gebruiken via google assistent voor sonos boxen?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 19, 2020

@Burn, ik heb het gekoppelde Spotify account losgekoppeld en een nieuwe activatiecode toegestuurd! Deze kan je dan gebruiken voor het juiste account :wink:

@Ainir, sinds november vorig jaar kan je ook een Spotify Free account koppelen met Sonos. Alleen heb je dan niet alle opties, en krijg je reclames tussendoor (zie eigen website van Sonos). Het koppelen van Sonos en Spotify aan Google Assistent ligt buiten onze ondersteuning, maar ik lees nergens iets over dat het met Spotify Free niet zou lukken. Deze website is nog handig om te checken!

Mvanurk
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2020

Ik heb spotify premium, betaal iedere maand via kpn factuur. Echter als ik de activatiecode wil opvragen herkent de site mijn email en mobiele nummer niet. Hoe kan ik de activatie code ontvangen?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 19, 2020

@Mvanurk, dan help ik je graag aan een nieuwe code! Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators. Ik hoor graag wanneer je hem aangevuld hebt, dan kunnen we je verder helpen!

• Nieuwkomer
  • April 19, 2020

middag,

in mijn abbo staat spotify premium gewoon aan, hoe kan ik inloggen hiermee? heb geen code en mijn account is teruggezet naar standaard.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@nielsi Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij voor jou uitzoeken of we een nieuwe activatiecode kunnen toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

• Nieuwkomer
  • April 19, 2020

heb ik al gedaan.

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 19, 2020

@nielsi Er is een activatiecode naar je onderweg! Binnen 3 uur ontvang je deze:blush:

constant nuytens
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Mijn spotify premium abonnement laat plotseling reclame horen en biedt alleen nog maar shufflemogelijkheid. 

• Nieuwkomer
  • April 19, 2020

Hallo ik weet mijn inoggegevens niet meer bij spotify

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 19, 2020

Mijn spotify premium abonnement laat plotseling reclame horen en biedt alleen nog maar shufflemogelijkheid. 

Hi @constant nuytens. Dit betekent dat je Spotify om is gezet naar Free. Heb jij nog wel een Premium versie via ons? Zo ja, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik meekijken. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 19, 2020

Hallo ik weet mijn inoggegevens niet meer bij spotify

Hi @mergeljoep, op deze pagina kun je op basis van je e-mailadres je wachtwoord resetten en daarna weer opnieuw inloggen. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • April 20, 2020

@constant nuytens, dank voor het invullen van je profiel! Ik zie hier dat we jou vorige maand een activeringscode hebben gestuurd maar dat die nog niet is gebruikt. Ik heb de code zojuist opnieuw gestuurd. Je ontvangt hem binnen een paar uur per sms. Daarmee kun je dan hier je Spotify account Premium maken. 

constant nuytens
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

@constant nuytens, dank voor het invullen van je profiel! Ik zie hier dat we jou vorige maand een activeringscode hebben gestuurd maar dat die nog niet is gebruikt. Ik heb de code zojuist opnieuw gestuurd. Je ontvangt hem binnen een paar uur per sms. Daarmee kun je dan hier je Spotify account Premium maken. 

Hallo Erik, veel dank voor jouw hulp. Heb weer mijn premium abonnement. Nogmaals dank en groet

Roi
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • April 20, 2020

Goedenavond,

Helaas is vandaag mijn Spotify Premium abonnement gestopt.

Ik heb sinds een klein maandje mijn abonnement verlengt incl nieuwe telefoon. Ik heb bij het abonnement opnieuw spotify besteld. In mijn Kpn app staat de Spotify optie ook aan.

Ik geloof niet dat ik een “nieuwe” activatiecode heb gekregen maar het kan zijn dat ik abuis ben.

Help please…

met vriendelijke groet,

Obed

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 20, 2020

Hallo @Roi Het kan gebeuren dat bij een omzetting van een abonnement het Spotify-account het allemaal niet meer snapt. ;-) Ik heb je account zonet teruggezet naar ‘Free’ en er komt een nieuwe activatiecode naar je toe waarmee je het account weer naar Premium kunt zetten. 

• Nieuwkomer
  • April 20, 2020

Goedenavond, zelfde probleem hier

met Sonos Beam. Alles goed ingesteld, met

mijn KPN-Premium Abbo werkt het niet, met het abbo van mijn zoon wél. Wat is oplossimg ?