Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

Waarom is mijn Spotify Premium abonnement ineens omgezet naar “free”?

Onlangs iets veranderd in de situatie?

Niks veranderd

Vul je profiel aan en medewerkers zullen binnen enkele dagen reageren. Chatten met KPN of bellen via 0800-0402 is sneller.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wat er aan de hand is met jouw account, wil ik graag uitzoeken @Robbiebakker10, zou je jouw profiel willen invullen? Kan ik voor je aan de slag! 

Beste Jeroen,

ik heb gisteravond gebeld en het is inmiddels verholpen.

mvg,

Robert

floridafan
Helper
  • Helper
  • November 20, 2020

Vorige week heb ik mn mobiele abonnement incl Spotify Premium verlengd , tot mn verbazing zie ik nu in Spotify dat ik een downgrade heb gekregen naar Spotify Free….  , hoe kan dat ??

Erwin van KPN
Moderator

@floridafan : Ik heb zojuist een activatiecode gestuurd via de SMS. Laat je weten of die binnen is gekomen?

JaapvdP
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 21, 2020

Kan ik een activicatiecode voor Spotify krijgen vanwege alles in 1 pakket (en nieuwe mobiele telefoon waardoor ik nieuwe activatie nodig heb)? (wellicht via ****@kpnmail.nl)

Groeten, Jaap van der Put

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @JaapvdP. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken wij voor je uit of we een activatiecode per e-mail kunnen toesturen.

• Nieuwkomer
  • November 21, 2020

Goedendag, 

Hierbij vroeg ik me af of er een mogelijkheid is dat ik een nieuwe activatiecode kan ontvangen voor mijn Spotify Premium. Mijn doel is namelijk om mijn Spotify account te veranderen naar een ander account. Ik heb daarom ook paar weken geleden Spotify uit mijn pakket gehaald om het vervolgens weer toe te voegen, zodat ik een nieuw account kan invoeren.

Alleen nu staat er in MijnKPN dat ik nog wel Spotify Premium bezit alleen is dit niet meer het geval op Spotify, daar is mijn account gewoon Free. Dus heb ik een nieuwe activatiecode nodig voor Spotify, omdat ik wel recht heb op Spotify Premium. 

Met vriendelijke groet,

Bruno

floridafan
Helper
  • Helper
  • November 21, 2020

@floridafan : Ik heb zojuist een activatiecode gestuurd via de SMS. Laat je weten of die binnen is gekomen?

Ontvangen , thanks voor de snelle reactie !! :wink:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 21, 2020

Goedendag, 

Hierbij vroeg ik me af of er een mogelijkheid is dat ik een nieuwe activatiecode kan ontvangen voor mijn Spotify Premium. Mijn doel is namelijk om mijn Spotify account te veranderen naar een ander account. Ik heb daarom ook paar weken geleden Spotify uit mijn pakket gehaald om het vervolgens weer toe te voegen, zodat ik een nieuw account kan invoeren.

Alleen nu staat er in MijnKPN dat ik nog wel Spotify Premium bezit alleen is dit niet meer het geval op Spotify, daar is mijn account gewoon Free. Dus heb ik een nieuwe activatiecode nodig voor Spotify, omdat ik wel recht heb op Spotify Premium. 

Met vriendelijke groet,

Bruno

Hi Sanne, welkom hier. 

Ik heb een nieuwe code voor je besteld. Binnen enkele uren zal je de code via e-mail ontvangen. 

• Nieuwkomer
  • November 22, 2020

beste KPN, 

We hebben onlangs ons family premium account geactiveerd. Echter, op het hoofdaccount zien we geen optie om familieleden uit te nodigen. We hebben Spotify gecontracteerd, en die zegt dat ons account alleen een enkel premium account betreft, en dat we contact  moeten opnemen met kpn. Kunnen jullie dit probleem oplossen? Misschien door een nieuwe activatiecode?

Gegroet

JaapvdP
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 22, 2020

@vikash gegevens zijn ingevoerd in KPN ID. Graag zie ik in mijn persoonlijke mailbox de activatiecode van spotify premium tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Jaap van der Put

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 22, 2020

Hi @1657, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 22, 2020

@JaapvdP, de code is onderweg. 

• Nieuwkomer
  • November 23, 2020

Mijn account van Spotify heeft status free ipv premium terwijl ik wel premium heb in mijn abonnement.

Kan dit worden opgelost?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 24, 2020

Mijn account van Spotify heeft status free ipv premium terwijl ik wel premium heb in mijn abonnement.

Kan dit worden opgelost?

Dat kan zeker, ik zie echter dat het al gekoppeld is. Aan account g.h****hel. 

Herken je dit? Anders kunnen we dit resetten, dan krijg je opnieuw een code om je account Premium te maken. 

ik ben echt een leek qua accounts en zo... maar begrijp ik 't goed dat wanneer ik mijn Spotify premium via kpn opzeg, ik via Spotify zelf een nieuw account kan aanmaken en dan toch mijn eigen afspeellijsten behoud??? zo ja.. hoe kom ik bij mijn eigen afspeellijsten dan? 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Nieuwkomer
  • November 24, 2020

Hallo, 

Ik heb vandaag spotify op mijn mobiele abonnement gezet maar ik heb geen activerings code ontvangen. Kan ik die alsnog ontvangen.

Alvast bedankt,

Michael

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo, 

Ik heb vandaag spotify op mijn mobiele abonnement gezet maar ik heb geen activerings code ontvangen. Kan ik die alsnog ontvangen.

Alvast bedankt,

Michael

Als je jouw profiel invult, dan kunnen we zeker voor de activatiecode zorgen.

• Nieuwkomer
  • November 24, 2020

Hallo, 

Alvast bedankt,

Michael

Als je jouw profiel invult, dan kunnen we zeker voor de activatiecode zorgen.

Ik heb zojuist mijn profiel in gevuld 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er komt een code jouw kant op per sms @MichaelN 

• Nieuwkomer
  • November 24, 2020

Gegevens gedan.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @JohnInAlmere, je wil een nieuwe activatiecode? Wat kan ik precies voor je doen?

• Nieuwkomer
  • November 24, 2020

Vraag: recent heb ik mijn abbo verlengd bij kpn inclusief spotify premium. Echter nu werkt mijn premium abbonnement niet meer. Hoe kan dit opnieuw activeren?

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 24, 2020

Welkom, @mwcbsanders! Ik heb jouw bericht even hiernaartoe gesleept. Dit is het centrale topic. In het startbericht vind je onder het kopje [Hoe activeer ik Spotify Premium?] de uitleg hoe je je Premium account activeert. Succes!