Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91389 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • August 2, 2018
Welkom, @Inakoekkoek ! Dit gebeurt meestal als het contactmailadres op een bepaald moment eens veranderd is. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan controleren we voor je hoe het zit en sturen de code op.

@ALJvH , jij ook welkom! Voor jou geldt hetzelfde, vul de gegevens in. Dan kijken we of er op dit moment iets actief is. En kunnen we dat ook herstellen zodat je een nieuwe code krijgt.

• Deelnemer
  • August 2, 2018
Hallo,

Vorige week heb ik Spotify Premium bij KPN Mobiel opgezegd, omdat ik Spotify Family heb genomen via KPN Thuis. De ontkoppeling zou op 1 augustus jl. zijn geregeld, maar de koppeling is vandaag nog actief. Daardoor kan ik Family nog niet koppelen aan mijn account. Wilt u de ontkoppeling zo snel mogelijk doorvoeren? Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Werner
Klantnummer: ********

*Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy

• Topper
  • August 3, 2018
Sinds twee dagen geen Spotify Premium meer op mijn mobiel terwijl dit via KPN Alles in Een wel zo had moeten zijn.
Heb via een link, welke ik van KPN per SMS heb ontvangen, activeringscode proberen op te vragen maar deze link werkt niet.
Kan iemand mij hier aub mee verder helpen?
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Bart.

• Deelnemer
  • August 3, 2018
Even een bump, omdat ik nog geen reactie heb gehad.

• Nieuwkomer
  • August 4, 2018
Hoi daar ik geen facebook meer heb en mijn spotify account gelinkt is aan Facebook , zou ik graag een nieuwe activatie code willen ontvangen .
Is dat mogelijk

• Helper
  • August 4, 2018
Als ik Spotify luister via mijn soundbar valt hij om de 20 sec ongeveer weg en schakelt de soundbar naar home

• Nieuwkomer
  • August 4, 2018
Beste KPN,

Ik wil graag een nieuwe spotify code aanvragen. De huidige code kan ontkoppelt worden van het bijbehorende account. Zouden jullie dit kunnen regelen?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • August 4, 2018
@Werner_ , bedankt voor je reactie! Ik zie als ik zoek op het mobiele nummer dan zie ik geen gebruikersnaam gekoppeld. Het zou reeds omgezet moeten zijn naar Spotify Free én toegevoegd aan Spotify Family. Wil je een reactie geven als dit niet klopt?

@Bart045, wat vreemd dat de link het niet doet. Lukt het met dezelfde code via de website voor het activeren van Spotify van KPN? Zo niet, wil je dan een seintje geven?

@P Michiels, ik kan je voorzien van een nieuwe activatiecode! Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met het klantnummer van het product waarbij je Spotify Premium afneemt?

@Remco78, gebruik je om Spotify af te spelen op de soundbar bluetooth? Mocht het niet goed werken en heb je hier hulp bij nodig, kan je die het beste bij Spotify zoeken! Wij kunnen alleen regelen dat je account Premium wordt, via een KPN abonnement. Verdere ondersteuning zijn we over ingelicht 😉

• Nieuwkomer
  • August 4, 2018
We hebben net gehoord dat we nu 9 euro in de maand gaan betalen voor spotify omdat we verhuist zijn en een “nieuw” pakket hebben. Het was eerst gratis. We hebben hetzelfde pakket gehouden zijn alleen verhuist dat is toch van de gekke. Hebben meer mensen dit mee gemaakt.

• Nieuwkomer
  • August 4, 2018
Hallo,

Het spotify premium account dat je krijgt is dat bruikbaar binnen 1 gezin met verschillende accounts?

Mvg
Eelke

• Nieuwkomer
  • August 4, 2018
Ik was zomaar uitgelogd van mij spotify account. Ik wou graag wachtwoord vergeten gaan doen maar dat lukte niet omdat ik die email niet meer weet.

Kan iemand me helpen???

• Deelnemer
  • August 5, 2018
@Werner_ , bedankt voor je reactie! Ik zie als ik zoek op het mobiele nummer dan zie ik geen gebruikersnaam gekoppeld. Het zou reeds omgezet moeten zijn naar Spotify Free én toegevoegd aan Spotify Family. Wil je een reactie geven als dit niet klopt?

@Bart045, wat vreemd dat de link het niet doet. Lukt het met dezelfde code via de website voor het activeren van Spotify van KPN? Zo niet, wil je dan een seintje geven?

@P Michiels, ik kan je voorzien van een nieuwe activatiecode! Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met het klantnummer van het product waarbij je Spotify Premium afneemt?

@Remco78, gebruik je om Spotify af te spelen op de soundbar bluetooth? Mocht het niet goed werken en heb je hier hulp bij nodig, kan je die het beste bij Spotify zoeken! Wij kunnen alleen regelen dat je account Premium wordt, via een KPN abonnement. Verdere ondersteuning zijn we over ingelicht ;)

Hoi Susan,

Volgens mijn Spotify account is ie gekoppeld aan KPN en is het nog steeds gewoon premium. Ik kan ook mijn familieleden niet uitnodigen. Volgens mij klopt het dus niet.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • August 5, 2018
@Werner, wanneer je inlogt met jouw gebruikersnaam via de website van Spotify, wat zie je op dat moment bij 'Accountoverzicht'? Zie je dan dat hij via KPN gekoppeld is, of iets met beheerder van Family? Of is iemand anders misschien beheerder? De melding die ik namelijk zie is: 'Deze klant heeft het Spotify Premium for Family van KPN op 24-07-2018 gekoppeld aan de gebruikersnaam ********'.

