Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Ik heb het alles in 1 pakket met spotify premium maar ik kan geen activatie code aanvragen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • April 21, 2020

Hallo ik weet mijn inoggegevens niet meer bij spotify

Hi @mergeljoep, op deze pagina kun je op basis van je e-mailadres je wachtwoord resetten en daarna weer opnieuw inloggen. 

Als ik mijn gebruikersnaam invul word gezegd dat hij niet goed is en nu

• Deelnemer
  • April 21, 2020

Ik wil graag een nieuwe activatiecode voor spotify premium.

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 21, 2020

Goedenavond, zelfde probleem hier

met Sonos Beam. Alles goed ingesteld, met

mijn KPN-Premium Abbo werkt het niet, met het abbo van mijn zoon wél. Wat is oplossimg ? 

Dat is gek, @JB2112 Dus met het ene account werkt het niet en met een ander account wel? Ik durf je oprecht niet te zeggen hoe dat kan. Wellicht is het goed om die vraag eens bij Sonos neer te leggen. 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 21, 2020

Ik heb het alles in 1 pakket met spotify premium maar ik kan geen activatie code aanvragen.

Dan kijk ik graag voor je na hoe het zit, @Jeroen Engel Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 21, 2020

Hi @mergeljoep, op deze pagina kun je op basis van je e-mailadres je wachtwoord resetten en daarna weer opnieuw inloggen. 

Je hebt je wachtwoord via deze weg opnieuw ingesteld? Als ik het goed lees krijg je dan een mail met je gebruikersnaam. Als daar iets niet goed gaat zou je even contact moeten opnemen met Spotify. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik wil graag een nieuwe activatiecode voor spotify premium.

Dat is mogelijk. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Je ontvangt binnen 3 uur een sms met daarin een activatiecode. 

• Deelnemer
  • April 21, 2020

Goedemorgen,

ik zou graag een nieuwe activatiecode ontvangen. 

Ik heb mijn abonnement gewijzigd en nu doet premium het niet meer.

Ik heb dit al eerder gehad. Toen heb ik via sms een nieuwe code ontvangen.( was toen wel naar een kpn winkel gegaan, zijn nu dicht helaas.)

met vr. gr J. Hielkema

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 21, 2020

@J.hielkema, ik zie via jouw gegevens dat sinds vandaag een nieuwe gebruikersnaam gekoppeld is. Is het voor jou nu dus opgelost?

• Deelnemer
  • April 22, 2020

Ja het is opgelost. Bedankt!

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 22, 2020

Mooizo, @J.hielkema. Dank voor je bericht. Veel luisterplezier :) 

• Nieuwkomer
  • April 22, 2020

Ik heb een kpn abonnement met spottify premium. Geen activeringscode. Misschien wel gekregen. Niettoegepast en niet meer te vinden. Kan ik een nieuwe activeringscode krijgen?

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • April 22, 2020

Sinds 4 maanden heb ik een hussel abonnement met een premium spottify. 
Tot nu toe niet gebruikt, omdat ik niet weet war ik als digibeet moet doen.

Bestaat er een stappenplan om de bol op verschillende apparaten te activeren?

• Nieuwkomer
  • April 22, 2020

Spotify deed het in het verleden, maar nu niet meer. Hoe moet ik dat weer activeren?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Annasuzanna2, welkom! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en hier even laat weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je aan een nieuwe activatiecode. Het activeren wordt in de mail verder duidelijk uitgelegd.  Voor wat betreft het gebruik van Spotify: je kunt een app downloaden op de meeste apparaten of gebruik maken van de webplayer op bijvoorbeeld een laptop op pc. Op de website van Spotify staat heel mooi uitgelegd hoe dat werkt. 

@Bert4 welkom! Vul jij ook je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan stuur ik je een nieuwe code toe. 

• Nieuwkomer
  • April 23, 2020

Je hebt je wachtwoord via deze weg opnieuw ingesteld? Als ik het goed lees krijg je dan een mail met je gebruikersnaam. Als daar iets niet goed gaat zou je even contact moeten opnemen met Spotify. 

Het is inmiddels alweer gelukt

• Nieuwkomer
  • April 23, 2020

Hoe kom ik aan een code voor Spotify? Al jaren staat op mijn factuur : graties spotify premium, maar tot nu toe nooit iets mee gedaan. Nu wil ik er iets meedoen maar kan niet erin komen

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • April 23, 2020

Hallo @slodsam,
Dat is zonde natuurlijk, lukt het niet om via kpn.com/activeerspotify een code op te vragen met je gegevens? Zo niet, dan kan je alvast je forumprofiel aanvullen met je gegevens (alleen de vakjes met Privé invullen, dan blijft dit alleen zichtbaar voor jou en moderators).
Dan kunnen KPN moderators voor je aan de slag. 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 23, 2020

Hoe kom ik aan een code voor Spotify? Al jaren staat op mijn factuur : graties spotify premium, maar tot nu toe nooit iets mee gedaan. Nu wil ik er iets meedoen maar kan niet erin komen

Ik kijk het graag voor je na @slodsam. Als je je profiel aanvult, zoals Chris al aangeeft, met in elk geval je volledige naam, klantnummer, mobielnummer en adresgegevens ga ik aan de slag. 

• Nieuwkomer
  • April 24, 2020

Ik heb een compleet pakket van KPN met daarin Premium Spotify, helaas kan ik niet meer inloggen op mijn account, ik heb van alles geprobeerd.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • April 24, 2020

Hoi @RobbieGreve, welkom! Heb je geprobeerd om hier je wachtwoord te resetten? Als dat ook niet lukt, vul dan je forumprofiel in en laat dat hier weten. Dan kunnen we hier kijken met welk account je Premium bent. 

• Nieuwkomer
  • April 24, 2020

ik heb spotify premium en wil dat stopzetten.dit lukt mij niet via de ap

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Cathorema, welkom! Wat gaat er mis in de app? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier een weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 

• Nieuwkomer
  • April 25, 2020

Hallo,

Wij hebben KPN compleet met spotify, Dit is nu gekoppeld aan het account van mijn vrouw maar we willen dit overzetten naar een ander account. Zouden jullie het oude account kunnen downgraden en een nieuwe code toesturen om het andere account te upgraden?

Groet,

M

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 25, 2020

Hallo,

Wij hebben KPN compleet met spotify, Dit is nu gekoppeld aan het account van mijn vrouw maar we willen dit overzetten naar een ander account. Zouden jullie het oude account kunnen downgraden en een nieuwe code toesturen om het andere account te upgraden?

Groet,

M

Hi M, welkom hier. 

Dit kan zeker. Ik zie echter dat het account die jij noemt op een totaal ander adres staat, in Pijnakker. Een oud adres toevallig?