Skip to main content
Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account

• June 26, 2016
  • 6291 reacties
  • 91474 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6291 reacties

• Deelnemer
  • November 29, 2020

Joehoe…… hierbij het seintje..

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Gluco0115 Bedankt voor het invullen van je forumprofiel, ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd bij Spotify. 

Deze ontvang je binnen 3 uren op het bij ons bekende e-mailadres!

Hallo! In mijn account staat dat ik spotify premium heb aangezet, maar volgens mij is het nog niet geactiveerd. Wanneer ik naar de site ga en vraag om een activatiecode, krijg ik dat niet. Hoe kan ik dit oplossen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Deelnemer
  • November 29, 2020

U heeft gezegd dat de nieuw code naar bekend email adres is gestuurd, echter niets gezien.

Mag ik dan van u zien wat het bekende email adres is. (privé dan)

• Nieuwkomer
  • November 29, 2020

Goedemiddag, ik heb sinds 2 dagen de Samsung S20 ultra, met spotity premium in mn bundel. Ik heb alleen geen activatiecode ontvangen en als ik hem aan wil vragen met mn email of telefoonnummer krijg ik de melding dat die niet bekend zijn. Kan iemand mij hier mee helpen? Alvast bedankt!

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@LiekevanWestreenen Welkom op het forum. Ik controleer graag voor je of er al wel een activatiecode verzonden is! 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Hoi Rutger! Als het goed is, is dit gelukt! @Rutger_ 

• Helper
  • November 29, 2020

Ik wil graag mij spotify premium activeren echter zegt hij dat deze geactiveerd is omdat ik al een account het… echt staat mijn account op FREE 

Wat doe ik verkeerd?

ps er is haast bij kids zeuren oren van mijn hoofd ;-)

• Nieuwkomer
  • November 29, 2020

Ik ben mijn inloggegevens kwijt van spotify. Kunnen jullie mij daar aan helpen?

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 29, 2020

Hoi Rutger! Als het goed is, is dit gelukt! @Rutger_ 

Dankjewel Lieke, ik heb dit voor je doorgezet. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 29, 2020

Ik wil graag mij spotify premium activeren echter zegt hij dat deze geactiveerd is omdat ik al een account het… echt staat mijn account op FREE 

Wat doe ik verkeerd?

Hi Bertrand, 

Op basis van je ingevulde gegevens kan ik geen Spotify Premium account vinden. Onder welk account heb je dit afgenomen? Zie ik iets over het hoofd? 

Ik hoor graag van je. 

• Helper
  • November 29, 2020

Wat doe ik verkeerd?

Hi Bertrand, 

Op basis van je ingevulde gegevens kan ik geen Spotify Premium account vinden. Onder welk account heb je dit afgenomen? Zie ik iets over het hoofd? 

Ik hoor graag van je.    

zie onderstaande….

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

zie onderstaande….

Bedankt voor deze foto, dat maakt het een stuk makkelijker. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. :blush:

• Helper
  • November 30, 2020

Bedankt voor de actie het werkt nu idd

• Nieuwkomer
  • December 1, 2020

het lukt mij niet om een spotify activatie code op te vragen.

ik heb de hussel internet abonnement

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @Geert11, welkom op ons forum! Ik heb jouw topic even samengevoegd met dit topic waar je alle informatie over Spotify via KPN vindt.

Ik begrijp dat het niet lukt om de activatiecode op te vragen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier even een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

• Nieuwkomer
  • December 1, 2020

Profiel is ingevuld

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Bedankt @Geert11! Ik zie dat je op dit moment nog geen Spotify Premium in jouw abonnement hebt zitten. Je zult dit dus eerst in MijnKPN aan moeten zetten. Je ontvangt van ons dan automatisch een activatiecode toegestuurd. :blush:

Zit met hetzelfde probleem. 
volgens medewerker KPN kon dat door het abonnement bij KPN te stoppen en dan rechtstreeks over te stappen. 
Braaf stopgezet en een maand gewacht, dan zou het abonnement van KPN gestopt zijn. 
Nu geeft KPN aan dat het is stopgezet, maar kan ik geen eigen spotify-abonnement nemen, omdat het volgens spotify nog gekoppeld is. 
al twee keer de klantenservice gebeld.. wordt je na 10 minuten in de wacht van de lijn afgegooid. 
kan KPN niet gewoon duidelijke uitleg geven op de site? Dan regel ik het allemaal wel…

*admin: verplaatst naar verzameltopic

• Nieuwkomer
  • December 2, 2020

Als ik inlog heb ik Spotify free en ik had Spotify Premium en hoor nu Spotify Family Premium te hebben!

Graag nieuwe aanmeldingsgegevens of hoe te handelen.

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @KKip, welkom op het forum!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

• Nieuwkomer
  • December 2, 2020

En ook bij mij werkt Spotify Premium niet meer, geen abonnement wijziging gehad oid.  Hoe kan dit? Het zit in mijn abonnement.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Poppyyoshi Dat heb ik voor je nagekeken. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd. Met deze activatiecode kan je jouw account weer upgraden naar Spotify Premium. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

wij hebben spotify premium nu hebben er al meerder een keer een account aangemaakt.

Nu wil ik ook een account aanmaken maar ze weten niet meer hoe het moet.

Hallo @oriosa, welkom! Je kunt via de website van Spotify zelf een account aanmaken. Via ons heb je een activatiecode gekregen, waarmee je 'm dan ‘Premium’ kunt maken. Als je vragen hebt over het aanmaken van het account, kan je bij Spotify terecht, als je vragen hebt over de activatiecode, zijn wij er voor je. Vul in dat geval ook even je forumprofiel aan met je adresgegevens en klantnummer.

• Nieuwkomer
  • December 3, 2020

Goedenavond,

Ik kan niet meer inloggen op spotify, mijn emailadres die er aangekoppeld staat is door het overgaan van de relatie verwijderd. Ik weet ook het wachtwoord niet meer. Nu betaal ik gewoon voor een premium account, maar kom er niet meer in. Hoe kan ik deze gegevens wijzigen of kan ik me premium account overzetten naar een ander emailadres.

Gr. Mandy

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic