Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Deelnemer
  • November 24, 2020

Al jaren bij kpn nog nooit een inlog code van Spotify  gehad hoop beloften en geen Katie zolang je maar betaalt voor alles  is het hun wel goed    ik zeg gewoon  maar overstappen  dan wordt  je tenminste in het begin wel geholpen dus elk jaar maar veranderen  vaste klanten geven ze niks om netglasveselaansluiting  gekregen en slechte wifi antwoord kpn koop maar versterkers weer meer betalen   super kpn ga zo door dan blijven jullie wel alleen  over

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 24, 2020

Wil je een actievatiecode voor Spotify, @M bakker? Als je betaalt voor Spotify, kan ik je een activatiecode toesturen. Die ontvang je dan binnen 3 uur. 
Om je een activatiecode toe te sturen heb ik je postcode, huisnummer en klantnummer nodig. Je mag de gegevens toevoegen aan je profiel. Schrijf je een reactie als je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag!

EDIT: Ik heb je bericht hiernaar toe gesleept, want dit is ons centrale Spotify topic:slight_smile: .

• Nieuwkomer
  • November 24, 2020

Mijn account van Spotify heeft status free ipv premium terwijl ik wel premium heb in mijn abonnement.

Kan dit worden opgelost?

Dat kan zeker, ik zie echter dat het al gekoppeld is. Aan account g.h****hel. 

Herken je dit? Anders kunnen we dit resetten, dan krijg je opnieuw een code om je account Premium te maken. 

Dit klopt ja. Is echter geen Premium...

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@GSH1271  ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd! Deze wordt binnen 3 uur naar het contact e-mailadres gestuurd.

• Nieuwkomer
  • November 25, 2020

Hoi, ook bij mij is mijn Spotify Premium ineens omgezet naar Free. We zijn verhuisd en hebben hierdoor ons abonnement gewijzigd. Ik heb een nieuwe activeringscode gekregen, maar deze werkt niet. 

Hopelijk kan ik hier snel mee geholpen worden.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi, ook bij mij is mijn Spotify Premium ineens omgezet naar Free. We zijn verhuisd en hebben hierdoor ons abonnement gewijzigd. Ik heb een nieuwe activeringscode gekregen, maar deze werkt niet. 

​​​​@M Willemen Wat jammer dat de activatiecode niet werkt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan vragen wij een nieuwe voor je aan. 

• Nieuwkomer
  • November 25, 2020

geachte heer/mevrouw,

Ik heb zojuist een tweede spotify premium  abonnement toegevoegd via mijn kpn.

Dit omdat spotify familie voor een heel gezin is en wij maar met zijn tweeën zijn.

Nou vraag ik mij af waar ik dat tweede abonnement kan vinden en activeren?

Ik hoor graag van u.

mvgr,

Marc

• Nieuwkomer
  • November 25, 2020

@Vikash ik heb de gegevens ingevuld

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@M Willemen ik heb ook voor jou een nieuwe code voor je aangevraagd! Deze wordt binnen 3 uur naar het contact e-mailadres gestuurd.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 25, 2020

@Marc28, je krijgt een mail of sms om jouw account te activeren. Spotify los kost overigens  9,99 en Spotify Family 14,99, dat scheelt wel weer en je kan er hetzelfde mee. 

• Nieuwkomer
  • November 25, 2020

Bedankt voor het snelle antwoord.

mijn eerste abonnement zit nog gratis in mijn pakket vandaar.

klopt het dat mijn vrouw dan een eigen account kan opzetten?

dan wacht ik de mail even af.

bedankt

mvgr 

marc

• Nieuwkomer
  • November 25, 2020

Vorige week heb ik mijn abonnement verlengd en nu heb ik opeens een gratis Spotify account en werk premium niet meer. Kunnen jullie dit aanpassen aangezien ik hier wel gewoon voor betaal? 

Groet, H

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

klopt het dat mijn vrouw dan een eigen account kan opzetten?

Jouw vrouw kan haar eigen account toevoegen aan een Spotify Family account

Vorige week heb ik mijn abonnement verlengd en nu heb ik opeens een gratis Spotify account en werk premium niet meer. Kunnen jullie dit aanpassen aangezien ik hier wel gewoon voor betaal? 

Je ontvangt binnen 3 uur een sms met daarin een nieuwe activatiecode. Met deze activatiecode kan je het account weer upgraden naar een Premium account

• Nieuwkomer
  • November 27, 2020

Iemand anders dan ik maakt gebruik van mijn Spotify. 

Ik krijg niet mijn aanmeldings code.

En kan mijn Spotify niet meer uitzetten via mijn telefoon.

Dit blijft in beeld staan.en dat ben ik niet

*Admin: berichten en topic samengevoegd met bestaand topic

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 27, 2020

@Jan Koffeman Is het gelukt met de tip van @Jeroen Ruiter?  

• Nieuwkomer
  • November 27, 2020

Hoe lang duurt het voordat het een free abonnement wordt? Zie in het account dat ik nog niet kan veranderen?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • November 27, 2020

Hoi @JAWE, welkom! Spotify verwerkt wijzigingen maandelijks, gerekend vanaf je activatiedatum. Dus zodra wij aan hen doorgeven dat jouw abonnement stopt en weer Free moet worden, dan zetten zij dit klaar. Het duurt dan dus maximaal een maand voordat het abonnement terugspringt op Free.

• Nieuwkomer
  • November 27, 2020

Dank je @Erik. Dan wacht ik geduldig af:wink:

• Nieuwkomer
  • November 27, 2020

bij alles in één pakket ontvang ik ‘gratis’ spotify premium. Ik wil dit uitbreiden naar spotify voor gezin maar weet niet hoe en wat het dan kost.

*admin: verplaatst naar verzameltopic

• Nieuwkomer
  • November 27, 2020

wij hebben spotify premium nu hebben er al meerder een keer een account aangemaakt.

Nu wil ik ook een account aanmaken maar ze weten niet meer hoe het moet.

• Nieuwkomer
  • November 28, 2020

Hallo KPN vrienden,

Ik heb nu gratis spotify premium via ons KPN abonnement en ik vroeg me af of ik dit ook kan wijzigen naar spotify family? 

Groeten, Daan

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Dickh001 en @Daan123321, welkom op het forum!  Bij een alles in een (niet Hussel) abonnement kun je helaas je gratis spotify niet wijzigen naar Spotify Family. Hiervoor zou je het abonnement moeten wijzigen naar een van de KPN Hussel abonnementen. Je kunt dit via je MijnKPN wijzigen. Houd er wel rekening mee dat deze abonnementen en kortingen wat anders in elkaar zitten.

• Deelnemer
  • November 29, 2020

Bij het opvragen van activeringcode moet ik mijn e-mailadres invoeren of telefoonnummer, echter zegt hij  beide niet te herkennen terwijl dit toch echt de goede zijn .

ik heb  mijn mac  opnieuw geïnstalleerd en ben het nu kwijt.

Verder kan ik wel in loggen op mijnkpn

please assist.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en bericht samengevoegd met bestaand topic

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Gluco0115. Welkom hier! Wat jammer dat het niet is gelukt om zelf een activatiecode aan te vragen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken wij het voor je uit en sturen een activatiecode toe.

• Deelnemer
  • November 29, 2020

ingevuld.