Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bedankt! Ik zie dat Spotify Premium van je abonnement is verwijderd bij de verlenging hiervan. Je kunt 'm in dit geval het beste even weer aanzetten via MijnKPN. Je krijgt dan per sms een nieuwe activatiecode toegestuurd. 

• Deelnemer
  • May 5, 2020

Dat had ik al gedaan afgelopen weekend..  Toen ik code wilde aanvragen kende hij mijn mail en nummer niet.. 

• Nieuwkomer
  • May 5, 2020

Vanmiddag is spotify premium via kpn door spotifyin een free account omgezet

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hé, dat is vreemd. Wil je het nog eens proberen? Het is belangrijk dat je Premium zelf echt eerst weer aanzet. Mocht het niet lukken, wil ik het ook wel eens voor je proberen. Dan wil ik nog wel even voor de zekerheid bevestigd hebben dat het akkoord is dat ik Spotify Premium, à 9,99 euro per maand, aanzet op je mobiele telefoonnummer. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Vanmiddag is spotify premium via kpn door spotifyin een free account omgezet

​​​​@Tonnot Welkom op het KPN Forum! Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en eventueel mobiel nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan zoeken wij het verder voor jou uit. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

• Deelnemer
  • May 5, 2020

Het staat bij mij nog steeds op aan, dus wat moet ik nu doen? Van mij krijg je toestemming om het te regelen... Graag zelfs

• Deelnemer
  • May 5, 2020

Intussen is het gelukt... Bedankt! 

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • May 5, 2020

@Brigitte67 Fijn dat het is gelukt en bedankt voor de terugkoppeling! 

• Nieuwkomer
  • May 6, 2020

Volgens mijn abonnement is Spotify Premium gratis, echter op mijn mobiel abonnement wordt wel iedere maand 9.99 afgeschreven dus ik betaal al maanden voor iets wat ik volgens jullie gratis hoor te krijgen. Mijn mobiel abonnement is gekoppeld aan mijn vast abonnement met KPN compleet dus waar gaat het fout en kan ik restitutie krijgen voor de maanden dat ik wel betaald heb maar het gratis had horen te krijgen? 

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • May 6, 2020

Hallo @Janny84,

Welk abonnement heb je? Ik moet je teleurstellen op basis van compleet want hier valt Spotify niet onder en dit is ook nooit zo geweest. Je kreeg Spotify Premium alleen gratis bij voor 2017 afgesloten Alles in 1 Standaard en Premium (geen instap of alles afgesloten na 2017)  en op mobiel bij 2017 zorgeloos premium (totdat je verlengd, dan vervalt het).

Als je gewoon nog voldoet aan de voorwaarden zoals hierboven dan zal je het '’gratis'’ moeten krijgen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • May 7, 2020

Hallo @Janny84, welkom op het forum! Chris heeft al wat info gegeven. Als ik je bericht goed begrijp geef je aan dat je bij je vast abonnement Spotify inbegrepen hebt zitten, maar dat je het óók bij je mobiele abonnement hebt als betaalde optie. 

Als jij Spotify inbegrepen hebt zitten bij je vaste abonnement (dat is alleen bij de abonnementen die Chris al noemt) dan heb je destijds een activatiecode gekregen en heb je daarmee een Spotify account Premium kunnen maken. In dat geval kun je, op het mobiele abonnement, via je MijnKPN Spotify uitzetten. De betaling zal dan stoppen.  Als niet helemaal duidelijk is hoe het nu zit met je Spotify, dan kan ik dit voor je nakijken. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer hier als je dat hebt gedaan.

Erwin van KPN
Moderator

@Tove : Kun jij je profiel aanvullen en vervolgens hier een seintje geven? Dan ga ik voor je kijken. 

• Nieuwkomer
  • May 10, 2020

Beste lezer,

ik heb een activatiecode voor Spotify premium nodig. Hoe krijg ik dat voor mekaar?

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • May 10, 2020

@StephdeW Welkom hier! Een activatiecode verkrijgen is vrij simpel. Je kunt het zelf proberen via deze pagina [Spotify activatiepagina]. Als dit niet lukt, kunnen wij een code naar je toesturen, die je binnen 3 uur ontvangt via de e-mail of via de sms. Als je wenst dat wij het voor je regelen dan hebben wij je gegevens natuurlijk nodig. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer in willen vullen in je profiel en hier een  reactie achterlaten als dit gebeurd is? Wij maken het dan voor je in orde.