Kan je in een privébericht aangeven om welke gebruikersnaam het gaat?

*Admin: gebruikersnaam niet genoemd i.v.m. privacy

• Nieuwkomer
  • August 6, 2018
Hoi, ik heb perogenlijk uitgelogd met mn Spotify account op mijn mobiel en nu kan ik niet meer inloggen op mijn account omdat ik blijkbaar geen email adres aangemaakt hebt. Op de computer werkt het nog wel en zie ik dat mijn account is gekoppeld aan Spotify. Maar zelfs om die account naam in mijn mobiel te plakken lukt niet. Nu komt mijn vraag moet ik me aanmelden via Facebook? Aangezien ik dat toen ook deed.... Alleen ik heb Facebook verwijderd dus wat nu?

• Deelnemer
  • August 6, 2018
Wilt u mij a.u.b. ook de spotify premium activeringscode mailen? BvD.

• Nieuwkomer
  • August 6, 2018
Hallo,

Onlangs is mijn mobiele kpn abonnement verlengd. Bij mijn vorige abonnement had ik gratis spotify premium in mijn pakket. Helaas zit het nu niet meer standaard in mijn abonnement maar kon ik het wel toevoegen als extra optie! Ik wil graag Spotify Premium weer zelf activeren, maar kan de code niet opvragen met mijn e-mailadres of telefoonnummer op https://campagne.kpn.com/spotify/send-code.

Er komt dan de volgende melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in."

In mijn kpn staat spotify premium gewoon aan. Er is mij verteld dat ik een nieuwe code zou krijgen van kpn maar heb deze nog niet ontvangen vandaar dat ik het zelf wilde gaan proberen maar dit lukt helaas ook niet.

Kunnen jullie iets voor mij betekenen hierin?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 7, 2018
Dag Branco002. Ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedemiddag,

Ik heb zojuist mijn extra optie van spotify uitgezet bij mijn abonnement en ik heb hier ook een bevestiging van gekregen. Echter wil ik wel mijn account behouden en doorgaan met Premium, alleen vraag ik me af hoe het gaat vanaf hier? Krijg ik van Spotify een melding waneer kpn wegvalt dat ik mijn eigen betaalgegevens in moet voeren? Of krijg ik een mail van de kpn dat het voltooid is?

mvg Lois van Dijk

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • August 7, 2018
Goedenavond allen!

@FandralRS, wanneer je het gekoppeld hebt in het begin met Facebook, dan dien je op die manier ook weer in te loggen. Echter, kan je ervoor kiezen om het los te koppelen van Facebook, nu je het verwijderd hebt. Je dient dan, op de computer waar je nog wél bent ingelogd, te gaan naar Instellingen (onder het ^ teken), en onder Sociaal te kiezen voor: 'Verbinding met Facebook verbreken'. Zie je deze optie niet? Dat betekent dat je je account via Facebook hebt gemaakt en dat het niet mogelijk is de verbinding te verbreken. In dit geval zul je een nieuw account moeten maken. Wil je laten weten of dat gelukt is?

@ESO01, uiteraard wil ik een nieuwe activatiecode sturen! Wil je jouw klantnummer toevoegen in Forum profiel en een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan?

@lois.vandijk99, vanaf het moment van de bevestigingsmail betaal je niet meer voor Spotify Premium via KPN. Echter, kan het wel tot een maand (!) duren voordat de koppeling bij Spotify met KPN opgeheven wordt. Tot die tijd kan je dus nog gratis genieten van Spotify Premium! Je merkt vanzelf wanneer dit gewijzigd is 😉

• Nieuwkomer
  • August 8, 2018
Kan ik misschieen zo een ativatiecode krijgen word helemaal gek van dit gedoe

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemorgen @marcodijcks en welkom op het forum. Ik zal je een nieuwe activatiecode toesturen. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken.

Ik heb een premium account van Spotify via mijn KPN all in 1 abonnement.
Deze is gekoppeld aan mijn Facebook account. Nu wil ik af van mijn Facebook account.
Vervolgens kan ik dan geen gebruik meer maken van Spotify premium.
Hoe kan ik dit oplossen?

• Nieuwkomer
  • August 8, 2018
Hallo,

Mijn Spotify dienst is opeens overgegaan naar een free account. Spotify staat gewoon aan in de extra's in de mijnKPN app.

Kunnen jullie dit voor mij oplossen?

Groetjes, Jelmer

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • August 8, 2018
@JasperPijnenburg, Ik kan je huidige account omzetten naar Spotify Free. Je krijgt dan een nieuwe code waarmee je kunt upgraden naar Spotify Premium. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Stuur je mij weer een bericht als je dit gedaan hebt? Aan de hand van deze gegevens kan ik aan de slag ?

@Jelmerpy, dat kunnen wij oplossen. We kunnen je een nieuwe activatiecode sturen voor Spotify Premium. Zou je jouw gegevens ook willen toevoegen aan jouw Forum profiel

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • August 8, 2018
@JasperPijnenburg Ik heb je huidige account omgezet. Je ontvangt z.s.m. een nieuwe activatiecode waarmee je weer kunt upgraden.

@Jelmerpy Voor jou is er ook een nieuwe activatiecode onderweg :D

Als er nog vragen zijn, stel ze dan gerust in dit topic 🙂