Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Topper
  • April 25, 2020

In mijn nieuwe ipad wil ik Spotify gebruiken.

ik krijg de melding dat ik Spotify al geactiveerd heb. Is ook zo alleen ik krijg Spotify free met de advertenties. Een nieuwe code opvragen gaat niet omdat ik de melding krijg dat het email adres niet bekend. * en dit is toch echt het juiste email adres.

sytse van der Bij

*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy.

• Nieuwkomer
  • April 26, 2020

Hallo,

Wij hebben KPN compleet met spotify, Dit is nu gekoppeld aan het account van mijn vrouw maar we willen dit overzetten naar een ander account. Zouden jullie het oude account kunnen downgraden en een nieuwe code toesturen om het andere account te upgraden?

Groet,

M

Hi M, welkom hier. 

Dit kan zeker. Ik zie echter dat het account die jij noemt op een totaal ander adres staat, in Pijnakker. Een oud adres toevallig? 

Ja dat is het adres waar we woonden toen we het abonnement  afsloten. Zijn ondertussen verhuisd.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 26, 2020

Hi @Sytse1 ,

Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan een moderator jou een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

• Topper
  • April 26, 2020

Hallo Noordzee,

De gevraagde gegevens heb ik ingevuld.

Sytse

• Topper
  • April 26, 2020

Hoe en wanneer krijg ik de code? Mijn spotify premium is door het jarenlange abonnement bij kpn nog steeds gratis.

• Nieuwkomer
  • April 26, 2020

@Alex_P    ondertussen is het geregeld via de chat

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 26, 2020

@Sytse1, als we het aanvragen dan is het binnen 3 uurtjes binnen. Echter, ik zie een andere mail en ander e-mailadres. Daarnaast is er al een account gekoppeld. Klopt het dat het abonnement niet op jouw naam staat?

@MnTan top! Bedankt voor je terugkoppeling en veel plezier ermee!

• Nieuwkomer
  • April 26, 2020

Beste @Cathorema, welkom! Wat gaat er mis in de app? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier een weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.  

@marcia ik heb alles ingevuld

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 27, 2020

ik heb spotify premium en wil dat stopzetten.dit lukt mij niet via de ap

Hey @Cathorema, dank voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie dat je eerder contact met ons hebt gehad voor het activeren van Spotify Family. Dat lukt helaas niet samen met je Alles-in-1 abonnement. Je wilt nu graag Premium uitschakelen. In de MijnKPN app óf webversie kun je jouw abonnement aanpassen.  Wil je de webversie van MijnKPN eens proberen? 

• Nieuwkomer
  • April 27, 2020

Wij hebben ook een Spotify abonnement bij ons alles in 1 maar zijn de code kwijt,het opvragen voor een nieuwe lukt want kent het emailadres niet..

Kunnen jullie ons helpen

Erwin van KPN
Moderator

@John m  Kun jij je profiel aanvullen en vervolgens hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • April 27, 2020

Gedaan

• Nieuwkomer
  • April 27, 2020

Ik zie op mijn mobiel mijn lijsten in de bibliotheek niet meer. Ik heb spotify Free maar heb Kpn compleet dus gratis premium hoe pas ik dit aan zodat ik mijn opgeslagen lijsten zie. 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • April 27, 2020

Na een reset van mijn toestel naar fabrieksinstellingen, kan ik niet meer inloggen op Spotify in combinatie met mijn KPN Premium. In mijn gegevens staat vermeld dat het nog wel actief is, maar bij het opvragen van de activatiecode krijg ik nu de melding dat het mailadres en/of mobiele nummer niet herkend wordt. Kan iemand mij hierbij helpen alstublieft? Bij voorbaat dank!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • April 27, 2020

Dank voor het invullen, @John m! Ik zie hier dat je in 2018 je code al gebruikt hebt om een account Premium te maken. Dat betekent dat je de code nu niet meer nodig hebt. Je kunt inloggen met het juiste Spotify account, en dan is die al Premium. Ik stuur je een privébericht met de gebruikersnaam van je account. Als je daarvan het wachtwoord niet meer weet kun je die hier resetten.

@Amare, welkom! Als je al een keer een account Premium hebt gemaakt, heb je de code niet meer nodig. Je hoeft dan alleen maar in te loggen met het juiste Spotify account. Als je de gebruikersnaam nog wel weet maar het wachtwoord niet meer, gebruik dan de wachtwoord reset link twee regels hierboven. Weet je de gebruikersnaam niet meer, vul dan je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 27, 2020

Ik zie op mijn mobiel mijn lijsten in de bibliotheek niet meer. Ik heb spotify Free maar heb Kpn compleet dus gratis premium hoe pas ik dit aan zodat ik mijn opgeslagen lijsten zie. 

Hallo @Willeke1966 Als je nu Free hebt, terwijl je via ons Premium zou moeten hebben kan ik je helpen. Ik kan je dan een nieuwe activatiecode sturen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • April 27, 2020

Ik heb alles ingevuld

• Nieuwkomer
  • April 27, 2020

Ik heb het al gevonden ik stond niet op de juiste naam ingelogd probleem opgelost 😉👍

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 28, 2020

Ha @Willeke1966 Goed om te zien! Geniet van de muziek!

• Nieuwkomer
  • April 28, 2020

Ik maak al jaren gebruik van spotify premium gekoppeld aan mijn abbonement.

plotseling krijg ik ineens reclames en moet ik opgraden en betalen.

nergens vind ik de mogelijkheid om aan te melden via kpn

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @1mayama : Kun jij je profiel aanvullen en vervolgens hier een seintje geven als je dat gedaan hebt, dan kijken we met je mee. 

• Nieuwkomer
  • April 28, 2020

Ik wil graag mijn spotify gebruikersnaam aanpassen, maar ik lees overal dat dit niet mogelijk is zou ik misschien een nieuwe activatiecode mogen zodat ik een compleet nieuw account heb. dus een nieuw account op premium en mijn nu malig account dan naar een free account.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @daniellek : kun jij je profiel aanvullen en vervolgens hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

• Nieuwkomer
  • April 29, 2020

Tot aan het einde van deze maand is gratis Spotify Premium onderdeel van mijn KPN account. Ik kon daar gisteren geen gebruik meer van maken. Mijn gebruikersnaam bleek veranderd. Heb met een nieuw wachtwoord weer ingelogd, was mijn speellijsten kwijt en wordt uitgenodigd een Premium account aan te maken waarvoor ik moet gaan betalen. Kunt u mij helpen mijn oude Premium account weer te activeren.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 30, 2020

Hallo @wies platje Ik kijk het natuurlijk even voor je na. Ik heb dan wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?