• Nieuwkomer
  • May 10, 2020

Profiel aangepast! Ik ontvang graag een activatiecode… dank voor de snelle hulp!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@StephdeW Dankjewel voor je gegevens. Ik heb het abonnement gevonden op dat adres. Het staat echter op een heel andere naam en ook het e-mailadres is anders dan dat van jou. Zou je deze ter verificatie willen invullen in je profiel?

• Nieuwkomer
  • May 11, 2020

Ook ik ben de activatiecode kwijt, KPN herkent telefoonnummer en emailadres niet.

Graag een nieuwe code !!

bijvoorbaat dank

Met vriendelijke groet

John

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @John B2, welkom! Goed dat je je profiel al aangevuld hebt. Ik zie dat je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad hebt. Is er een nieuwe activatiecode gemaild naar je? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

• Nieuwkomer
  • May 11, 2020

Hi mijn abonnement is sinds 05-05-2020 verlengt,ik heb op die dag ook een link ontvangen om spotify opnieuw te gebruiken. Dit heeft tot vandaag prima gewerkt.

Sinds vandaag heb ik geen premium meer , staat wel op mijn kpn op “aan “ 

Wat is er misgegaan ? kan ik dat herstellen? ik heb niks opgezegd o.i.d. 

• Nieuwkomer
  • May 11, 2020

Hallo,

Ik heb Spotify via all in one.

Ik kan via Sonos thuis afspelen.

Maar als ik onderweg ben kan ik via de SPOTIFY app alleen Spotify gratis luisteren.

Hoe krijg ik de instelling zo dat ik ook op de APP zonder reclame kan luisteren?

Vriendelijke groet,

Kees Heblij

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 11, 2020

Hi mijn abonnement is sinds 05-05-2020 verlengt,ik heb op die dag ook een link ontvangen om spotify opnieuw te gebruiken. Dit heeft tot vandaag prima gewerkt.

Sinds vandaag heb ik geen premium meer , staat wel op mijn kpn op “aan “ 

Wat is er misgegaan ? kan ik dat herstellen? ik heb niks opgezegd o.i.d. 

Dag @Ari1234 Soms gaat het helaas technisch mis bij het verlengen, we zien het helaas vaker. Ik kan het voor je herstellen, door je een nieuwe activatiecode toe te sturen. Ik heb dan wel wat gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo,

Ik heb Spotify via all in one.

Ik kan via Sonos thuis afspelen.

Maar als ik onderweg ben kan ik via de SPOTIFY app alleen Spotify gratis luisteren.

Hoe krijg ik de instelling zo dat ik ook op de APP zonder reclame kan luisteren?

Vriendelijke groet,

Kees Heblij

Dag @KeesHeblij Log je dan wel met het zelfde account in? Je kunt het overal gebruiken natuurlijk. Het is wel zo dat je je account maar op één apparaat tegelijkertijd kunt gebruiken. Misschien is dat wat er aan de hand is? 

• Nieuwkomer
  • May 11, 2020

@StephdeW Dankjewel voor je gegevens. Ik heb het abonnement gevonden op dat adres. Het staat echter op een heel andere naam en ook het e-mailadres is anders dan dat van jou. Zou je deze ter verificatie willen invullen in je profiel?

Het contract staat op naam van REB Salden (= mijn man). Ik ontvang op mijn mailadres alle facturen etc. Waar gaat dit mis?

• Nieuwkomer
  • May 12, 2020

Hallo, ik heb zojuist spotify premium gekocht en gedownload maar geen idee hoe ik verder moet. Ik heb ook geen inlog gwgevens gehad.

Hoe moet ik nu verder?

Bedankt,

Renaldo

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

SjorsK
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • May 12, 2020

Eigenlijk moet je twee dingen doen. 

1: Een spotify account aanmaken, dat kan gratis op de spotify website:

https://spotify.com

2: Een activatiecode aanvragen (Als je deze nog niet hebt). 

Dat kan van https://campagne.kpn.com/spotify

Met deze code kan je het abonnement activeren op je spotify account :) 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @StephdeW, ik heb je inmiddels een nieuwe activatiecode gemaild. Er stond nog een kpnmail e-mailadres in, dus die heb ik nu aangepast naar jouw huidige e-mailadres.

@XRenaldo welkom! Ben je geholpen met het advies van Sjors? Als we nog iets voor je kunnen doen, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We helpen je graag verder.