Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb in "mijn kpn" duidelijk staan dat spotify premium gratis is maar in spotify zelf dus mooi niet.

En nu? 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ha @jrsnijder, ik begrijp nog niet helemaal wat je bedoelt. Ik zie inderdaad dat Spotify Premium bij jouw vaste abonnement inbegrepen zit. Daar betaal je dus niet voor. Heb jij daarnaast nog een abonnement via Spotify zelf? Dan zou ik deze opzeggen als je maar één account wilt. 

• Nieuwkomer
  • September 28, 2020

goedemiddag,  door mijn abonnement heb ik recht op Spotify premium.

Hoe moet ik dat activeren?  Hebben jullie een activatiecode voor mij?

• Helper
  • September 28, 2020

Mijn probleem is intussen opgelost 

Het bleek dat ik spotify in het verleden had aangemeld met een mail adres wat ik bijna niet meer gebruik. 

Excuses voor het ongemak

• Nieuwkomer
  • September 29, 2020

Hallo, ik betaal netjes spotify maar ik sta ineens op een free account?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Goedemiddag, 
Kunnen jullie een nieuwe activatiecode afgeven?
Bedankt.

@WijkJ zeker! Ontvang je binnen drie uur per mail.

@Covan en @TonvandenBerg welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je verder.

@jrsnijder goed bericht! Fijn dat je het nog even liet weten :-).

• Nieuwkomer
  • September 29, 2020

Hallo, ik betaal netjes spotify maar ik sta ineens op een free account?

Opgelost

• Nieuwkomer
  • September 30, 2020

Hoelang duurt het voordat Spotify premium op mijn nieuwe telefoon staat?

Ik heb nu nog enkel de gratis versie, op.mijn oude telefoon staat de premium versie, inclusief alle opgeslagen muziek. Ben ik die nu kwijt?

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Schilder1970, welkom! Als jij op je oude telefoon uitlogt bij Spotify, kan je op je nieuwe telefoon inloggen met dat betreffende account. Dan zou je direct weer toegang moeten hebben tot alle gegevens!

• Nieuwkomer
  • October 1, 2020

goede dag,

ik kan niet meer in mijn spotify.  zowel mijn code als mijn  mail word niet meer herkent

een nieuwe activeringscode aanvragen lukt dus ook niet

Ik heb een KPN compleet.  

OP het mail adres komen gewoon de factuur e.d. van KPN binnen dus daar kan het niet aan liggen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @liesanne. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een activatiecode aan te vragen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan vragen wij een activatiecode voor jou aan. :blush:

• Nieuwkomer
  • October 2, 2020

Ik heb in abonnement Spotify Premium, maar geen activeringscode meer.

Kan ik deze opnieuw ontvangen?

• Nieuwkomer
  • October 2, 2020

Goeden dag,

Ik heb mijn gegevens ingevuld

Groetjes, 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 2, 2020

Ik heb in abonnement Spotify Premium, maar geen activeringscode meer.

Kan ik deze opnieuw ontvangen?

Hallo @Jo47 Dat kan. Maar dan heb ik wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goeden dag,

Ik heb mijn gegevens ingevuld

Groetjes, 

Ha @liesanne  Er komt een nieuwe activatiecode naar je toe! 

• Deelnemer
  • October 4, 2020

Ik zie dat ik spotify premium gratis heb in mijn kpn abonnement, maar ik kan geen activerings code opvragen?

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • October 4, 2020

Hi @Etaner! Welkom hier:blush:. In het topic hierboven staat het volgende beschreven:  “Ben je de code kwijt, of zijn de zes weken voorbij, vraag via de aanvraagpagina een nieuwe code op. Vul daar je 06-nummer in als je Spotify bij een mobiel abonnement hebt, of je contact mailadres als je het bij een vast abonnement hebt.”

Je ontvangt de code binnen 3 uur via de sms of via de mail. Laat je het weten als ik iets voor je kan betekenen? 

• Nieuwkomer
  • October 4, 2020

Mijn ouders hebben het alles-in-1 pakket van kpn, maar zie ik dat ik sinds een jaar spotify moet betalen. Het account is aan hun email gekoppeld. Ik heb een jaar lang studentenkorting gehad, maar nu betaal ik het normale bedrag. Zij hoeven in principe met hun pakket helemaal niet te betalen voor spotify.

• Deelnemer
  • October 4, 2020

Dit werkt niet. Ik heb mijn e-mailadres ingevuld, maar hij herkentdit niet. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 4, 2020

@Etaner Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken.

• Deelnemer
  • October 4, 2020

Ik heb het ingevuld

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 4, 2020

Bedankt!

Als ik je abonnement opzoek, zie ik dat de code op 07-01-2017 is gebruikt om een account mee aan te maken. Omdat er al een account aan is gemaakt, is er geen activatiecode meer beschikbaar, het activeren is immers al gebeurd :wink:

Heb je die code destijds wellicht aan iemand anders cadeau gedaan? Ik kan er voor zorgen dat deze account ontkoppeld wordt van het abonnement,  zodat jij een nieuwe code krijgt waarmee je alsnog een account aan kunt maken. Die andere, al 3,5 jaar bestaande account, zal dan om worden gezet naar een gratis ‘Spotify Free’ account. Wil je dat ik dat doe? Hoor het graag!

• Deelnemer
  • October 4, 2020

Ja doe dat maar . Ik wil graag een account aanmaken.
alvast bedankt

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 4, 2020

Gedaan! :ballot_box_with_check:

Je ontvangt binnen 3 uur een mailtje met de code en instructies, laat je het weten als het is gelukt om de account aan te maken? :relaxed:

• Deelnemer
  • October 4, 2020

Gelukt 😁

dankjewel voor de hulp 👍🏻

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 4, 2020

Yes!

Graag gedaan en veel plezier met je Spotify account :grinning:

• Nieuwkomer
  • October 5, 2020

Ik heb in onze pakket alles in 1 Spotify gratis al jaren ,maar ik krijg hem niet geactiveerd.Herkend e-mail niet en ook het mobiele nummer niet. Zou graag een nieuwe activeringcode willen hebben.